Posted by: pinkturtle2 | Oktober 17, 2008

Plentong Tak Ubah Seperti Gaza Di Palestin

Plentong: Kekejaman Yang Tak Berperikemanusiaan


Responses

  1. Kita kan ada Penghulu, JKKK, DO, ADO, YDP, ADUN, AP, MB,……dah kena beli ke semua orang ni. Sape yang datang beli mereka ini kalau tidak orang kaya2 selatan. Sape orang kaya2 selatan kalau tidak orang2 YHD. Bagaimana mereka telah menguasai hartanah, rumah, rumahkedai seluruh sistem perniagaan di negeri johor sudah memberi makna bahawa kesilapan ini berpunca dari orang johor itu sendiri. Tengok saja harta2 rumah/tanah di sekitar Perling, siapa punya?….roboh je, amik jelah plentong tu pun apa salahnya. Halau je semua orang2 Melayu di situ. Orang2 kat situkan orang susah mereka tak boleh membantu membangun ekonomi negeri johor pun. Apa kerajaan negeri johor mau pandang. Mejoriti pun orang melayu. Orang Melayu orang tak berguna pada kerajaan johor sekarang, pemalas dan pengecut. Mereka tak akan bertahan sebab orang miskinlah katakan…….kat sana tu perlukan orang2 kayaraya saja. Sebab orang kaya sajalah yang boleh meletakkan kemuliaan kepada kerajaan negeri johor. Inilah dia hakikat Kerajaan Zalim.

  2. melayu oh melayu…

  3. Itulah nasib rakyat Johor!
    Ada tanah bernilai tinggi WPI, dilelong timbang kati oleh Khairy/PokLeh Koridor Selatan kununnya!

    Ada saki baki tanah sekangkang kera yang diduduki rakyat golongan bawahan, dikerjakan habis oleh sang penguasa setelah dapat undi daripada mereka PRU 12 yang lalu. Kepala otak sang penguasa BN/umno hanya memerlukan rakyat bawahan ni masa pilihan raya. Habis P/Raya, pergi mampus kamu semua..lebih kurang begitulah kata-kata sang penguasa umno/BN. Sebab mereka dah dapat undi kemenangan. Mereka mungkin dapat air mineral sebotol cap dacing atau RM50.

    Apa bezanya Yahudi dengan UMNO/BN. Jawapannya sama saja.

    Teman percaya puak-puak yang kena nyaiya ni akhirnya akan pangkah BN bila digula-gulakan 4 tahun lagi. Sebab rakyat Johor ni taksub dengan umno/BN. Letak Yahudi Mati sebagai calon pun dijamin menang selagi lambangnya Dacing karat!

  4. Bila PM Israel tengok perobohan rumah di Plentong Johor tu tentu diapun senyum sebab ajarannya dipraktikkan oleh anak muridnya umno/BN atas alasan pembangunan!

    umno dan yahudi tak banyak perbezaan! Tak percaya tanya Hamid KDN dan Mahathir.

  5. mahaguru..Israel gembira kalau ‘PLO dan Fatah’ masih memerintah Johor dan Malaysia..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: