Posted by: pinkturtle2 | Ogos 30, 2008

Saiful Bukhari Lembik ?

Saiful Bukhari Lembik ?


Responses

  1. saya harap dato seri tak lupa pada mahathir mamak tu bila dah jadi pm.bukan dendam tapi untuk jadi pengajaran kepada yang lain.lihat apa yang dato sri tanggung sekarang ni.nak jalan pun susah

  2. walau apa pun yang DSAI fikirkan selepas 16 sept. sekiranya BN tumbang dan PR ambil alih kerajaan dan juga ditakdirkan DSAI jadi PM, memang si keparat tua mahathir tidak boleh dilupakan begitu sahaja.

    saya sebagai rakyat malaysia memohon kerajaan baru nanti supaya mahathir di bawa ke muka pengadilan. dia mesti di hadapkan ke mahkamah di atas apa yang dilakukannya dulu semasa jadi PM. salah guna kuasa, merompak harta rakyat, menjahanam intergriti kehakiman, pembunuhan di memali dan banyak lagi dengan senarai yang panjang.

    seandainya DSAI boleh melupakan apa yang dilakukan keatas DSAI dulu, itu hak DSAI tetapi apa yang dilakukan kepada negara, rakyat marhaen tidak boleh ampunkan!

  3. Salam DSAI ! Teruskan agenda memertabatkan keadilan mengikut kehendak Islam yang adil terhadap semua ,persetankan mereka yang perli & caci Dato kemaruk untuk 16 Sept ini ,mereka berbau hasad & dengki nama sahaja Islam tapi memalukan sebagai pemimpin konon ! Podah kepada pemimpin macam ini kerana bersifat dengki, DSAI maju kedepan demi keadilan untuk semua,tolak politik perkauman & fanatik, Allahu Akhbar ,moga Allah beri kemenangan total pada DSAI !

  4. Al Juburi berani ker dengan Mahadey?? Fail salah laku sex songsang Al Juburi masih berada dalam simpanan mahadey sebagai alat blackmail. Mahadey tidak sebodoh yang kamu fikirkan dan pastinya dia lebih licik dari Al Juburi kerana itulah Al Juburi siang siang lagi sudah mengistiharkan bahawa dia sudah memaafkan mahadey, yang sebanrnya sebagai isyarat bahawa dia mengaku kalah dengan mahaday berdasarkan kekukuhan bukti dan saksi yang membuatkan mahadey memecatnya sebagai TPM ..

  5. Untuk tatapan Si Tok Janggut keparat bangsat,

    Betapa duit Bank Dunia (WB) dan Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) jauh lebih banyak berbanding duit Malaysia. Walaupun demikian, DS Anwar merupakan Presiden Bank Dunia serta Pengerusi Tabung Kewangan Antarabangsa, sehingga ke tarikh beliau dipecat oleh Mendaliar eh silap Mahathir, atas alasan demi memperkasa seluruh kandungan KITAB SUCI 50 DALIL tajaannya sendiri, melalui dokongan segerombolan Kambing-kambing yang bersedia diHitamkan, lantaran habuan RM????????? Untuk kemewahan diri disamping mengisi perut keluarga gamaknya.

    Justeru, jika DS Anwar cemerlang mengurus tadbir Bank Dunia dan Tabung Kewangan Antarabangsa, maka tiada sebab beliau tidak mampu atau tidak layak mengurus tadbir Malaysia. Sehubungan dengan itu, maka tidak syak lagi, bahawa keseluruhan tuduhan Liwat 1998 dan Liwat 2008, hanya satu alasan yang terjijik, terkotor, ternajis, terbiadab, terbangsat dan terdahsyat oleh konco-konco Mendaliar eh silap lagi gamaknya Mahathir bagi menafikan hak DS Anwar untuk menawarkan standard kepemimpinan yang terbaik untuk Malaysia.

    Sesungguhnya, betapa sejarah silam melayu telah menghidangkan menu kehancurannya, lantaran kedurjanaan dan kebajingan Menladiar dengan Si Kitol sebagai Kambing Hitamnya. Kini, umat melayu sekali lagi begitu tekun memakan hidangan menu najis fitnah yang pernah dihidangkan kepadanya di masa silam oleh Mendaliar dan kini oleh Mahathir dengan najis fitnah liwat terhadap DS Anwar.

    Terus terang, betapa ketaatan umat melayu kepada budaya dan tata laku Mendaliar dan Mahathir, bukan sahaja amat merugikan atau menghitamkan lembaran pensejarahan baru umat melayu, bahkan perlakuan yang demikian itu, tidak memungkinkan bagi umat melayu untuk dapat melahirkan seorang tokoh yang sungguh-sungguh gagah perkasa dalam sejarahnya zaman berzaman.:)

    “TOK JAMGGUT KEPARAT BANGSAT”
    – Naspazi

    http://naspazi.multiply.com/journal/item/382

  6. aku sokong..bila DSAI jadi PM jangan lupa pada mahathir,musa hasan,gani patail,najib dll….ingatlah dosa yang mereka telah lakukan….ramai orang telah merna

  7. aku sokong..bila DSAI jadi PM jangan lupa pada mahathir,musa hasan,gani patail,najib dll….ingatlah dosa yang mereka telah lakukan….ramai orang telah merana

  8. cerita hari ini bermula dari mahathir…tamak sangat,padan muka ko!!!

  9. tongong kau mahathir… pergi laknat la kau si tua..
    aku setiasa ingat kata-kata kau si tua pada Tuan Guru Nik Aziz….

    ambo saye Tog Guru…

  10. DSAI Penyebar dan pembela islam?
    Betapa butanya jiwa penyokong2 Imam besar Pluralisme dan Islam Liberal ni.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: