Posted by: pinkturtle2 | Julai 14, 2009

PAS menang dengan majoriti 64 undi.. BN mintak Undi dikira semula

pas

BN mintak undi dikira semula

TERKINI; Menurut sumber tidak rasmi, PAS menang tipis dengan majoriti 64 undi sahaja.

Peti Undi PAS kalah dengan majoriti:
1. Temalir – 27 undi
2. laloh – 66 undi
3. Manek Baru – 34 undi
4. manek Urai Lama – 184 undi
5. Manjor – 66 undi
6. Undi pos – 35 undi

Peti Undi PAS menang dengan majoriti:
1. Lata Rek – 258 undi
2. Peria – 86 undi
3. Chuchuh Puteri – 96 undi
4. Sungai sok – 66 undi

Berita lanjut akan menyusul

Belum ada pemenang jelas? Undi dikira semula

About these ads

Respon

  1. mestilah nak kira semula…hari tu kira banyak2 kali dapek jadi ketua pemuda umno..tak ke gitu KJ oi.

  2. PAS perlu muhasabah betol-betol sebab menang tipis sangat . Bimbang juga selepas kira semula BN menang pula .

    BISMILLLAH . TAWAKKAL KEPADA ALLAH .

  3. hari hari Tok Guru turun kempen………..65 saja…..kalau tak de tok guru…..fikir…sendiri

  4. 65 pun menang jugak, tapi PAS kena pikiaq la pasai pa banyak undi mengalir ke UMNO. jangan asyik dok ceramah saja, Kerja kena buat juga . saya anak jati di Manek Urai , tak nampak buat apa-apa pun.

  5. BERDOALA PADA ALLAH AGAR MEMBERI HIDAYAH PADA MANUSIA2 YG LARI DARINYA…

    • Bismillah….Maaf !
      BERDOA ITU DISURUH.
      IKHTIAR ITU WAJIB.
      SAYA TAHU JUGA MAIN SILAP MATA.
      ANTARA LAIN ialah boleh makan pisau silit (pasau lama), minum air dan tarik keluar beberapa pisau yang tiba-tiba terikat dengan tali hitam.
      Saya boleh keluarkan burung merpati dari songkok atau tong undi.

      Semua tiu cara sunglap yang telah saya sediakan begitu rupa.

      waktu muda-muda dahulu saya pernah tumpang pertunjukan !
      Ada buku SUNGLAP di pasaran tertentu. Jika ingin belajar…

      SEPULUH TAHUN dahulu, saya pernah memberi cadangan kepada PAS mengenai cara mengelak daripada main sunglap ini oleh kumpulan tertentu.
      MLANGNYA mereka tidak ambil pusing bersama hampir ratusan halaman penulisan saya dipadang remeh sahaja. Akhirnya, mereka bosan dapatlah satu surat sahaja daripada pejabat MB KELANTAN. pejabat pas DAN YANG LAIN MSIH ANGKUH DENGAN KEBOLAHAN MEREKA . Ikhtiatr logistik terlalu dhaib sewaktu itu. Sekarang masih ada sikap ‘KITA/SAYA SUDAH FIKIR JUGA” di kalangan pemimpin PAS . nilailah jawwapan tidak mahu rendah diri tersebut. Maaf ~Aq

  6. tula lu punya cerita…dengki, hasad, buruk sangka…tok sahla baejuang kalau hati penuh nanah….64 ke 65 ko bukti rakyat doh tolak dan benci PAS

  7. apasal la Najib 1malaysia tak turun kempen…..kalau tak dah tentu majoriti PAS 2000++

  8. Meloponglah sudah Tok Pa dan koncu2nya…sikit banyak bukan ukuran sebenar…yang penting mengundi sebab apa kerana calon atau kerana jambatan…mungkin tak sempant nak memangkah kerana sakit perut nak ke jamban jam dah lebih kul 5.00p.m ….he..he..he

  9. sikit ja lagi…teruskan usaha bn…orang manek urai sudah semakin pandai…

    betul cakap Jijah ‘hari-hari tok guru berceramah’ n kumpul duit untuk tabung yang tiada kunci kira-kira, 65 saja… kalau pru13 tok guru tak da… cam ne?

    jangan marah…be realistic…

    • Kalau PRU13 nnt. 1 M’sia tau dak.
      Puak UMngook nak turun mai
      ka kempen macam ni.Depa nak
      tabok mai ka macam depa tabok
      kat MU.Kalau MU jambatan janji 7 juta
      dan buah tangan serta luangkan masa
      depa pd tiap2 penduduk…agak2 boleh
      ka depa buat camni.Grant total pi lah
      10 juta utk. 1 DUN….BERAPA DEPA
      NAK KENA ADA..NAK KENA TABOK JANJI.
      MUKA TEMBAM CEK DIN NNT KECUT
      KERING JELAJAH 1 M’SIA PRU 13 NNT
      KALU DOK BUAT CAMNI.

      TAU TAK PA.

      BARU NGAN CALON JUAI IKAN
      PON TOLONGI.NAK KENA TRY
      PLAK LETAK CALON PENARIK BECA.

      R E A L I T Y umngook no longer
      relevan…

    • Oiii manis! sikit apa?. Kalah tu tetap kalah laa.
      Jangan jadi bodoh, Tunggu pru 13 laa.

      Boleh bertaruh laa.

  10. Pada penyokong UMNO dan BN,hangpa jangan nak mendabik dada,,,trend sokongan pengundi melayu 50-50 antara PR dan BN,telah dikesan sejak bukit gantang lagi….Manek Urai bukan melambangkan komposisi peratusan rakyat seluruh Malaysia……cuba try PRK akan datang di kawasan yang punyai penduduk Melayu 60%,Cina 30% dan India 10% macam kat Bukit Gantang,,,gerenti BN tersembam punya……Perlu diingat,apa yang saya nampak,jentera PAS lambat panas ,dan masih keliru dgn isu kerajaan perpaduan yang ditimbulkan baru-baru ni…..


Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 61 other followers

%d bloggers like this: