Posted by: pinkturtle2 | Ogos 6, 2009

Kemalangan Ngeri… Polis Mengutip Cebisan Otak

P1000480

P1000470

P1000486

P1000482

Kemalangan Ngeri Yang Mengemparkan Penduduk Pada Pukul 12:10am…

Kemalangan ini berlaku Lebih kurang sejam yang lalu (12:10am) di kampung Jembal, Tawang Bachok Kelantan… Mengikut makumat penduduk di situ sekejap tadi, mangsa langgar lari ini yang baru pulang dari kerja telah dilanggar oleh sebuah kereta waja yang tidak dikenali. Apa yang saya lihat sekejap tadi, keadaan mangsa amat mengerikan.. pada bahagian atas kepalanya pecah dan terbelah…tangan dan peha mangsa telah patah dan berlipat… mangsa telah meninggal dunia ditempat kejadian.

Mangsa berasa dari kampung Tawang..

About these ads

Respon

  1. O mak aih…ngeri bro…

  2. Al Fatihah..

  3. suruh la GMI yang ditaja oleh PR yang kutip otak. polis ni anjing k,jaan aje. itu la pandangan korang yang bagang.

    • Oii. Aku bayar cukai. Itu memang betul kerja pdrm. Bukan GMI punya kerja. Apa punya bodoh mat remeow ni..
      Engkau pun kaldai tua.

      hahahah

    • dah la bodoh,sombong plak.memang bangang tahap cipan tol la

    • kemalangan ngeri pon nak dipolitikkan jgak ker….banyak mengucap la & buat amal kebajikan jgn tinggal solat….kita pon tak tau bila nak mati, bagaimana & di mana….

      • renung-renungkan dan selamat beramal

  4. apa kena mengena kemalangan ni dgn GMI pulak…bangang betoi mat romeo ni…tu lah byk mengkedarah benda haram..tu pasal hati buta…

  5. mat romeo bodh..hey..hey..hey..mat romeo bodoh..hey..hey..heyy

  6. mat romeo bodoh!!!!
    baik ko mati aku sepak2 otak ko yang bebal

    • x baik kau tau x.. sepatutnya baca lah al-fatihah dkt dye….

    • bodoh pnyer mat romeo….bnyk2 la ngucap….!
      om da mati…. AL-FATIHAH jelah…

  7. itu la mat romeo… lain kali sebelum cakap fikir dulu supaya tidak kena kutuk….hey..hey..

  8. tu mesti konspirasi polis langgar lari mamat tu. pasal dia orang nak dapat nama pasal kutip hotak orang mati tu. kejam betul polis-polis ni. hero india kugan tu mati pun pasal polis tak beri layanan 5 star kepada perompak kereta,. patutnya tahan dia kat hotel shangri la. baru HINDRAF tak marah..

    • ko ni ARA.. tak agak2 statement..

    • ARA, polis dibayar utk buat macam2 kerja,bukan semata2 untuk sembur air dan gas pemedih mata.sebab tu ada yang berkata polis ni anjing,gaji dia orang bukan UMNO/BN yg bayar.apa punya sempit pemikiran kau ni ARA.

  9. ini lagi satu lagi kenyataan bodoh!

  10. Al Fatihah buat mangsa..dia meninggal semasa pulang dari mencari nafkah..semoga rohnya dicucuri rahmat..

    kepada yang melanggar mangsa akan mendapat balasan yang setimpal kerana tidak bertanggung jawab..

    kesian kepada keluarganya yang hilang orang yang tersayang..

    pihak polis kena berusaha mencari orang yang buat jenayah(melanggar).. jangan berusaha pada orang yang berdemo aje..

  11. ara bodoh!!!!
    baik ko mati aku sepak2 otak ko yang bebal..
    undang2 mana ko pakai tahanan boleh di pukul sesuka hati walaupon tahanan itu penjenayah..

    tawanan perang zaman nabi pon…nabi x pukul sampai mati…

    ada makhamah hukum la kat makamah…bicara

    ara kalau dah bodoh..bodoh la selalu ye

  12. MEMANG ARA PUKI DAN MAT ROMEO CILAKA….

    KAPIAG MEMANG CAKAP TADAK SANDARAN

    • tak abis lagi ko kapiaq kan orang.. kepala hayah ko kapiaq…

      • adik apple nak katapa… kata la.
        abang tak maghaih haih. asalkan abang
        kelabu dapat lepaih gian maki kat
        kapiag2 tu.

        he he he

  13. ARA & Romeo.
    Sah orang Umno. Moga kita dilindungi oleh dajal-dajal seperti ni. Satu Parti yang menjahanamkan kepentingan orang islam, dan menuduh orang lain yang menjahanamkan.

    • masyallah..ape yg penting ,,,kerja same…dok baloh wak gapo…tok dpat apo2 pon…moga yg jahat…tu…tuhe.balas…tungguuuuuuuuuuuuu…

  14. Itu pasallah Mat Romeo & Ara otak kera tu kekal bodoh dulu kini dan selamanya.

    Rakyat Berhimpun dan buat protes dibenarkan oleh perlembagaan Malaysia. Polis sepatutnya memantau saja bukan menghalang dan mengganas kepada rakyat yang berhimpun. Bacalah perlembagaan sama. Kita ni bukan setakat membiarkan diri jadi rakyat yang bodoh saja, macam hangpa tu.

    Polis tu kerjaya yang ditawarkan pada rakyat, dibayar upah dan elaun2. Depa tak dipaksapun jadi polis. Bila depa setuju terima tawaran, depa kenalah ikut etika kerja. Dalam mana2 juga etika kerjaya tak ada tulihpun bertindak kejam dan zalim. Masalahnya bila manusia polis ni ada sikit kuasa, dah rasa macam sultan Johor.

    Kita rasa budak dua ekoq ni, anak polis kut?.

  15. budak dua ekoq tu macam pencacai upahan umno ja… khairy upah depa la tu, dok lyan jgk blog2 PR ne. patutnya dpa kna p blog GAP@GAY ja…

  16. Mat Romeo kan mat rempit! Otak dungu macam dialah yang Najib Monggolia suka. Romeo rela jadi pencacai umno dulu kini dan selamanya. Suruh makan tahi pemimpin umno pun dia sanggup!

    Kepada polis yang buat kerja dengan professional, kita sanjung dan tabik. Tapi kalau kerja ikut arahan pemimpin umno, asyik nak balun sembur air kimia ke orang ramai, apa hal? Ingat rezeki gaji kome tu duit cukai rakyat! Macam mana anak polis nak jadi cerdik!!

    • saya sahut cabaran sape ckp anak-anak polis x cerdik

  17. Ni apa dok gaduh2 pasai politik? Mangsa tu meninggal bukan kita tau dia sokong sapa. Yang penting sedekah kan fatihah buat mangsa sudah la. Ni dok membawak ke GMI la, PDRM la, tadak otak ka hangpa ni?

    • nak sedekah al fatihah tu…. tengok gamag dulu jon.
      kalu di kelantan amat jarang perempuan islam serupa
      dalam gamag tu. setahu aku kat bachok ni
      ramai etnik siam. kalu kat johor, melaka…tempat kuat umngok
      mungkin jugak melayu. itupun melayu umngok. melayu paih
      tadaklah lagu tu.

  18. [...] Kemalangan Ngeri… Polis Mengutip Cebisan Otak Kemalangan Ngeri Yang Mengemparkan Penduduk Pada Pukul 12:10am… Kemalangan ini berlaku Lebih kurang sejam [...] [...]

  19. brok mano yg tepoh 2…esok22.dia pon kena balik…celaka..lah hidup..pikir anakbini ore gatek,,,,

  20. Appala gaduh22.. macmana melayu nak bersatu..
    Pasal kemalangan pun nak gaduh…

  21. al-fatihah tuk si mati dan takziah yuk krluarga si mati

  22. takut lah wei aku nk tngok……. ngeri!!!!

  23. allah huakbar, makanya doa dulu lok kmana2

  24. ya ampun….dahsyatnya….yang langgarpun main cabut je…..

  25. macam nasib mak dan bapak dirumah?????

  26. aponnnn…takot..

  27. tkutnya,seram ada yg kaki putus macam lagi lah

    • saya semalam dlm pejalanan pulang bersama ibu dan ayah di perak.ada satu kemalangan berlaku di satu selekoh..saya berhenti,tiba-tiba ada satu kenderaan meluru laju hampir melanggar belakang kereta saya.dengan perasaan takut,sy gerakkan kenderaan sy keluar dr jln..sy pun keluar la dr kereta.pemandu yang hampir melanggar saya buat tak reti aje.seolah-olah tiada apa yang berlaku.menggil seluruh badan say.KEPADA PEMANDU-PEMANDU DILUAR JIKA MELALUI JALAN SELEKOH TU PERLAHANKAN KENDERAAN ANDA

  28. saja aje test beruk-beruk pkr. melompat macam beruk jugak korang ni.

  29. kalau ya pun cover la sikit buntut mayat tu

  30. aku tau la korang suka buntut

  31. ngeri nye…
    rase mcm jdi at dri kte sndiri>

  32. arap-arap kte mti dlam keadaan yg beriman
    AMIN.,.

  33. Al-fatihah..ngerinya,sapa pun dia tetap sama manus├Ča..meninggal dlm keadaan begitu amat tragis..balik dr keja lg.kesian sgt.byangkn lau jd kt kta pas tu org ktawakn atau wat x endah..?moga dia d tmpat kn d golongan org2 yg baik.

  34. Inna Lillahi Wa Inna Illaihi Rajiun..semoga rohnye aman dan damai di sana serta ditempatkan bersama orang2 yg beriman.Al Fatihah..

  35. kah..kah..kah..berok2 PaRia..kecoh semcm……mmg kerja polis kutip otakla….len kali hang suruh la berok2 PaRia buat kecoh buat jenayah sbb mmg keja polis tangkap penjenayah..!lu cakap kat nuar pandikutyy suruh dia kongkek cina lagi sbb mmg itu keja polis nak siasat..kah..kah..kah..!len kali lu buat sial ngan mak lu……biar mak dan bapak lu nasihat lu…itu mmg keja mak bapak lu la…kah..kah..kah..sbb apa sbb lu pun byr cukai mak bapak lu….!kalo lu bdoh mcm lembu pun lu slahkan cikgu la…sbb cikgu x pndai ngajar….dan x byr cukai la…kah…kah..kah….!otak2 berok PARIa…mmg bodoh mcm sial..kah..kah..kah..

  36. pe la mslh nye….org mati xcden pn nk gado…da ajal die kt stu kn…
    ni smpai polis la GMI la….
    ingt kalo dlm kubo tu,malaikat tnye ke psl politik ni….
    bdamai la
    kaum len ske kalo mlayu bgado

  37. SAMA2 KT SEDEKAH KAN ALFATIHAH

  38. yg langgar lari tu memang tak berhati perut..kat dunia dia mungkin terlepas hukuman,tapi kalau mati nanti nanti dia kena jawab Tuhan..

  39. MINTA ALLAH jauhkan aku dan keluarga ku mati dgn cara bergini….insaf sngt aku tgk kematian mcm ni


Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 61 other followers

%d bloggers like this: