Posted by: pinkturtle2 | Oktober 19, 2008

Kesabaran Pak Lah Ada Batasnya

Kesabaran Pak Lah Ada Batasnya

Buat Tun… Jangan lagi menyibuk pasal pentadbiran Pak Lah,Hari-hari duk tegur pak lah macamlah dah tak ada kerja lain yang nak dibuat. Pak lah tak pernahpun duk menyibuk pasal Tun… kan dah kena tu… Kesabaran pak lah ada juga batasnya. Asyik dok Hentam dia saje, dia pun ada maruah juga. Tu baru je permulaannya, tunggulah episod seterusnya….


Responses

  1. Orang yang banyak melakukan dosa tidak akan tenang diakhir sisa-sisa hidupnya……..

  2. Mahathir takut kisah lama akan dibongkar…dan Pak Lah pula ditekan untuk elakkan fail lama didedahkan.

    Sayang tidak ramai sedar reform yang ingin disuarakan Pak Lah.

    sayang juga ramai membiarkan pak Lah seorang diri melaksanakan kerja impian dan sasaran pembangkang selama ini.

    patutnya Pak Lah menjadi tonggak pembaharuan yang perlu disokong oleh semua, kawan mahupun lawan..

    betul kan ?

  3. tu baru kena bidas dah melenting, belum kena tuduh yg bkn2, bak kata mamat indon “rasai dong”

    betulkan???

  4. Mahathir…sapa tak kenal… budak kecik pun tahu… Bab nak mengata orang, nak pekena orang, bab nak penaya orang, bab tangkap orang.., bab naya orang mesti fasal sex…. dalam diam ni mmg sex maniac kot..entahlah… dia saja betoi… selagi umok dia panjang..sampai 100 tahun bukan ka…. dia boh.. merata… Dia ingat nak tongkat dunia… esok ni dok bawah sana…masa tu baru dia diam….. dok kena balon…bila masa nak bercakap….

  5. Masih teringat ketika masih kecil dulu, sekitar tahun 1988 Tun M mengupas, menceritakan dalam ucapan siaran langsung keburukan Tun Musa Hitam dan Kuli secara terperinci…macam mulut perempuan manusia ni!!!!! Kun faya kun, Allah takdirkan insan iklas bernama Pak Lah menggantikan beliau, so yang kotor tetap kotor, betullah penulis cyber…Dr M takut segala lubang najisnya dikorek semula.

  6. penulis cyber…auta.. mana ada betul.Dah bagi tahun 2004 apa dia buat.Nak memimpin tapi tiap2 hari lena/tido,alunan mimpi dan in love.
    kalau kita asyik nak kesian ke depa
    sapa pulak yg. kesian kat kita’

    Tanyangan hindi yg terhebat pd abad ini di barisi oleh pelakon2 umno dgn. bantuan dato’ shahruk Khan sebagai penasihat.

    UMNO GO TO SAMAS SA KO TO
    SAMDUL NASI BERIANI

  7. NO KOMEN …dah tau sape madey…

  8. orang lain semua salah.mamak tu sekor je yang betul

  9. PM berhak bidas Mahathir

    KOTA TINGGI 19 Okt. – Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berhak membidas bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad kerana ia adalah suatu perkara yang biasa bagi membetulkan keadaan.

    Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar berkata, Abdullah berhak membalas komen atau kritikan yang dilontar kepadanya sebagaimana yang dilakukan oleh Perdana Menteri lain termasuk Dr. Mahathir sendiri.

    Tegasnya, perkara yang sama juga berlaku semasa Dr. Mahathir menjadi Perdana Menteri apabila beliau turut bertindak balas ke atas pihak-pihak yang membidasnya.

    “Masa Dr. Mahathir jadi Perdana Menteri, orang lain bidas pada Dr. Mahathir, dia bidas balik.

    “Ataupun Perdana Menteri luar negara bidas, dia hentam balik. Ini biasalah,” katanya pada sidang akhbar di rumah terbuka beliau di kediamannya di Kampung Jawa di sini hari ini.

    Syed Hamid berkata demikian ketika diminta mengulas laporan akhbar Mingguan Malaysia hari ini berhubung tindakan Abdullah membidas Dr. Mahathir pada sidang akhbar di Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu tadi.

  10. kahkahkahah…. aku mimpi ke????? betul ke tajuk berita ni?? KESABARAN PAKLAH ADA BATASNYA….. rasanya tajuk tu begini: PAKLAH TAK SABAR NAK BALIK KE KEPALA BATAS!!!!!! kahkahkahkah kelakar betul mamat sekor ni, bangun tidur terus nak tidur balik.

  11. komen korang semuanya betul (pada korang la…) tapi memang madir tu sial…. mamak nak pimpin melayu, boleh pulak melayu setuju…. mamang melayu………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….BODO


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: