Posted by: pinkturtle2 | Jun 1, 2008

Ratu Pondan Thailand 2008

Pertandingan Ratu Pondan Thailand

PATTAYA – Seorang remaja yang dibesarkan di sebuah pangkalan tentera, Kangsadarn Wongdusadeekul dimahkotakan sebagai ratu pondan di Thailand malam kelmarin.

Kangsadarn yang berumur 19 tahun dan memiliki nama gelaran Nonk menerima mahkota kemenangan daripada pemenang tahun lalu.

Dia juga menerima hadiah wang tunai sebanyak 100,000 baht (RM10,072) iaitu nilai yang sama dengan gaji tahunan diperoleh oleh seorang pekerja kilang dan sebuah kereta Honda.

Ketika ditanya sama ada dia gembira jika menyertai perkhidmatan ketenteraan katanya kepada penonton: “Pada tahun lalu, saya mendaftarkan diri untuk menjadi seorang askar tetapi tubuh saya sudah berubah menyebabkan kerajaan tidak membenarkan saya menyertainya.”

“Kami cantik. Oleh itu, kami tidak perlu menjadi seorang askar,” katanya manakala penonton ketawa mendengar jawapan itu.

Dia berasa bertuah kerana masih diterima menjadi ahli keluarganya kerana bapanya merupakan pegawai tentera berpangkat kolonel dalam tentera Thailand. – AFP

http://kosmo.com.my

About these ads

Responses

  1. Wahai saudara berita ini sepatutnya diceritakan sedikit keburukannya jangan biar dia menarik minat kaum adam yang lain, jgn. bertambah Umat Luth yang dilaknat itu

  2. Apa yang akan anda lakukan kalau anak anda Pondan????

  3. Adakah pondan tue ‘Binatang’ atau manusia? adakah Tuhan juga mengejek, menghina, menindas golongan seperti ini?

  4. huhuhu…pondan nie cantikk lerr..kaum pempuan pn kalah jerr..”apa faedah mnjadi seorg pondan?”blh jwb ker?

  5. tp apa pn,pondan nie org yg mempunyai perasaan jd terus kn jika 2 khendk mereka..

  6. hidup pondan tak pernah pun nak kacau hidup org yg kau org 2 sibuk kenape??TEPUK DADA TANYA SELERA???ASK UR SELF FRIST??

  7. ni nampak macam perempuan tulen je

  8. ni nampak macam perempuan tulen je,cantik pulak tu

  9. cantik gak………tp joan yang bagi komen nape marah sgt ke u 2 pondan gak…

  10. ingat kpada umat nabi Muhammad s.a.w, nabi xmngaku umat..

  11. suke ati diorang la..bukan diaorag mintak nak jd pondan….

  12. bukan diorg nk minta jd ponda?????

    HAH! BUKAN DIORG SENDIRIK KE YG TUKAR JNTINA DIORG!

    ALLAH DAH CIPTAKAN SEMPURNA…….XPAYAHLA NAK TUKAR2……

    BUAT UMAT ISLAM…..NABI XMGAKU UMAT KELAK NANTI….!!

  13. dekat arab tk ada mcm ini sebab dekat arab semua kuat agama tetapi ada juga maksiat mcm ini ini la dia kaum nabi lut soddom dan gomrroha telah kemabali 1 thailand di terima bencana nanti akibat kerosakan akhlah sesama sendiri kalau pondan ada dkt thailand baigamana lesbian puala jaragn ada dkt thailand


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 62 other followers

%d bloggers like this: