Posted by: pinkturtle2 | Ogos 20, 2008

Exco Perak Ditahan BPR…. Tak Ada Apa Pun

Jangan Terkejut.. memang Pengarah BPR Perak Penyokong kuat UMNO!!

Pagi ini saya menerima sms kata dua Exco Perak ditangkap, mungkin ramai yang terkejut? tapi tidak pada saya. saya bukan tidak terkejut oleh kerana sudah mengetahui mereka ini memang kaki rasuah tetapi saya mengetahui Pengarah BPR itu memang kuat Umnonya dan menjadi barua kepada UMNO. Ibunya bekas ketua cawangan Umno, manakala Idolanya adalah Rafidah Aziz.dalam temuramah mingguan Malaysia 11 febuari 2007. katanya Pengarah BPR ini , rafidah Aziz ini memang contoh terbaik bagi wanita. sebagai pegawai tinggi BPR apakah Shamsiah ini tidak tahu yang Rafidah itu sudah disabitkan rasuah oleh BPR .

cuma dokumennya tidak dimajukan untuk tindakan, serupalah bekas pengarah BPR yang diberhentikan tetapi tidak didakwa.mereka ini memang barua UMNO, termauklah ketua pengarah BPR sekarang yang muka panjang tetapi akal pendek, pantas membuka siasatan terhadap Yong teck Lee atas arahan Umno untuk mengugut agar tidak melompat parti. BPR sekarang bekerja untuk UMNO, sudah tentu BPR Perak kini bekerja untuk Umno sebagai sebahagian jentera kempen untuk pilihanraya Permatang pauh. masakan tidak ramlang Porigi yang menjadi ahli pemuda Umno permatang Pauh tiba tiba boleh jadi Imam Masjid Wilayah persekutuan.yang mendengar sumpah Saiful Bukhari. ini semua jentera Kerajaan yang digunakan untuk kempen UMNO.

Saya pernah menulis sebelum ini bagaimana BPR Perak bersengkongkol dengan Cina Kelab Malam dan Pemimpin Umno memerangkap Ketua Hakim Mahkamah Syariah dengan dakwaan Rasuah, tuduhannya mudah, katanya Hakim terima RM 4ribu untuk bebaskan GRO? buktinya hanya duit masuk dalam Akaun si hakim ini, apa susahnya mana mana ATM bank boleh kita Bank In duit cuma perlu tahu No Akaunnya, katanya hakim ini masih dikuarantin dibagunan SUK Perak. pada sebelum itu jabatan Agama Islam hebat menjalankan pembersihan orang melayu yang melacurkan tubuh dalam industri ini. akibat serangan yang tidak henti henti perangkap telah dibuat? siapa dalangnya? ia didalangi pemimpin UMNO yang menjadi rakan kongsi kelab kelab malam dan karoeke di sekitar IPOH. mereka mendapat lesen hiburan hanya dengan Cop dari pejabat Istana Raja Kecil Besar untuk memohon apa apa permit, Raja Kecil Besar adalah keturunan Sultan Idris, atas sebab itu Sultan Perak menarik keistimewaan Raja Kecil Besar pada tahun lepas atas banyak sebab yang umum tidak mengetahui.

apa yang lebih menarik sejurus Hakim ini didakwa dan ditangkap oleh BPR, tuntutan fasakh isteri ketua bhagian Umno Ipoh Timur Hamzah Zainuddin yang kini timbalan Mneteri Perumahan sebanyak 11juta ditarik balik oleh Mahkamah Rayuan Syariah, sudah pastilah tuntutan itu boleh dibatalkan kerana Pemimpin Umno ini berjaya merosakkan kredebiliti Hakim mahkmah Syariah Perak, dan penghakiman nya dahulu untuk tuntutan 11juta terhadap hartanya dulu sudah boleh diragui, pandai atau tidak pemimpin UMNO ini bermain wayang dengan BPR perak yang pengarahnya seorang penyokong kuat UMNO.

jadi apa yang perlu Pengarah BPR juga harus disiasat. Hamzah Zainudin juga antara nama Konspirator dakwaan liwat tahun 1998, dan yang terlibat secara langsung adalah isterinya sendiri. bayangkan jika tuntutan fasakh 11juta.. berapa hartanya yang sebenar, apakah Pengarah BPR Perak yang kuat Umnonya mahu siasat? pesanan saya kepada Pengarah BPR Perak jangan buat kerja kempen UMNO menjelang Pilihanraya kecil.

Tunggu Pendedahan seterusnya..

Lawan tetap Lawan

reformis muda

http://www.tranungkite.net


Responses

  1. Tangkap susah, tak tangkap susah……semuanya buat orang susah

  2. Apa cerite ni….jangan marah …jangan melatah ….cerita macamlah hang tu tau semua…buat dosa je… ngata orang..nak tanya hang tu kerja ape… ????? Depa punya tugas..kalau hang kerja BPR saya rasa hang dulu kena buang..sebab cakap macam superman…

  3. Nampak gayanya Si Zul iman cuba tunjuk biadab di sini dengan menyokong sikap kebinatangan petugas UMNO. Justeru mukanya patut ditampar dengan kulit babi.:)

  4. Bismillahirrahmanirrahim..

    Telah terserlah kebathilan yang ditunjukkan..InsyaAllah akan pasti menang yang haq keatas yang bathil..
    Cukuplah Allah sebagai sebaik-baik pelindung..bukan Rafidah Aziz atau pun mahkamah Syariah..
    Alah menyediakan neraka Sair bagi pengikut Abdullah bin Ubay dan seangkatan dengannya..

  5. Zul Iman tu Zuuuuluuu Iman Dollah Bedol Tido tu kawe dia betui baik punya! Kalu betui lagu nie..bagiuh lah ketua pengarah BPR…pakat-pakat lah nyanyi sama IDOLA ko dan DOLLAH ko tu dalam tanah nie! hahahahah

  6. dh x bukti..smnjak DSAI nk naik parlimen nie..
    bnyk kakitangan Amno wt keje amal..nk meraih simpati..dlm media pun nk tnjuk kn kebaikan dorang..aper PKR buat lps nie..kita kenalah bjaga2..pngundi hantu pun ramai gak gua tngok kt pematng pauh..UMNO keje nyaya orng jer..slh x slh…blakng citer..jnji dorng puas…3bln 3thn…saiful dilakhnat..TAKBIRRRR!!!!

  7. BPR mmg bodo, idung BPR kene cucuk dek BN tu, amboi…kalu org umno nye rasuah…punya lambat nak tangkap…siasat pun tidak..tp apsal reporter x tanya soalan tu pd pengarah BPR dlm berita tv3?? kalu aku jd reporter aku kasi soalan kaw2 punya…

  8. mcm tahanan ISA, tahan tanpa bicara brtahun2..pengganas kunun, bukti?? tarakk!! ade senjta dlm kapal dari russia, mana kapal?? singgah monggolia..hehehe

  9. BPR memang bodo.same macam zul iman

  10. Sian …..namanya iman tetapi tak melambangkan imannya……zaman sekarang ni banyak manusia yang berotak binatang……mungkin banyak kunyah dan telan duit haram kut…….itu yang yang ada mata tak dapat melihat ada hati tak dapat menilai….bila RM bertahta dimata hati mula menjadi buta…

  11. awak hairan dgn sifat umno yg mkin terdesak… sampai sanggup buat benda yg x msuk akal…. ingat pengkhianat bangsa ku dalam umno… bertaubatlah!!!!!!!!!!!!!! sebelum terlambat…….
    melayu hancur , rosak, punah semua sebab umno
    sejarah telah membuktikannya ………… balik kepada ISLAM YANG SYUMUL………

  12. sdr zul iman..memang BPR dah buat keje mereka..kalau keje mereka cerita..yang tak de di adakan..apa cita..cuba hang pegi mohon keje kt BPR..

    Info dr http://www.bpr.gov.my/cda/m_profile/c_struktur.php
    “Urusan harian BPR dilaksanakan secara bebas dan berkecuali oleh pegawai-pegawainya di bawah pengawasan Ketua Pengarah tanpa campur tangan daripada mana-mana pihak.”


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: