Posted by: pinkturtle2 | Ogos 5, 2008

Polis mungkin tangkap Anwar

Anwar Ibrahim berkemungkinan akan ditahan hari ini.Perkembangan ini berikutan kemungkinan polis akan menyerahkan perintah untuk menahan Anwar di rumahnya.

Anwar Ibrahim berkemungkinan akan ditahan hari ini.Perkembangan ini berikutan kemungkinan polis akan menyerahkan perintah untuk menahan Anwar di rumahnya.

Polis mungkin tangkap Anwar

KEMASKINI 3.30 PM KUALA LUMPUR, 5 Ogos (SK)- Beberapa laporan diterima oleh Suara Keadilan yang menyatakan Ketua Umum KeADILan, Anwar Ibrahim berkemungkinan akan ditahan hari ini.

Perkembangan ini berikutan kemungkinan polis akan menyerahkan perintah untuk menahan Anwar di rumahnya.

Wartawan Suara Keadilan melaporkan, kira-kira 20-30 wartawan dan jurugambar berada di perkarangan rumah Anwar, kami juga difahamkan Anwar juga berada di rumah beliau.

Ketika dihubungi, Ketua Angkatan Muda KeADILan, Shamsul Iskandar Mohd Akin mengatakan kepimpinan Angkatan Muda di seluruh negara akan berada di rumah Anwar di segambut sebentar lagi.

“Saya telah menghubungi kepimpinan Angkatan Muda untuk hadir ke rumah Anwar bagi bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan yang akan berlaku,” katanya yang turut dalam perjalanan ke Segambut.

Tambahnya lagi, Skuad Angkatan Muda juga telah dikerah untuk berada di kediaman Anwar .

Dalam pada itu, Biro Penerangan Keadilan memberitahu Suara Keadilan, Anwar Ibrahim akan terus menyampaikan pidatonya di Bentong malam ini, sekiranya beliau tidak ditahan petang ini.

Anwar Ibrahim Club turut bersama-sama untuk bersedia dalam apa jua keadaan yang akan berlaku. Menurut Presidenya, Muhammad Shukri Saad, beliau dan kepimpinan AIC yang lain turut bersama dengan kepimpinan lain di rumah Anwar Ibrahim.

http://www.suarakeadilan.com


Responses

  1. Sudahlah tu. Dari hari Anwar bersembunyi di Kedutaan Turki dengan alasan ada orang hendak membunuhnya, selepas itu, hari-hari cakap dia akan ditangkap. Hari ni cakap esok kena tangkap. Lusa cakap tlat kena tangkap. “exegerate” betul la orang tua ni. Dah tua-tua tak payah la cari publisiti murahan!! Dah dekat lebih 10 kali berita dia nak kena tangkap dikeluarkan. Apa ni??? Hari-hari boleh bebas berceramah, tak kena tangkappun, tak kena bunuhpun.

  2. Eh eh eh, kesian! Betullah DS Anwar pemimpin melayu yang tiada standard…

    1. 1998 dulu belasah matanya sendiri untuk publisiti murahan!

    2. 1998 dulu liwat Azizan Terbakar untuk publisiti murahan!

    3. 2008 kini kalah berdebat dengan Shabery Buih untuk publisiti murahan!

    4. 2008 kini liwat pula liang taik Sayfool untuk publisiti murahan!

    5. Keluarga DS Anwar nampak cantik dan paling cemerlang pun publisiti murahan!

    6. DS Anwar dedahkan Video korek korek korek yang tidak wujud itu pun publisiti murahan jugalah gamaknya!!!

    Kah kah kah, he he he. Koreklaaahhh ini macam!!! Cayalah Lingam..Auuuw:)

  3. wei cucu lubang sempit!!!!…pirahhh….kan ker tu hanya SPEKULASI…ada faham?…tu laaa…ko punya otak dah masuk dalam jubor seypool…Naspazi?….nak banding ngan ko tuuu…setakat komen dalam tenet ni pun dah berani cakap banyak….piraahhhhh….nak citer standard konon…rasa2 ko tu sekolah takat standard 1 kotttt….rasa2nya…ko and geng2 ko ni makan taik kott..sebabtu hatiperut ko tu busuk….wwwwaaaaahehehehehehe


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: