Posted by: pinkturtle2 | November 26, 2012

Gambar 6 pemimpin Hamas yang telah Syahid

“Dan jangan sekali-kali engkau menyangka orang-orang yang terbunuh (yang gugur Syahid) pada jalan Allah itu mati, (mereka tidak mati) bahkan mereka adalah hidup (secara istimewa) di sisi Tuhan mereka dengan mendapat rezeki” :Al Imran:169

Setiap pejuang memberikan apa sahaja kemampuan mereka menyediakan diri bertemu Ilahi.

Semoga darah para Syuhada dari dahulu hingga kini masih mengalir dalam jiw

a-jiwa umat ini.Semoga Allah merahmati roh mereka dan berkati perjuangan mereka membebaskan bumi Palestin yang tercinta. 

Dari kiri atas:
1) Asy Syahid Ir Imad Aqal
2) Asy Syahid Syeikh Ahmad Yaasin
3) Asy Syahid Ir Yahya Ayyash
4) Asy Syahid Dr Abdul Aziz Ar Rantisi
5) Asy Syahid Dr Said Syiam
6) Asy Syahid Al-Qaid, Ahmad Al-Ja’abarri

Mereka telah berikan apa yang mereka punya, kini giliran kita menyediakan dan memberi apa yang kita punya….

About these ads

Responses

  1. salam semua kengkawan lama…..
    saja aku buka pinkturtle balik…….
    baru ada berita sikit…..
    mai ler pakat masuk balik….
    lama tak gaduh ngan budak tadika…..

    kah kah kah

    • bagueh la nk akupun lama tak mai

      • salam LR……..
        hang dok pi menyorok tang mana? lama sangat !
        great chief kata hang dok pi kacau blog pencacai ?
        betul ke? kah kah kah
        aku dok tunggu kucing kota mai balik……..
        budak tadika tua tu jugak !
        alam n yg lain…….
        tok gelam dah mula masuk….salam tok gelam…..
        rajin rajin ler menyelam……..kaha kah kah

  2. Alhamdulillah..
    berita-berita yang bermanfaat wajar ‘dihabaqkan’ pada umum..
    fikir…zikir…syukur…sabar…

  3. teruskan tuan dgn blog ini. umat Islam Malaysia ini pun ramai yg tak faham dgn mengatakan FSA itu agen Amerika. (maaf sebut isu syria kat sini).

    Semudah itu umat islam jahil yg tak dapat hidayah menuduh saudara2 mereka yg dizalimi Bashar laknatullah sebagai hasil hasutan Amerika.

    Ingatlah !

    Amerika, ISrael, Syiah, Iran, Russia, Illuminati……………. mereka semua adalah sama saja. Mereka sepakat mempermainkan umat Islam. Mereka berlakun bermusuhan walhal hanya menipu. Mereka bersandiwara paling hebat dalam sejarah kemanusiaan. Kenapa?

    kerana mereka semua adalah anak cucu iblis syaitan dan dajjal. Dajjal akan muncul dlm bentuk syiah yang hebat imej agamanya. Kerana itu hamas perlu berhati2 kerana bantuan Hezbollah syaitan ada niat jahat. Hizbollah akan menggunakan hamas utk lawan israel tapi akhirnya mereka yg akan jadi hero ‘membebaskan’ Baitul Maqdis.

    Hizbossyaitan dan Iran Syiah akan dinobat sebagai hero umat Islam akhir zaman kerana berjaya ‘membebaskan’ Baitul Maqdis. Hakikatnya syiah menyelamatkan Baitul Maqdis daripada umat Islam sunni seluruhnya kerana ISrael telah terdedah kejahatannya dan dibenci umat Islam seluruh dunia.

    Mintalah petunjuk Allah dalam membaca politik dunia dan permainan jarum musuh2 Islam.

    Beware of Syiah…… Dajjal sebenar2nya. Israel hanya sepupu dajjal.

  4. Cuba cari foto2 pemimpin atau tentera Bashar syaitan yang terbunuh melawan Israel seperti syuhada Hamas.

    Si penceut Bahsar tidak akan lawan Israel apatah lagi nak lawan Amerika. Dia hidup memerintah sekian lama kerana dia adalah lembu dan keldai Amerika yg tidak membahayakan langsung Israel dan amerika.

    Maka umat Islam berhentilah jadi bodoh kerana membela Bashar syaitan ini hanya kononnya….kononnya syaitan ini adalah musuh Israel.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 62 other followers

%d bloggers like this: