Posted by: pinkturtle2 | Julai 20, 2008

Adakah Benar Saiful Diliwat

APA BENAR SAIFUL DILIWAT?
1. Dengan tubuh badan Saiful yang sasa, tinggi dan masih muda dan kuat macam tu bolehke Anuar rebahkan dia sampai Saiful tak mampu melawan sampai ternoda diliwat? Pelik!!!

2. Kalaulah memang yelah sangat Anuar liwat dia itu maknanya dia sendiri yang tongggeng punggung dia secara sukarela kat Anuar. Betultak?

3. Saya tak pernah pulak dengar selama ini kalau-kalau Anuar adalah pemegang ‘Black Belt’ sampai boleh mengalahkan pemuda segagah Saiful.

4. Kalau betul-betullah Saiful datang mengadu kat Najib dia diliwat oleh Anuar, tak boleh ke Najib perangkap Anuar dengan mengumpan Saiful ke sesuatu tempat kemudian diam-diam aksi ranjang mereka dirakam dengan kamera video yang tercanggih ? Tentu lagi mudah nak dakwa Anuar kerana bukti lebih kukuh. Lagi pun Najib sendiri kata dia tak tahu dakwaan Saiful itu betul ke tidak kerana dia tak kenal pun Saiful. Apa tak boleh ke Najib minta kerjasama pihak polis memasang kamera spy bagi tujuan itu dan saya rasa mustahil polis tak boleh buat begitu?

Tentu masih segar di ingatan kita semua bagaimana Chua Soi lek dah tak dapat berdalih lagi bila rakaman video lucah beliau disiarkan kapada umum dan terpaksa meletakkan jawatan sebagai menteri kesihatan sampai beliau terpaksa pula meminta maaf secara terbuka.Saya percaya pihak polis pasti akan bantu Najib untuk membuat rakaman tersebut kalau betul-betul itu boleh membuktikan Anuar memang peliwat.

5. Saya percaya kalau betul Anuar peliwat, Wan Azizah sendiri dah lama tinggalkan Anuar kerana dah pasti sesekali Anuar akan cuba meliwatnya. Saya percaya Wan Azizah sendiri tak rela bersuamikan seorang homosex.

6. Budak Saiful tiga bulan lalu datang kepada Najib kerana ada masalah kewangan (nak mintak biasiswa) tapi tiba-tiba kali ni datang nak report dia diliwat oleh Anuar.Apa-apahal pun mudah je budak ni datang mengadu kat Najib, memang sah lah Najib rapat dengan Saiful ni.Ingat orang biasa macam kita ni senang-senang nak jumpa najib, kat rumah pulak tu.

7. Satu hal lagi tak salah kalau orang ramai boleh syak Saiful yang ada masalah kewangan akan menerima tawaran yang lebih lumayan daripada sekadar biasiswa, sebabtu dia berjumpa Najib berikutnya. Kalau RM juta-juta orang tawar kat kita sendiripun dalam keadaan kita ada masalah kewangan tak kelabu mata kita dibuatnya.

8. Saiful mendakwa beliau telah berkali-kali diliwat oleh Anuar makna secara perbadi beliau sendiri boleh menjerat Anuar dengan kerjasama ahli keluarganya sendiri atau dengan bantuan pencegah maksiat, mat skodeng atau polis pada bila-bila masa saja tetapi kenapa ini tidak dilakukannya? Sedangkan ini mudah dilakukan kerana Anuar tiada berkuasa dan tidak memegang apa-apa jawatan dalam kerajaan.

9. Yang paling menghairankan mengapa Saiful masih terus bersama Anuar setelah beliau diliwat buat pertama kali oleh Anuar? Adakah beliau dikurung oleh Anuar sepanjang beberapa kali beliau diliwat oleh Anuar? Saya ingin bertanya pada anda semua apakah jika anda menjadi Saiful anda sanggup terus berdamping dengan Anuar setelah diliwat buat kali pertama? Kalau saya masatu jugak saya akan kebalai polis buat report.

10. Dalam keterangan Najib seperti di sidang media pertama berhubung kes ini, Najib menyatakan yang Saiful berjumpa dengan pegawai beliau Khairil Anas.Saya tidak mahu menuduh apa-apa tetapi menurut banyak sumber menyatakan bahawa Khairil Anas sendiri adalah GAY.Itu saya tak tahu benar atau tidak, ada sesiapa yang boleh mengesahkan perkara ini? Dalam kepala saya banyak persoalan yang boleh timbul berhubung Saiful dan Khairil Anas.Sewaktu sidang media pertama ini Najib berkata bahawa Saiful hanya berjumpa Khairil sahaja dan tidak berjumpanya sendiri tetapi pada sidang media kedua barulah Najib mengaku bahawa sebenarnya Saiful ada berjumpa sendiri dengan beliau.(Itupun setelah PKR membuat kenyataan saiful ada berjumpa Najib sendiri sebelum ini). Percanggahan kenyataan menimbulkan banyak persoalan?

11. Ezam pun selama ini rapat dengan Anuar pun pasti diliwat juga agaknya?

Sebagai rakyat Malaysia saya mengharapkan semua ini tak berlaku,malu oooii mana nak letak muka kita kat negara luar bila nak ulang peritiwa usung tilam kat mahkamah..segan…segan..eeeeeeee.

Jadi anda semua fikirlah sendiri…….!!!!!

SILA SAKSIKAN PETIKAN CLIP VIDEO DI BAWAH

.

Kiriman:

Mad Tajdid

About these ads

Responses

  1. Saya fikir, Saifool Bukhari Azlan memang telah diliwat oleh COMBAT 4 RM. Mengambil kira, bahawa Saifool Bukhari Azlan sebagai seorang Siswa yang amat disayangi oleh UNITEN lantaran kecemerlangan akademiknya.

    Yang demikian, betapa kini Saifool Bukhari Azlan, atas kecemerlangannya maka telah mampu tinggal di kondominium mewah berharga RM2.2 juta. Wang sebanyak itu bukan UPAH kerana mengaku LUBANG TAIKNYA diletupkan dengan COMBAT 4 oleh Dato’ Seri Dr. Anwar Ibrahim gamaknya.

    Walau pun, ada orang kuat UMNO sendiri yang menuduh Saiful Bukhari Azlan telah mendapat atau diberi UPAH RM10 JUTA dari individu tertentu untuk mencemar dan menjatuhkan wibawa Seri Dr. Anwar Ibrahim, namun saya tidak, percaya!!! Hehehe. Auuuw! Korek, aaah, korek korek korek, kata Peguam Lingam, anggota Komplot 6 Jahannam 1998!!!

  2. najib bertoubatla kes antatuya pun tuhan x ampunkan lagi.aku x taulaah ko dgn mahadthir nk mati mcm nerr.bukan yer rahim noor dgn musa hasan boleh tolong ko dlm kubur nanti

  3. harus kna selidik juga bnda2 mcm nih.mungkin anwar itu seorang yg sebegitu(bisex)…itu hanya mungkin dan ianya bersabit jika segala bukti yang nyata dapat ditunjukkan/didedahkan.

    tetapi yang nyatanya sekarang,segala tuduhan itu terlalu rapuh,kerana dengan jelas rakyat/org awam yang mengikuti kes ini mmg dapat berfikir,melihat yang tuduhan ini adalah satu PEMBOHONGAN yang nyata.bagaimana Najib berdolak dalik dlm pertemuannya dgn saiful sebelum ini,latar belakang saiful,xpass degree dapat dok kondo mewah,….dan banyak lagi.

    so,sahabat2 sekalian…fikir2kanlah.moga2 ditunjukkan oleh Yang Di-Atas akan segala kebenaran,maka kemungkaran dan kebatilan akan diketahui.insyaAllah.

  4. Allah itu MAHA BERKUASA,…….walaupun terlepas hukuman di dunia,di akhirat tiada siapa yang dapat mengelak……terus terang saya katakan saya tak percaya langsung dengan semua tuduhan yang dilemparkan kepada anwar ibrahim sejak dari peristiwa 10 tahun lalu……
    jadi Saiful bertaubatlah anda….!

  5. abis la ko saiful..kalo tuhan laknat..bukan ko je kene semua orang kene..tau x?saiful2.. mintak keampunan la

  6. Taubatlah Fool sabelum tlambat,semoga Allah memberi ruang keampunan untukmu dan keluargamu,amin.

  7. ANWAR MEMANG DAH MELIWAT, KORANG YANG PENJILAT KYIT DIA JE TAK NAK PERCAYA….

    ANWAR ELOK SIHAT DAN KUAT DIA MEMANG BOLEH MELIWAT SAIFUL, JGN NAK BERDOLAK DALIK LA WAHAI KAUM NABI LUT

    TU NIK AJIS PUN TAU…TAK CAYA TANYA DIA..

  8. BODOH KORANG MENYOKONG SI ANWAR AL JUBURI TU…PATUT LE MACAM MACAM BALA DOK TURUN SEKARANG NI, MASA ANWAR AL JUBURI DALAM JEL DULU, AMAN MALAYSIA

    KOME BUDAK MUDA SOKONG ANWAR AL JUBURI TU SEBAB DIA PANDAI CAKAP KAN>?? KESIAN KORANG NI, BILA SALAH SATU DARI KAMU KENA LIWAT NANTI BARU PADAN MUKA

  9. KEMULIAAN BUDI BAHASA MELAYU UMNO:

    BODOH KORANG MENYOKONG SI ANWAR AL JUBURI TU…PATUT LE MACAM MACAM BALA DOK TURUN SEKARANG NI, MASA ANWAR AL JUBURI DALAM JEL DULU, AMAN MALAYSIA

    KOME BUDAK MUDA SOKONG ANWAR AL JUBURI TU SEBAB DIA PANDAI CAKAP KAN>?? KESIAN KORANG NI, BILA SALAH SATU DARI KAMU KENA LIWAT NANTI BARU PADAN MUKA.

    ————————————-

    KEHINAAN BUDI BAHASA BUKAN UMNO:

    Hanya ada satu agama, agama kasih sayang
    Hanya ada satu bahasa, bahasa hati
    Hanya ada satu kasta, kasta manusia
    Hanya ada satu hukum, sebab dan akibat.

    Kasih sayang dalam fikiran adalah kebenaran
    Kasih sayang dalam pemahaman adalah ketenangan
    Kasih sayang dalam perasaan adalah kelembutan
    Kasih sayang dalam tindakan adalah keindahan.

    Have only one religion, love religion
    Have only one language, heart language
    Have only one caste, human caste
    Have only one law, reason and result.

    Love in mind is truth
    Love in understanding is tranquility
    Love in feeling is gentleness
    Love in action is beauty.

    KASIH SAYANG TERBAIK
    ( THE BEST AFFECTION )
    – Naspazi

  10. Hai naspazi …
    ni tulis puisi lak ni …bahasa ok dah …
    teruskan ..

    bab liwat hearsay ni… lagi tak tertutup pintu taubat kita masih ada lagi waktu utk bertaubat…

    tapi nak kata gak … berdasarkan teori tu tak ada logika lak DSAI nak buat kerja tu…
    takkan lah tahap kebengongan nya terlalu tinggi nak buat kerja bodoh tu…

    kecualilah org yg tahap CIPAN je yg buat kerja ni.

    satu lagi kerja bengong org yg dok buat fitnah ni.
    sampai masa apb terbukti semua fitnah ini tidak benar dipulangkan lah semua musibah dan bala kepada penyebar fitnah tersebut..

    jauhilah kami dari musibah tersebut ya allah…

  11. Hi cikgu syon, thanks atas perhatian mu…

    Pada tahun 2002, saya pernah menulis teks ucapan untuk seseorang khas untuk para guru. Antara intipati tulisan saya ialah:

    “Era baru dunia moden mewajarkan, tiada seorang pun yang bijaksana dengan sendirinya, tanpa terlebih dahulu berhadapan dengan seorang guru.”

    Hanya heloka kiranya tanpa makna, walau tidak bertemu salam dari jauh untuk semua, atas nama insan baik, saling menghargai tetap bersemi di hati.:)

    KASIH SAYANG TERBAIK
    ( THE BEST AFFECTION )
    – Naspazi

  12. Naspazi ada blog dak ? nanti saya bincang bab teks ucapan boleh?
    Saya pun bos suruh buat blog .. tak dan nak buat dok ralit kat pink turtle je…

    apa-apa pun buat perkara yg baik dan kita sendiri suka buat kkk.. Selamat berjaya..

  13. cikgu kalu dah ralit…habis…ehehehe

  14. Salam hormat cikgu syon dan sahabat semua,

    Ini namanya perkongsian ilmu – bukan perkongsian gelap hehehe…Apa-apa pun, tentang blog itu cikgu hanya perlu klik pada user naspazi di atas atau tapak web / ulr: (http://naspazi.multiply.com)

    Harap ciku melayari blog naspazi dengan menggunakan firefox / opera browser di samping flash player. Selamat melayari blog naspazi!!

  15. Tk Naspazi…
    Jgn sapa-sapa dok buat fitnah aaah 2 org makhluk nak bicara ilmu saja .. tau .. Cek bg tau dah kat darling cek dia kata tak pa … ok!!!

    Salam Majedan,..
    bukan la sampai tak solat dan makan … ari boleh joint ni oklah … at least boleh la lepas perasaan kat sini .. ari cuti .. tidak dok jerit kat bdk2 disekolah..

    Jadilah insan yg dihormati kerana ilmu, kerana hormat itu datang dari hati ,
    jgn jadi insan yg ditakuti, kerana ia akan melahirkan perasaan benci…

  16. Pinjam dulu lawak osman kering…waaah!!! best gak lah blog naspazi, macam2 ada…

    Betul kata cikgu syon tu..jgn sapa2 nak jadi malaun buat gossip fitnah tak tentu pasal..

    …ehem ehem..tapi cikgu syon, naspazi tu boleh tahan jugak lah orangnyaaa!! Betul tak..kan kan kan??

    Darling kitorang pulak suka baca artikel2 naspazi yang macam2 ragam..best katanya..kuuu semangattt!!

  17. kan si saiful memfitnah hang Nuar oi. siap bersumpah lagi ko liwat dia. pa lagi ko jawap la balik. bersumpah la. ko tu hudup dah lah macam sumpah2 tapi suruh bersumpah dan bersemuka di mahkamah takut. takut apa . berani kerana benar. takut kerana salah. itu pun nak kena bagi tau ke. memang ko ni penipu besar abad ini la nuar jubur

  18. salam teman semua…
    minta tolong klik link dibawah….
    dari klik tersebut dapat jugak saya 10 sen…

    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a

    tolong yer… terima kasih

  19. benda sungguh,sapa gak nak ngaku diliwat,kalu mu para penulis komen hak terang2 pangkah Pas kena liwat.lagu mana atau pinkturtle hak tua kena liwat lagu mana.hairan aku, pink turtle ni tidak bebas,komen hak ngata sikit ko menteri besar kelantan hak tak guna ni dia padam…..mu kena amalkan kebebassan bersuara lah

  20. semua orang harus hati hati dosa memfitnah lebeh besar dari dosa membunuh .semoga Allah melindungi kita semua ,sama sama kita doakan kalau benar dato seri anuar tidak lakukanya
    kita doa agar sipenuduh sdr siful segera bertaubat .dan menerangkan siapa yang menyuruh nya berbuat demikian. semoga allah mengampuninya dengan sayarat mohon maaf kepada Dato’ seri anuar .dan semoga siperancang dibawa kemuka pengadilan

    • semua orang harus hati hati dosa memfitnah lebeh besar dari dosa membunuh .semoga Allah melindungi kita semua ,sama sama kita doakan kalau benar dato seri anuar tidak lakukanya
      kita doa agar sipenuduh sdr siful segera bertaubat .dan menerangkan siapa yang menyuruh nya berbuat demikian. semoga allah mengampuninya dengan sayarat mohon maaf kepada Dato’ seri anuar .dan semoga siperancang dibawa kemuka pengadilan <– sebetul kamu yang kena insaf dan taubat sebab jika kata-kata tidak ada asas bukti dan bersaksi, munkin akan terjadi FITNAH, semoga dijahuhi dari kesesatan.

  21. Howdy fantastic blog! Does running a blog similar to this require
    a lot of work? I have no expertise in coding however I had been hoping to start my own blog
    in the near future. Anyway, if you have any suggestions or tips for new blog owners please share.
    I know this is off subject but I just had to ask.
    Cheers!

  22. Hi there Dear, are you genuinely visiting this site regularly, if so afterward you will absolutely take nice know-how.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 62 other followers

%d bloggers like this: