Posted by: pinkturtle2 | Mac 31, 2012

Kata-kata anjing Majusi Hassan Nasra Lata

Kata-kata anjing Majusi Ketua Hizbu Syaitan Lubnan Hassan Nasra Lata( Penolong Berhala)

Setiausaha Agung Syiah Hizbu Syaitan Hasan Nasrallah yang bersengkongkol dengan Syiah Bashar Laknatullah meneruskan sokongannya kepada rejim Syiah Syria menerusi kenyataan terbarunya bahawa “pertaruhan bagi menjatuhkan Presiden Basyar Al-Asad telah berakhir” sambil menyeru kumpulan pembangkang Syria kepada dialog bagi menyelesaikan krisis yang telah melebihi setahun itu.

Bercakap menerusi televisyen Lubnan semalam Nasra Lata berkata, “Cadangan bagi menghantar tentera Arab ke Syria juga sudah berakhir” sebagai merujuk cadangan Qatar yang mencadangkan Liga Arab menghantar pasukan tentera di bawah panji liga tersebut ke Syria bagi melindungi rakyat awam yang menjadi sasaran.¬†

Katanya lagi “Hari ini hanya ada dua cadangan bagi menyelesaikan krisis ini iaitu dialog antara kerajaan dan pembangkang atau melaksanakan segera perubahan dengan bersungguh-sungguh.

Lihatlah Wahai umat Islam di seluruh dunia, betapa jahatnya ketua Syiah Hizbu Syaitan Ini..Beliau bergembira di atas penyembelihan berpuluh ribu umat Islam Sunni di Syria…tidak sedikitpun beliau menyentuh kekejaman dan kezaliman saudara seagama Syiahnya Bashar Laknatullah terhadap Umat Islam di Syria…Hari-hari umat ¬†Islam sunni dibunuh disembelih dibom,tapi boleh lagi beliau menyalahkan rakyat Syria yang mahukan Bashar laknatullah berundur…Teramat malang dan sedih Kalau Masih ada lagi umat Islam yang tidak faham tentang bahayanya Agama syiah pada umat Islam dan negara Islam…lihatlah mereka bersatu teguh,tolong menolong di antara satu sama lain di atas nama Syiah demi membunuh dan menghapuskan umat Islam yang berpegang dengan akidah ahlu Sunnah waljamaah..

Jangan ada lagi selepas ini Umat Islam di Malaysia Khususnya tertipu dengan Bapak-bapak Syiah dan Ulamak-ulamak Syiah ini…Mereka menyamar sahaja dengan jubah dan serban Islam tetapi hakikatnya mereka bukan Islam.Akidah mereka menghalalkan darah Umat Islam.mereka terang-terang melaknat Sahabat2 nabi yang dijamin masuk Syurga yang sangat nabi cintai..mereka sebenarnya lebih jahat dari Kafir harbi..Sebab itulah Walaupun Amerika sudah berapa kali ugut nak serang Iran kerana Program Nuklearnya tapi sampai sekarangpun amerika tak serang dan tak akan serang kerana kafir Syiah ini memberi keuntungan besar pada mereka dalam proses menghapuskan umat Islam di dunia ini.Tapi dengan negara Iraq,dengan alasan yang direka sahaja tentang program nuklearnya,Amerika dengan pertolongan Iran menyerang Iraq habis-habisan sehingga tumpuk pemerintahan saddam jatuh dan Amerika memberi secara percuma kepada Dajjal Syiah memerintah di Iraq..sampai sekarang berpuluh-puluh ribu Umat Islam Sunni di Iraq telah dibunuh oleh Dajjal Syiah di Sana…

……………………………………….

Barangkali Ketua Hizbu Syaitan ini telah gila dan buta… apa yang berlaku di Syria sekarang dapat ditonton oleh dunia dalam beberapa minit sahaja selepas peristiwa berlaku..Bapak dajjal ini berucap kelmarin dan kalau kita lihat dalam youtube apa yang berlaku di Homs kelmarin sungguh Dahsyat..secara live tentera dajjal syiah Bashar tembak rakyat dengan kereta kebal…depa bom rumah2 dan bangunan2 yang dihuni penduduk Islam Sunni di Homs dengan kereta kebal…

Syria – Assad Loyalist Army Tanks Attempt to Slaughter the Sunni Civilian Population of Homs City on March 30, 2012 as the Dictator’s tanks slam shell after shell into civilian apartment buildings …

……………………………………………………..

Dajjal ketua Syiah Lubnan ini mahu menipu siapa lagi…terang lagi bersuluh mereka bersengkongkol bersama membunuh dan menyembelih umat Islam Sunni setiap hari di Syria…Hari ini sahaja 31/3/2012 korban Syahid mencecah 22 Syuhada…Kelmarin 30/3/2012 55 orang syuhada telah gugur Syahid di tangan Dajjal Syiah Bashar Laknatullah…Wahai Nasru Latta ketua Hizbu Syaitan Lubnan,Hari ini 31/3/2012 , Saudara seagama Syiah Kamu Bashar Laknatullah telah membunuh dua orang saudara kami kanak-kanak dengan kejam…kepala mereka telah hancur robek akibat senjata-senjata kamu…

…………………………

…………………………………………..

Semua kanak-kanak di bawah Syahid dibunuh pada hari ini….

………………………….

…………………………….

Perkembangan di Syria boleh diikuti juga di sini

About these ads

Respon

  1. dlm kes ni tak tau nak skong mana tapi apa kita dpt lihat,..selepas kejatuhan mana rejim negara tu akan kacau bilau selamanya,…..tapi rasa2 ini hanya kerja2 yahudi utk menjatuhkan iran melaui menjatuhkan syria dulu,……jgnlah duk sokong membabi buta,…renung2 dahulu…..

    • Maaf kalau ter”kasar” bahasa.

      Orang yg pemalas tak mau guna
      akai kurniaan Allah sahaja,
      yg akan ambik jawapan mudah,

      “…tak tau nak sokong siapa…”

  2. Syiah dan Sunnihj ladang pembantaian d Timur Tengah, mata kafir melihat dan berkata kok bisa katanya orang-orang beriman saling membatai apakah inikah islam disebut agama telorannsi dan dapat hidup tanpa kebencian…?

    Kalau sesama muslim saling membantai dan memang islam adalah agama haus darah dimana-mana terlihat pembunuhan kebencian melalui ajaran Muhammad dan memang dapat membuktikan banyak ayat-ayat setan dalam Al Quran memerintah muslim saling membunuh…

  3. http://dnobiz.com/santai/mangsa-adakah-syria-mangsa-seterusnya/

    masih adakah lagi manusia2 yg beragama Islam yg berpandangan jauh…

    Rasul sendiri ketika dlm Perjanjian Hudaibiyah memikirkan kesan jangka panjang untuk umatnya…

    sehinggalah keputusan nabi ditentang…dan ada yg meragui kenabian Rasul kita SAW…Nauzubillah…

    • Yg meragui nabi Muhammad s.a.w
      adalah syiah sendiri…!!!!

      Kalau depa yakin,
      kenapa pemimpin-pemimpin
      Syiah mengatakan Allah tersilap
      melantik Muhammad sebagai Rasul….???!!!

      • Woi bodoh! jgn nak buat fitnah la!…

        Tak ada siapa yg beranggapan mcm tu.Kau hidup lah dlm bayang2 yg kau cipta sendiri..

        Imam kami pun mencintai Rasul mereka…nenda mereka…keturunan mereka….itu fitnah yg dicipta sunni…

        Sudah seringkali sy dgr org menuduh sebegini…sy tak jumpa pun hadis sebegini dlm buku2 syiah…malah tak ada imam pun yg berkata begini melain org2 berfikiran dangkal dan bodoh!

        Kalau dah tiada hujah jgn memfitnah! mcm budak2

        Bagitahu mana pemimpin syiah berkata begitu?…semoga sesiapa yg menyebarkan fitnah ini dilaknat Allah…

        Terlampau banyak ikut ceramah…sampai otak pun tak boleh fikir…apa punya org…hidup pun tak ada manfaat…asyik memfitnah sana-sini…

        setakat ckp tak ada bukti boleh la….

  4. jangan kebencian anda kepada sesuatu kaum menyebabkan anda tidak berlaku adil, adakah anda pernah mengecam pembunuhan syiah di pakistan, bahrain dan dan yaman, adakah anda membaca hukum menentang pemerintah oleh ulama syria yang pernah anda sanjungi Said Ramadhan al buti, hadis manakah yang digunakan membolehkan mengangkat senjata terhadap pemerintah,saya menentang pembunuhan manusia. tetapi menjadi alat amerika adalah lebih teruk

  5. bro n sis…..

    mana liputan berita dlm negeri??
    isu umngok dok mengarut cukup banyak…….
    nampak sangat blog nie dah lesu……..

    kah kah kah


Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 61 other followers

%d bloggers like this: