Posted by: pinkturtle2 | Disember 3, 2010

Haifa Terbakar, 40 Yahudi Laknatullah Sudah Mapuh

An  Israeli flag is seen next to a raging fire  in the city of Kyriat  Karmel, Carmel Forest, near Israel's northern city of Haifa on December  2, 2010. Police said at least 40 people died in the inferno, which  officials said was the worst blaze in Israel's 62-year history.

An Israeli flag is seen next to a raging fire in the city of Kyriat Karmel, Carmel Forest, near Israel’s northern city of Haifa on December 2, 2010. Police said at least 40 people died in the inferno, which officials said was the worst blaze in Israel’s 62-year history.

An  Israeli firefighter runs from raging fire in Beit Oren, Carmel Forest,  near Israel's northern city of Haifa on December 02, 2010. Around 40  people are believed to have been killed in the devastating forest fire  burning.

Israeli firefighters try to extinguish a raging fire in the city of  Kyriat Karmel, Carmel Forest, near Israel's northern city of Haifa on  December 2, 2010. Police said at least 40 people died in the inferno,  which officials said was the worst blaze in Israel's 62-year history.

Israeli firefighters try to extinguish a raging fire in the city of Kyriat Karmel, Carmel Forest, near Israel’s northern city of Haifa on December 2, 2010. Police said at least 40 people died in the inferno, which officials said was the worst blaze in Israel’s 62-year history.

Israeli firefighters stand close to a raging fire  in the city of  Kyriat Karmel, Carmel Forest, near Israel's northern city of Haifa on  December 2, 2010. Police said at least 40 people died in the inferno,  which officials said was the worst blaze in Israel's 62-year history.

Israeli firefighters stand close to a raging fire in the city of Kyriat Karmel, Carmel Forest, near Israel’s northern city of Haifa on December 2, 2010. Police said at least 40 people died in the inferno, which officials said was the worst blaze in Israel’s 62-year history.

A  forest fire  rages out of control in front of a residential house  in  the hills above the coastal Israeli city of Haifa, December 2, 2010. A  devastating fire killed at least 40 people on Thursday when it ripped  through a forest near Israel's northern city of Haifa, prompting urgent  calls for international help to put out the blaze.

A forest fire rages out of control in front of a residential house in the hills above the coastal Israeli city of Haifa, December 2, 2010. A devastating fire killed at least 40 people on Thursday when it ripped through a forest near Israel’s northern city of Haifa, prompting urgent calls for international help to put out the blaze.

Israeli firefighters stand close to a raging fire  in the city of  Kyriat Karmel, Carmel Forest, near Israel's northern city of Haifa on  December 2, 2010. Police said at least 40 people died in the inferno,  which officials said was the worst blaze in Israel's 62-year history.

Israeli water tankers arrive to extinguish  a raging fire  in the  city of Kyriat Karmel, Carmel Forest, near Israel's northern city of  Haifa on December 2, 2010. Police said at least 40 people died in the  inferno, which officials said was the worst blaze in Israel's 62-year  history.

Israel's Prime Minister Benjamin Netanyahu walks away from the  podium during a ceremony in Jerusalem December 2, 2010. Israel called on  Greece, Italy, Cyprus and Russia to send aircraft to help them battle a  blaze, which was raging out of control on hills approaching the city of  Haifa more than seven hours after it first took hold and has left up to  40 people dead.

Israel’s Prime Minister Benjamin Netanyahu walks away from the podium during a ceremony in Jerusalem December 2, 2010. Israel called on Greece, Italy, Cyprus and Russia to send aircraft to help them battle a blaze, which was raging out of control on hills approaching the city of Haifa more than seven hours after it first took hold and has left up to 40 people dead.

Israel's Prime Minister Benjamin Netanyahu (L) and President Shimon  Peres attend a ceremony in Jerusalem December 2, 2010. Israel called on  Greece, Italy, Cyprus and Russia to send aircraft to help them battle a  blaze, which was raging out of control on hills approaching the city of  Haifa more than seven hours after it first took hold and has left up to  40 people dead.

Israel’s Prime Minister Benjamin Netanyahu (L) and President Shimon Peres attend a ceremony in Jerusalem December 2, 2010. Israel called on Greece, Italy, Cyprus and Russia to send aircraft to help them battle a blaze, which was raging out of control on hills approaching the city of Haifa more than seven hours after it first took hold and has left up to 40 people dead.

HAIFA, ISRAEL - DECEMBER 02:    Ultra orthodox Jewish men watch as  smoke from a wildfire rises into the sky on December 2, 2010 in Haifa,  Israel. A large forest fire in northern Israel has reportedly killed at  least 40 people, many of whom were prisoners who died when an evacuation  bus went up in flames.

HAIFA, ISRAEL – DECEMBER 02: Ultra orthodox Jewish men watch as smoke from a wildfire rises into the sky on December 2, 2010 in Haifa, Israel. A large forest fire in northern Israel has reportedly killed at least 40 people, many of whom were prisoners who died when an evacuation bus went up in flames.

Bala Allah Ke Atas Yahudi Laknatullah..40 terbunuh dalam kebakaran hutan

03/12/2010 3:39am

HAIFA, Israel 3 Dis. – Sekurang-kurangnya 40 orang terbunuh dalam satu kebakaran hutan di utara bandar Haifa hari ini, memaksa Israel meminta bantuan antarabangsa untuk mengawal kebakaran itu.

Menurut sumber polis, sebuah bas membawa pengawal penjara yang bergegas untuk menyelamatkan banduan di sebuah penjara di kawasan kebakaran telah terbakar menyebabkan kesemua pengawal itu terbunuh.

Pegawai berkata, beratus-ratus anggota bomba dikerahkan untuk memadamkan kebakaran itu yang kini telah memusnahkan beratus-ratus hektar hutan. – AFP

….BALA DAN AZAB ALLAH PADA KAUM YAHUDI LAKNATULLAH YANG ZALIM>>. Ada dua keping gambar mayat2 yahudi laknatullah yang terbakar hangus diatur di tepi-tepi jalan.. nanti saya uploadkan..

more pictures here

About these ads

Responses

  1. salam…………

    tau pula khalifah yahudi nie bersedih n bermuram durja noooooooooo????………
    masa dia pelangkong palestine dulu………..depa bukan main seronok lagi………hari-hari bakaq orang Islam………….

    kalau yahudi nie dinisbahkan dgn laknatullah……..
    apa pulak kita nak nisbahkan bila ada orang Islam ke……..pemimpin Islam ke yang dok besenandong sampai cukup kamcing ngan yahudi nie???………..dah tu bayaq pitih lagi???………….bukan sikit maaa……banyak wooooooooo………

    ada wali pun tak boleh buat apa….tak boleh harap……
    tak tau nak bagi nasehat……….nasehat busuk ada laaa……
    jangan-jangan buku-buku yg dibaca di kelas tadika pun……..yahudi nie yg reka buat kurikulum dia………pasai tu budak-budak tadika dok main…dok melalak menyanyi…..dok menari dansa………dok melantak saja………….

    gendang gendut tali kecapi………
    kenyang perut….mula laa tak mau mengaji………….

    kah kah kah…………..

    • Salam nasik kandaq.

      Hang ni.
      Apa nak jadi.
      Dulu hang kata, hang angkut pelajaq2 hang kat usm.
      Tapi hang tulih.
      Macam orang tatak baca.
      Kalau tatak baca.
      Macam kureeng agama lah.
      Setakat hang boleh bersolat saja.
      Tak cukup.
      Kena banyak membaca.

      Hang kena ikut ajaran Islam.
      Ajaran Islam untuk memandu hang.
      Hidup sempurna.

      Sekadaq hang macam tak sempurna saja.

  2. Salam 1Malaysia aka
    Salam TGNA suka.

    Kejadian seperti ini.
    Boleh berlaku di mana-mana.
    Harap-harapnya.
    Suku2tigasukusakat yang kurang membaca.
    Jangan dok tulih.
    Yang tak baik.
    Yang merapu.

    Ingat.
    Di bumi Acheh.
    Yang kita kata Serambi Mekah.
    Sudah berlaku Tsunami.
    250,000 nyawa terkorban.

    Sekadaq nak pesan saja.

  3. Apa pasai pulak tak buleh tulih. Bala yang Allah nak turunkan, tak kira kat mana dan tak kira agama apa, bila makhluk manusia ciptaan Allah nii… dah buat maksiat dan kezaliman melampaui bataih, maka bukan mustahil Allah akan timpakan bala..

    Ribut Craieg yang Allah turunkan di satu daerah di Sabah dulu pasai penduduknya pesta pestaan yang melampaui bataih mabuk2 berzzina bertukar2 pasangan sampai anjing pun depa paksa minum arak…

    Kalau bala di Acheh pulak Allah turunkan Tsunami bila rakyat yang dulunya terkenai sebagai Serambi Mekah telah hilang status Serambi, bila rakyatnya terlalu ramai melupakan Islam dengan pakaian yang menjolok mata, dan ketikamana azan dialongkan dimasjid depa macam pekak masih berpeleseran dipantai depan masjid.

    Begitu juga gempa bumi yang belaku di Padang, Yokyakarta dan banyak lagi daerah2 di Indonesia dengan amalan budaya maksiat dan budaya khurafat dengan kepercayaan syirik paranormal yang menjadi2 maka Allah balakan mereka….

    Sementara banjir di Kedah pula, bila pemimpin Umngok mengeksploitasikan masalah pembentongan Air, sistem pengurusan air dan Kedah tak cukup air yang dulunya diurus oleh kerajaan Umngok, dan menyalahkan kerajaan negeri mencadangkan kenaikan harga air, depa kutuk, depa belasah dan depa fitnah MB.

    Maka Lalu Allah hantar banjir air yang membuak buak, yang tak pernah berlaku dalam sejarah negeri Kedah yang hampir separoh negeri tenggelam. Masa ini tak ada seorang pun pemimpin Umngok nak ucap syukor pada Allah yang menghantar begitu banyak limpahan air. Tup tup yang kita dengag depa tambah fitnah, Kerajaan negeri lambat bertindak mengatasi banjir yang melanda Kedah.

    Insya Allah. Allah akan timpakan bala kepada Umngok dan pemimpinnya pasai dah buat banyak perkara yang melampaui bataih… Tungguuuuu……

    • Dah.
      Dah tak bagi salam.
      Kalau dulu, kalut tulih hadis.
      Sekarang ni.
      Dah buntu.

      Kucing, sekoq ni.
      Apalah nak jadi.
      Hang nak tulih, tulih lah.
      Yang hang dok merapu.
      Buat apa.

      Macamlah, hang tahu.
      Sangat.
      Ketentuan Allah.

      Hang, kalau ada niat.
      Jahat.
      Hang layak.
      Jadi Kucing saja lah.
      Kucing pon.
      Setakat Kucing Kota.
      Yang dok takut kat tikus.
      Mata terkebil-kebil.
      Tunggu.
      Tulang-tulang.
      great chief lempaq buang mai.

      Sekadaq tidak siapa yang tahu.

      • Hang tu pun
        mana bagi salam…!!!

      • hey..budak tadika..aku rasa engkau ni giler laa,baik ko pergi periksa kt dokto giler sebelum terlmbt…pergi..ceppattt…..

  4. Yang merapu tuu..hang..
    Yang gila meroyan tu hang…
    Yang gila babi tu pun hang…
    Babi pun tak gila macam hang…

    Hang Yang banyak baca
    tapi akai macam oghang gila…
    Budak terencat akai yang dah gila jadi tukang buat KPI…
    sendiri tulih macam cibai….

  5. asalamualaikum


Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 61 other followers

%d bloggers like this: