Posted by: pinkturtle2 | Julai 30, 2008

Saiful Bukhari Azlan Tidak Akan Mengandung

Saiful Bukhari Azlan Tidak Akan Mengandung

Kemarahan aku terhadap dua orang blogger’s yang begitu hebat dan lembut menghina panduan Islam dengan perkataan lucah belum lagi menunjukkan adanya penurunan suhu badan yang berkobar-kobar untuk mengecam perbuatan terkutuk itu. Namun, kerana agenda terbaru membuka tirai, maka adalah eloknya aku mengingati spekulasi aku beberapa hari yang lepas.Klik Sini :

Em, mungkin kerana terlalu memandang rendah terhadap pemikiran para manusia yang hidup di bumi Malaysia ini, maka dengan mudahlah Cik Saiful mengaku dirogol oleh DSAI. Dan keadaan amat parah apabila beliau sanggup untuk bertemu dengan Timbalan Perdana Menteri untuk mengadu tentang hal ini. Perut Saiful yang sepatutnya menunjukkan bahawa akan mengembang sebagai tanda-tanda akan bersalin beberapa bulan akan datang lagi juga tidak berlaku. Mungkin kerana terlalu gersang dan ketandusan, hari ini tercipta lagi satu sejarah seorang lelaki bernama SAIFUL BUKHARI AZLAN dinobatkan sebagai Anak Dara Jantan Paling Popular Seluruh Malaysia. Taniah Saya ucapkan.

Saiful Tidak Diliwat DSAI :

Harakah Online : Klik Sini

(Malaysia Kini) : Klik Sini

P/s:Tindakan seorang manusia bernama Saiful Bukhari Azlan, telah menjatuhkan maruah Negara Malaysia di peringkat Antarabangsa

http://lukman87.wordpress.com


Responses

  1. diharapkan saiful segera menjalani sumpah qazaf tanpa lengah, atau berdolak dalik

    bawalah bersamanya saksi2, termasuk “uncle”nya, sekiranya berada di sisi yg melihat adegan itu secara “live” (langsung)

  2. seronok ke sepol kena liwat…..dah sampai beberapa kali baru buat report…….bertuah nya sepol dapat jumpa TPM berkenaan kes liwat dia….

  3. Aku nanti kalau kena liwat boleh jumpa TPM tak……..

  4. Dengan bangganya sepol bergaya dan berjalan setelah diliwat….biasa le cara org nak glamor…..bukan senang masuk sejarah Malaysia……nak pulak cerita liwat…..jasa mahazalim memperkenalkan liwat pada rakyat malaysia…..

  5. ISYYY, MEMANGLAH SAYFOOL TAK MENGANDUNG, TAPI IA BOLEH MENGANDUNGKAN JANNA SYARIZA GAMAKNYA!!! AAAHHH, KOREK KOREK KOREK! KATA LINGAM, PEGUAM SANG 6 JAHANNAM. HEHEHE.:)

  6. pada sesiapa nak glamor,leh ler serah bontot…erm mcm si sepol tu…..kan dah glamor….cari publisiti fitnah……mangkuk tingkat 14…..

  7. Maka mengamuk semua pondan-pondan seluruh negara kerana walaupun atau mungkin selalu diLIWAT tapi tidak mendapat pembelaan.Setiap kali kena operasi tak pernah pun ditanya pernah diliwat atau tidak.Kalaulah ditanya maka cerita liwat sahaja yang akan memenuhi ruang dada akhbar setiap hari.Mungkin tiada ruang untuk cerita saiful diliwat.sebab cerita sipondan diliwat memenuhi ruang akhbar.Takde ke pondan jumpa TPM sebab kena liwat.Mungkin bukan DSAI yg bukan meliwatnya.Cuba kita renungkan kalaulah semua pondan yg ada mengaku pernah diliwat DSAI agak-agak macammana lah gamaknya ya………….

  8. mula2 kata dipaksa,kalau kena paksa mesti kena ada orang lain tolong buka kangkang kalau tak takleh masuk punyee..mesti jadi sekali jee, tak berulang sebab budak ni mesti blah dah sebab takut dan truma.ni kata jadi berkali2,,
    aiikk!aiik!! lain macam je nii..
    hari kena “cikaruu” tak dee terketaq2 pun, leh pergi majlis lagi,esok tu leh pergi kerja plak.cuma sehari lepas tu, masa pergi jumpa najib jee terketaq2, najib kata sampai sejuk tangan dia..aikk!!!najib pegang tangan dia??? hee…heee…heee..
    tapi lepas tu kata suka sama suka plak..suka sama suka, repot buat pe,salah kee…kenapa salah sebelah pihak saja..suka sama suka maknanya kedua2 salahlah.jadi bicara kedua2lah kenapa tuduh sorang je..kalau tanpa kerelaan boleh dituduh sorang tapi kalau suka sama suka kena tuduh kedua2..jadi budak tak cukup akal ni kenalah bagitau dia buat suka sama suka atau kena paksa.kalau kena paksa mesti ada orang lain lagi yang terlibat sebab nak tolong buka kangkang…hee..heee…
    sapalah yang nak ambik buat menantu nanti yeee
    kalau dah kena cikaruu kat belakang plak tu..Nabi pun tak ngaku umat..

  9. saiful shemale.. eeeeeeeeeeeeeeeeeee.. geli2.. sundalnya dia.. 2 2 sundal.. hahahahahahahahahahahhahahahahahaha..

  10. eloknya saiful ini kahwin dengan elton john aje!


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: