Posted by: pinkturtle2 | Julai 9, 2008

Ratu Cantik Wakil Kerajaan Islam Hadhari

Miss Universe contestants walk off stage after taking part in the preliminary show swimwear contest in Nha Trang on July 8, 2008. The 57th annual Miss Universe pageant will be held in Vietman’s central Nha Trang resort city on July 14, 2008.Reuters Photos

Miss Universe contestant Levy Li Su Lin of Malaysia takes part in the preliminary show swimwear contest in Nha Trang on July 8, 2008. The 57th annual Miss Universe pageant will be held in Vietman’s central Nha Trang resort city on July 14, 2008.Reuters Pictures

.

Wakil Malaysia Ke Pertandingan Ratu Cantik Di Vietnam

Malaysia juga mempunyai seorang wakil dalam pertandingan ratu cantik Dunia yang akan diadakan di Vietnam pada 14 Julai nanti. Levy Li Su Lin merupakan wakil tunggal Malaysia ke pertandingan itu.Semua peserta ratu cantik ini sekarang berhimpun di vietnam sebagai persiapan untuk pertandingan yang akan berlangsung pada 14 julai nanti.3 keping gambar ini saja yang dapat saya paparkan di sini daripada beribu keping gambar yang telah dirakamkanĀ  oleh wartawan antarabangsa memandangkan ianya perlu ditapis dulu oleh pihak-pihak yang berwajib…. Malaysia Boleh..-Pinkturtle

About these ads

Responses

  1. Wah..

    nasib baik la bukan melayu.. kalau tak dah kena baling botol air dah..

  2. Malaysia bukan negara Islam. Walaupun pemimpin beragama Islam. Amalan yang ditegah oleh Islam mereka buat bersungguh-sungguh. Ajaran Islam sebenar buat sekadar melepas batuk di tangga.
    Saya rasa orang yang bijaksana boleh menilai yang mana kaca yang mana intan.
    Kita perlu ingat ALLAH akan memberi rahmat kepada hambanya yang taqwa.
    Musibah yang menimpa Malaysia kerana kita membelakangi tuntutan Islam yang diajar oleh Rasul Allah melalui Hadis dan Perintah Allah melalui Al-Quran. Bukan bacaberlagu saja.

  3. Hari ini TV1(RTM) buat pengundian SMS tentang hukuman kepada perogol.
    Perkara ini telah ada dalam Al-Quran RTM tak perasankah. Mana Ustaz dan alim ulama. Rujuk kepada mereka dahulu baru buat cadangan. Jangan terantuk baru tengadah.

    Orang agama lain pun tahu hukumnya. Mengapa orang diRTM tak tahu hukun Islam(ALLAH) yang sedia ada.

    Balik kepada Al-Quran , Hadis dan petua Ulamak Islam.

  4. Andai satu hari nanti peserta ratu cantik Malaysia menang pertandingan tersebut…Apakah pandangan masyarakat antarabangsa yang menganggap Malaysia ini negara Islam tetapi tetep menghantar peserta ratu separuh bogel ke pertandingan tersebut…

  5. kita tahu perbuatan mereka salah disisi agama,tapi semua itu masing-masing punya pendirian and hak….semua itu bukan semata-mata untuk kesenangan mereka mungkin mereka ada masalah sendiri…jangan pandang mereka dari luaran sahaja,walau pun orang itu seksi tapi hatinya tidak semestinya seksi kan..tidak ada gunanya kalau pakai tudung tapi hatinya seksi.

  6. Malaysia nie nama jer negara Islam tp pada nama jerlah.. org Islam yg murtad pun x diambil tindakan apa2 macam spura negara pulau tu…walaupun antar org bukan Islam tp dah mengalakkan perbuatan ratu cantik nie dikira berdosa walau macamana pun bab2 agama mesti tegas dan sepatutnya x bleh ada apa2 perbuatan semcm ratu cantik nie sbb yg menonton ramai org Islam terutama remaja2 Islam…

  7. dia ni bukan orang islam.buat apa nak kesah.

  8. Helpful information. Lucky me I discovered your web site by accident, and I am surprised why this coincidence did not came about in
    advance! I bookmarked it.

  9. Hi there! Someone in my Facebook group shared this
    website with us so I came to give it a look.
    I’m definitely loving the information. I’m bookmarking and
    will be tweeting this to my followers! Terrific blog and wonderful design.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 62 other followers

%d bloggers like this: