Posted by: pinkturtle2 | Mei 30, 2008

Siapa Sebenarnya Si Ezam…

Mari Kita Mengenali Ezam Si Penipu…. Munafik

Perlu diingat bahawa masuknya Ezam ke dalam UMNO bukannya sebagai pemimpin dalam PKR atau PR. Ia hanyalah seorang pelarian politik yang telah hilang arah tuju perjuangan dan seorang yang TIDAK BERPRINSIP BERDISPLIN DALAM PERJUANGAN.

Ezam pernah bersumpah disaksikan ribuan penyokong reformasi di Lunas Kedah 2000, dengan menyebut dengan ayat-ayat Al-Quran SAYA AKAN TERUS BEJUANG TIDAK AKAN TUNDUK KEPADA TAWARAN DAN GANJARAN. ..more

dan banyak Lagi… sila klik


Responses

  1. Nak muntah aku dengan pendekar hangat-hangat tahi ayam ini. Tak lama lagi berak kapurlah.

  2. Assalamualaikum….

    Tak elok cepat melatah…

    Asal Usul Tindakan Ezam
    http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=News&file=article&sid=10544

    Itulah belum ada kata putus dari MT UMNO. Mereka takut.

    Wassalam

  3. Ezam dulu berguru dengan lebai liwat yg dulu nya dalam umno jugak, sebab dia masuk umno lah umno jadi kacau bilau, anwar ni berlagak mcam pro sgt keja dok menyerang org siang malam menyalak mcam anjing, anjing pun tau penat,tapi bila dia kena serang balik semua org jadi kalut, sana sini buat road show. Tahniah ezam dah balik ke pangkal jalan, teruskan perjuangan menegakan kebenaran. Tinggalkan pelakon filem liwat terbaik di dunia ia itu Sheikh Awar Aljuburi.

  4. nanhj… mulut jaga sama… hang men hentam org ja!
    awat? hang baguih sgt dh? ang tau apa yg dok kutuk2 anwar? baik2 mulut hang 2… kita ni sapa yg dok nk kata kt org??? kita patut berdoa untuk cri jln, bg agama, negara & kita sendiri untuk bangun maju sama dgn negara2 len…. ok… lain kali pikir lu sebelum ckp… pandai ja dok fitnah2…

  5. Ezam Mat Noor adalah idola untuk orang yang baru belajar politik sahaja


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: