Posted by: pinkturtle2 | Disember 24, 2012

Media Malaysia jangan jadi ‘lidah syaitan’…

188647_10200175078797150_1741608684_n

MEDIA ‘LIDAH SYAITAN': JAWATAN NAIB PRESIDEN DIMANSUHKAN DALAM PERLEMBAGAAN BARU

Kecewa dengan laporan sebuah siaran berita televisyen Malaysia yang mendakwa peletakkan jawatan Naib Presiden, Mahmoud Mekki sebagai “tamparan hebat” kepada Mursi yang sebenarnya satu kenyataan palsu, fitnah, lagi bohong.
Saya telah mengulas peribadi Mahmoud Mekki seorang tokoh perundangan yang disegani.

Mekki adalah Naib Presiden yang pertama dan terakhir bagi Mursi kerana selepas ini, Perlembagaan baru Mesir yang diterima rakyat semalam memansuhkan jawatan Naib Presiden.

Mekki telah berjanji beliau akan meletakkan jawatan jika rakyat bersetuju kepada perlembagaan. Beliau sebagai orang nombor dua negara sudah dapat merasai ‘angin kemenangan’ yang dikehendaki rakyat lalu meletakkan jawatan.

Itu sahaja dan tiada isu yang perlu dikaitkan dengan Mursi. Harap media Malaysia jangan jadi ‘lidah syaitan’…

FB Abd Malik

About these ads

Responses

  1. Iluminati menguasai semua bidang di seluruh dunia..
    Media pulak menjadi alat terpenting mereka, untuk menguasai pemikiran..

  2. setuju ngan tok gelam….
    depa tak suka sangat kat mursi tuh yob !!!…..
    almaklum laa…..mursi tu kan ikhwan !??
    sokong ikhwan…mcm sokong Pas ler…….
    depa lebih suka kat moobaraq !!!!

    kah kah kah

    • salam.

      lama dah kita tak pekena nasik kandaq. apa khabaq?

      • salam budak T…..
        mai ler pg….aku belanja ko…..
        gc pun rindu kat hang !
        kami laa nie dok belonggok kat blog nie….
        hang cari aku ngan gc…kat situ…
        nie link dia….. http://astanakandis.blogspot.com/
        hang masuk mai sini…jngn tak mai….
        aku pakai nick baru….. Mat T….

        kah kah kah

  3. Salam semua,

    • wkslm BT !
      hng tau kucing kota pi mana?
      dah jadi kucing kampung ke?
      lama tak bersuara !
      blog nie pun mcm hidup segan saja….
      berbulan kadang tu masuk tahun….tak up-date….

      kah kah kah


Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 61 other followers

%d bloggers like this: