Posted by: pinkturtle2 | Oktober 20, 2008

PANAS!!! Benarkah Bakal PM Ahli Koprorat FreeMason Malaysia !!

Bermula 10 Sya'ban 1398H bersamaan 15 Julai 1987 masihi, Lajnah Fatwa Majmak Fiqhi di Mekah Al-Mukarramah telah mengeluarkan fatwa, kafir bagi sesiapa sahaja yang terlibat secara langsung dengan pertubuhan 'Freemason'.

Bermula 10 Sya'ban 1398H bersamaan 15 Julai 1987 masihi, Lajnah Fatwa Majmak Fiqhi di Mekah Al-Mukarramah telah mengeluarkan fatwa, kafir bagi sesiapa sahaja yang terlibat secara langsung dengan pertubuhan 'Freemason'.

Terbongkar: Manifesto Najib Razak, Benarkah Bakal PM Itu Ahli Koprorat FreeMason Malaysia !!

Satu berita menggemparkan telah berlaku, dan kami sendiri tidak perasan akan isu ini. Ianya berkaitan dengan laporan tentang Manifesto Najib Razak dalam artikel terdahulu. Sungguh, tidak disangka-sangka bahawa dalam maklumat tentang “perkhidmatan sosial” Najib, ada menyebutkan beliau adalah “Ahli Kehormat FreeMason Malaysia” sejak 1980 hingga sekarang. Ramai yang tertanya-tanya, dari manakan maklumat ini diperolehi?. Kami sendiri terkejut dengan maklumat berkenaan. Namun, suka diingat bahawa segala maklumat berkenaan telah dihantar oleh salah seorang puak-puak UMNO sendiri menerusi “database” profail peminpin UMNO yang terdapat di Ibu Pejabat UMNO Malaysia.

Jika benar Najib adalah Ahli Korporat FreeMason Malaysia. Maka ini adalah sesuatu yang harus diberi perhatian dan lebih besar untuk kita perkatakan. Perkara ini amat mengejutkan semua pihak. Namun, kami tidak berani untuk mengiya atau menidakkannya. Hanya pembaca sendiri boleh menilai dan menyiasat perkara ini. Kami hanya menyiarkan salinan asal maklumat berkenaan sahaja.

Maka itu disini sedikit kami huraikan tentang Freemanson dan serta kaitan dengan musuh-musuh Islam dengan identiti yang tersendiri dan sangat-sangat menjijikkan. Maka jika benar bakal PM Malaysia terlibat sebagai Ahli Kehormat FreeMason Malaysia, adalah menjadi tanggungjawab kita untuk menolak beliau naik. Jika tidak sudah pasti seluruh rakyat Malaysia yang beragama Islam akan berada dalam keadaan bahaya. Sudahlah selama ini kita dirosakkan dengan “Islam Hadhari”. Mungkinkah pula selepas ini kita akan ditanamkan pula dengan “Islam Glokal” pula. Sila rujuk dibawah :-

Bermula 10 Sya’ban 1398H bersamaan 15 Julai 1987 masihi, Lajnah Fatwa Majmak Fiqhi di Mekah Al-Mukarramah telah mengeluarkan fatwa, kafir bagi sesiapa sahaja yang terlibat secara langsung dengan pertubuhan ‘Freemason’. Impak pertubuhan paling lama bertapak di muka bumi ini menghasilkan implikasi yang benar-benar, paradoksnya. Berhasrat untuk merampas kembali Palestin dari Kristian untuk membina kembali Haikal (Istana) Nabi Sulaiman. Asetnya tidak manimalis, malah akan melebarkan pemerintahannya ke Syria, Iraq, Jordan, Mesir, dan Madinah.

Namun, selepas zaman Revolusi Eropah pada kurun ke-17 yang merakamkan kejatuhan kerajaan Kristian dan kegemilangan Islam, perhatian terus dihala kepada Islam.Pertubuhan ini dianggotai bangsa Yahudi tulen, persis Ariel Sharon, Ehud Barak, dan lain-lain.

Freemason mempunyai beberapa pertubuhan yang dinaunginya serta menggunakan simbol yang sukar ditafsir, seperti matahari, bulan, mata, pyramid. Antara pertubuhan songsang mereka, Illuminati, Pertubuhan B’nai B’rith, Pertubuhan Bahaiyah – menimbalkan keraguan dalam hati umat Islam mengenai agama yang disyiarkan dan dianuti.Pertubuhan Kesaksian Yehova.

Gerakan ini amat banyak di Malaysia yang berselindung disebalik Badan Kebajikan Lions Club dan juga Rotary Clubs. Bahkan ramai juga orang Islam yang terlibat dengan gerakan ini atas nama kebajikan untuk menarik perhatian umat Islam.

http://pahangdaily.blogspot.com


Responses

  1. so sape yang btol2 agen yahudi? anwar or najib?

    info-jariah.blogspot.com
    info-kesihatan-anda.blogspot.com

    • ana x nafikn ana bersama perjuangan TOK GURU. tp sedarlah kita siapa ingin menilai org,RASULULLAH menyarankn kita brprasangka baiklah. Jgn menaburkan fitnah. akui krajaan sekarang banyak kurangnya,tp i2 bkn satu alasan kita mengkafirkan seseorg…siapa kita ingin menilai? diri kita jua x trnilai kiranya SUBHANALLAH~ “brg siapa mengkafirkn org,namun org i2 bknlah kafir,maka KAFIRlah dia…hanya bermadah bicara kalam kata rasa sebagi umatnya yg berteraskan perjuangan islam PAS>bkn poLitik kuasa dunia~

    • tidak wajar kita memfitnah seseorang itu kafir tanpa persetujuan beberapa orang ulama.. daripada kita asyik nak buka aib orang, baik kita bersungguh-sungguh dalam memperjuangkan islam tidak kira lah kita daripada parti yang mana sekalipun.. pas, umno, keadilan, ahlinya ramai yang islam, bukankah semua orang islam itu bersaudara???

  2. bukan ke mahathir juga adalah pengikut freemason….so apa lah nak diherankan kalau najib jugak sama…

    • .,.ana x nafikn ana bersama perjuangan TOK GURU. tp sedarlah kita siapa ingin menilai org,RASULULLAH menyarankn kita brprasangka baiklah. Jgn menaburkan fitnah. akui krajaan sekarang banyak kurangnya,tp i2 bkn satu alasan kita mengkafirkan seseorg…siapa kita ingin menilai? diri kita jua x trnilai kiranya SUBHANALLAH~ “brg siapa mengkafirkn org,namun org i2 bknlah kafir,maka KAFIRlah dia…hanya bermadah bicara kalam kata rasa sebagi umatnya yg berteraskan perjuangan islam PAS>bkn poLitik kuasa dunia~

  3. Lumrah dunia, sesiapa yang ‘suka secara berlebihan’ mengata sesiapa, biasanya dia LEBIH dari yang dikatanya, pepatah Melayu ‘ Paku kata dulang yang serpih, mengata orang dia yang lebih….walahu a’lam…Tuhan…berilah petunjukMu.

  4. yap..armouris..sape agen yahudi ? pak anwar atau pak jib?..dah nampak sekarang..

  5. […] Ahli Kehormat FreeMason Malaysia […]

  6. Kalau Najib jadi ejen Yahudi sama spt Mahathir, apa nak heran sebab sama spesies umno karat parti Kebangsatan dan perkauman. Kalau dah isteri didakwa terlibat mengebom orang (Monggolian) tak dinafi, dakwaan amal adat Hindu tak dinafi, dakwaan songlap duit negara lebih RM1 billion (komisyen Shukoi, Scorpene dan Eurokopter) juga tak di nafi. Alahaiii …malangnya rakyat Malaysia bakal dapat seorang PM Bapak Penjenayah mulai Mac 2008. Penyamun, kalau dah biasa merompak, disuruh bersumpah dalam masjid pun tak jadi masalah!

    Seronoknya Rosmah dah bermimpi-mimpi akan jadi wanita no.1 negara. Tentu lebih mudah shoping nak perhabis wang negara sebab abe dah pegang kunci Bank Negara!

    • .ana x nafikn ana bersama perjuangan TOK GURU. tp sedarlah kita siapa ingin menilai org,RASULULLAH menyarankn kita brprasangka baiklah. Jgn menaburkan fitnah. akui krajaan sekarang banyak kurangnya,tp i2 bkn satu alasan kita mengkafirkan seseorg…siapa kita ingin menilai? diri kita jua x trnilai kiranya SUBHANALLAH~ “brg siapa mengkafirkn org,namun org i2 bknlah kafir,maka KAFIRlah dia…hanya bermadah bicara kalam kata rasa sebagi umatnya yg berteraskan perjuangan islam PAS>bkn poLitik kuasa dunia~

  7. Isu FreeMason Malaysia !! dah basi. Sejak aku Sekolah Rendah dulu lagi isu ini dah timbul. Sekarang ni timbul lagi. Apalah kebendanya….Inilah yang aku benci. Kalau dah haram tu haramlah. Nak amik tindakan terhadap HINDRAF pun takut. Banyak cakap begitu begini. Orang tu dah boleh buat sesuka hati mereka. Pergi ke Jalan2 Raya, pergi ke PWTC, Pergi ke Parlimen, lepas ni pergi ke Istana pulak KOT?.Esuk lusa di orang pergi serbu rumah ke rumah pulak.Apa Niiii????.kalau dah diharamkan kenapa tiada TINDAKAN terhadap mereka. AMBIL TINDAKAN.AMBIL TINDAKAN. AMBIL TINDAKAN. AlArqam kerajaan cepat ambil TINDAKAN. Sebab AlArqam tu ISLAAAAAAAM. Hak orang melayuuuuu. Hak yang ni MACAM MANA?….tahi pantat engkau orang!!!!!!!! KALAU menteri-menteri dan pegawai2 besar KDN tak gheti nak buat kerja awak semua p panjat bangunan KLCC tinggi2 sampai tingat 40 kira dah ok dan pakat2 terjun turun sampai jatuh berkecai dan mampus. Yang pasti awak TAK MENYUSAHKAN orang lain.

    • bodoh … engkau ni ingat dunia ni dalam malaysia ke ?

  8. hmm..
    kalau tiada kepastian..
    kita tak perlu komen lebih2..
    cukup utk baca..
    lihat…
    Jika benar perkara tersebut..
    ALLAH akan tunjukkn bukti dengan caraNYA tersendiri..
    diakhir zaman ini banyak sgt fitnah..
    moga kita dijauhi..

  9. no proof bro..dun talk2

  10. Aku takut dengar mason/ dajjal/ semua ini. anda bleh lihat video dokumentari pasa ni yang kaji dari a smpi z. layari youtube n search ‘the arrivals’. ade 51 episod kesemuanya.

    Semoga kita dapat sesuatu dari melihat dokumentari panjang lebar ini. Aku harap walau ape pun politik kita jadi, biarlah pemimpin2 tu yang pening kepala sebab kita sbg rakyat, xdpt ape2 manfaat pun…

  11. aku rase anwar berahim tu lah ejen yahudi yang ingin menhancurkan bangsa kite ni……
    dia mempergunakan orang2 yang bodoh untuk mengikuti dia……

    • ana x nafikn ana bersama perjuangan TOK GURU. tp sedarlah kita siapa ingin menilai org,RASULULLAH menyarankn kita brprasangka baiklah. Jgn menaburkan fitnah. akui krajaan sekarang banyak kurangnya,tp i2 bkn satu alasan kita mengkafirkan seseorg…siapa kita ingin menilai? diri kita jua x trnilai kiranya SUBHANALLAH~ “brg siapa mengkafirkn org,namun org i2 bknlah kafir,maka KAFIRlah dia…hanya bermadah bicara kalam kata rasa sebagi umatnya yg berteraskan perjuangan islam PAS>bkn poLitik kuasa dunia~…

  12. Dajjal..pelajari lah kisahnya melalui Quran dan Hadith..ini lah tanda2 nya..

  13. Terdapat pelbagai halaman mengatakan Mahathir adalah Freemason, dan begitu juga Najib yang didakwa sebagai ahli kehormat Freemason. Ini adalah kebiasaan sepertimana sultan-sultan juga menjadi ahli Freemason.

    Dakwaan lain ialah Anwar juga adalah Freemason. Ini kerana terdapat pelbagai fakta dirinya sangat berkait rapat dengan amalan Freemason dan hubungan rapat beliau dengan orang-orang kuat persatuan tersebut, cth Paul Dundes Wolfowitz. Fakta lain yang dikaitkan ialah lambang “mata satu” dalam Parti Keadilan. Semua menampakkan perancangan bermula dari dalam penjara untuk menumbuk mata, yang mana kebetulan dengan “mata satu” dalam Freemason.

    Oleh itu saya mempunyai satu persoalan yang bermain-main difikiran, iaitu andainya dakwaan betul, kenapakah dua orang yang berada di dalam satu persatuan yang mengamalkan “absolute loyalty” boleh berbeza agenda? Adakah ianya atas dasar strategi, sepertimana George Bush dan John Kerry? Adakah ianya strategi Freemason menjatuhkan PAS?

    Terdapat satu strategi dipanggil “Lure the tiger down from the mountain”; i.e. “..the tiger which is indegenous to the mountain is difficult to hunt in her natural terrain. By luring her out of the mountain onto the open field where you each have an equal chance of winning, you remove the adavantage and put her stronghold at risk…”.

    Kekuatan PAS adalah perjuangan agama, dan kekuatan Anwar juga adalah dari latar belakang perjuangan agama. Ini adalah persamaan yang memungkinkan PAS bersatu dengan Anwar. Oleh itu mungkinkah ini perancangan Freemason untuk menarik PAS turun dari bukit pertahanannya, sepertimana perubahan polisi yang berubah 180 darjah pada hari ini?

    Anda fikirkan sendiri kemunasabahannya arena politik hari ini, sebelum harimau terkubur menjadi permaidani…

  14. refer quran? bagaimana pula kalau quran tu sendiri dah diubah oleh orang2 sblm ni?

    http://www.aididsafar.com

    • quran tk kan di ubah oleh sape2…janji allah… “kami yg menurunkan al-quran dan kami yg menjaga keasliannya”

      brgsiapa yg syak tentang kesahihan quran yg telah diijmakkan ulama ahlussunnah,maka tiada khilaf kufur lah dia..

    • It’s hard to find educated people on this topic, however, you seem like you know what you’re talking
      about! Thanks

  15. salam. entahlah aku rasa diorang ni semua nampak saja bergaduh entah-entah belakang kita bertepuk tampar. dah nama pun freemason tiada masalah bagi diorang untuk saja2 timbulkan isu2 mgatakan diorang bgaduh.. kita pn mati2 la tumpu pd diorang.. lgpn nikan slh satu cr diorang pecah2kn negara khalifah islam dulu mcm devil rules divide n rules..mcm kes korbankan rakyat yahudi oleh hitler dlm holacaust..tp btul ke media diorang ckp mati bpuluh2 ribu org.. lg satu.. runtuhan wtc brp org yahudi yg tkorban???kalu mcm ni pn diorang sggp bhelah apalah lg ahli2 politik kita bkn perlu pbunuhan besar2an pn just tipu ja da ckp.. dorang buat mcmni spy ada isu spy kita x tertanya2 atau kalu bley wujud2 parti2 ni akhirnya diorang bley pecah blahkn kita spy kita x bersatu sbb diorang tau kalu semua melayu islam bersatu lain jdnya.. mkin sbb tulah printah islam hukum hudud x jg terlaksana… buat2 la kt diorang ambil kisah nk daulatkn agama.. tp apa pn xda… mkin2 la umno pas pkr ni sama sj. sbb diorang ni ttp jg pcaya pd fahaman demokrasi dr barat tu. sdgkn al quran tu pn dah cukup… allahuaalam….

  16. Mengapa tk rujuk kpd ibupejabat UMNO untuk mendapatkan pengesahan tentang profile yg mengatakan Najib ahli kehormat freemason? Hanya menghebohkan kandungan surat layang ialah perbuatan pengecut!

  17. Salam. Antara Freemason dan Islam terlalu bertentangan, cuba fikirkan andai kita nak mengatakan Anwar itu Freemason dan bertindak untuk memutar belitkan polisi PAS tidakkah Tok Guru dan Tuan Guru(Presiden) sedar akan niat jahat itu? Cuba kita nilai siapa kita yang boleh tahu tentang keadaan ini sedangkan Tok Guru seorang Ulama’ tak tahu tentang keadaan ini. Sabda Rasulullah SAW jelas menyebut bahawasanya selepas ketiadaan Rasul selayaknya untuk menggantikan adalah Ulama’. Bersabarlah dalam membuat andaian. Bukan sekadar Freemason saja malah kalau seseorang pemimpin itu tidak menjalankan apa yang dikhendaki oleh Al-Quran dan As-Sunnah makanya dia sudah tergelincir dari syahadahnya. Usahlah kita terlalu menumpukan pada Najib dalam doa kita seolah kita sayangkannya, lebih baik gunakan senjata doa kita untuk kemenangan Islam dan sekaligus memerintah di bumi Malaysia yang tercinta ini.

  18. slm.
    saya kna present tjuk ni dlm kelas nnti, byk sgt tntg Freemasonry ni..smpi x thu plak nk plih keratan mklumat mana & plg sahih,..lgpon dlm kls sya cmpur mslim & non muslim, plg ramai non muslim huhu..

  19. hg pa baru nk tau ka?aku tau lama dh,dh bbuih mulut aku dok habaq kt hg pa dr dulu lg,hg pa x mau caya,la ni baru hg pa nk kalut!

  20. Mungkin slogan ‘gagasan 1 malaysia’ mempunyai kaitan dgn simbol 1 mata yg digunakan oleh pergerakkan freemasons..

  21. Tidak ramai orang Melayu yang menganggotai Freemason di Malaysia ini. Orang Melayu yang terkenal yang menjadi ahli Freemason di malaysia ini ialah Dato’ Syed Amin AlJeffri, iaitu ahli koporat and akauntant bertauliah terkenal. Beliau ialah Worshipful Master Sri Damai Lodge.
    Sila lihat link ini:

    Neptune Lodge No. 9849 E.C. Consecration Meeting

    Choir : W Bro Dato’ Syed Md Amin Aljeffri. : W Bro Cheah Thin Soo ….. about Freemasonry visit this link: http://www.ugle.org.uk/how-to-become-a-mason/
    http://www.neptunelodgeinpenang.com/consecration_meeting.htm – Cached

  22. Apasai la bahalol
    bin Bangang si Najib ni.

    Rahsia sendiri pun tak pandai
    nak cover…

    Kalau dah depeado tu,
    mulalah satu demi satu
    rahsia kejahatan M.Najis ni terbongkar.

  23. sungguh x matang

  24. Laa…korang semua baru nak tahu ke…
    1 malaysia tu adalah ayat dari yahudi pada tahun 1971 iaitu 1 Israel…kemudian Indonesia pulak tiru ayat itu untuk 1 Indonesia…dan sekarang 1 Malaysia…dan saya nak bagitahu la awak semua…Yang mana berpangkat tinggi ni tak kira la dari negara mana pun,kebanyakannya adalah Ahli FreeMason…Upacara Freemason dilakukan di White House..di mana semua perdana menteri di seluruh dunia harus menuang segelas air ke atas apa tatau aku tgk hari tu…apa apa pun nak tau lebih lanjut sila search kat you tube tentang “The Arrivals”…

    Semua benda yang kita dok beli setiap hari sebenarnya kita telah menyumbangkan kepada Agama FreeMason…dan untuk fakta anda semua…Ratu Elizabeth tu adalah FreeMason dan juga berketurunan firaun.

    Renung renungkanlah…

  25. aku lebih takutkan allah dr manusia yg lemah(kononnye nak menguasai dunia)..sesungguhnye allah mengetahui apa yg terjadi di langit dn di bumi dan seluruh alam..

  26. pela najib nie…kami yg jd student nie yg susah juge….no komen lah,,hehehe

  27. FUHH PNINK BEB. . . .tp yg pntink kta pkir2 kn Eah. . .

  28. Salam semua… Saya tertarik membaca tentang artikel Freemason ni.. Pada saya, yang paling penting, kita berpegang kepada Al-Quran dan sunah Rasulullah.. InsyaAllah kita tak sesat. Seperti pertanyaan saudara azmir chong abdullah di atas.. pada hemat saya, di akhir zaman ni dah takde Nabi atau Rasul, jadi untuk memandu kita ke arah jalan yang lurus adalah wali2 dan ulama2. Pada akhir zaman ni memang banyak fitnah2 yang berlaku dan ada diberitahu bahawa suatu ketika nanti yang benar akan menjadi salah dan yang salah akan menjadi benar. Para sahabat semua, semoga dalam lindungan Allah dan di jauhkan dari fitnah dajjal. Saya ada membaca satu artikel berkaitan Freemason yang mengatakan mereka telah merangka undang2 dunia ni sejak 700 ke 1000 tahun dahulu iaitu kira2 selepas kewafatan Rasulullah. Mereka semua mengkaji Al-Quran dan dari situ mereka ingin menepis kekuasaan Allah. Dari artikel tu juga, seorang Bishop mengatakan dengan angkuh bahawa dia ingin melihat Muhammad ke 2(gelaran yg diberi oleh mereka kepada Imam Mahadi) memerintah dunia dalam masa 7 tahun. Bukankah Imam Mahadi memerintah dunia selama 7 tahun telah tertulis di dalam Al-Quran? Pada pendapat saya, segalanya memang sudah tertulis dalam luh mahfuz yang Allah tetapkan sebelum terjadinya kiamat. Apa yang kita boleh lakukan adalah tingkatkan taqwa, harapkan redha Allah, tergolong dalam pengikut Imam Mahadi & mendapat syafaat Rasulullah. Saya dengan rasa rendah hati minta maaf sekiranya response saya ini membuatkan para sahabat sekelian marah atau tidak puas hati terhadap saya. Sekiranya sahabat semua inginkan maklumat lanjut berkenaan Freemason, sila ke link: http://www.dinar- emas.com/ thread-2. html diharap sedikit sebanyak dapat memberi kita satu cetusan terhadap apa yang berlaku kepada dunia sekarang. Bacalah dengan hati terbuka supaya kefahaman terhadap sesuatu perkara akan lebih memberi manfaat. Sampai-sampaikan lah info ini kepada umat Islam semua walau mereka tak suka, tak percaya atau marah asalkan tanggungjawap menyampaikan tidak terbeban atas bahu kita dan dituntut oleh mereka yang tidak dapat, terhadap kita di akhirat kelak.

    Mungkin apa yang saya sampaikan kepada sahabat semua tidak tepat dan mungkin juga sahabat semua mempunyai pandangan berbeza.
    Wassalam..

    Note: Saya bukan ahli dalam kupasan yang baik tentang agama, tetapi sesuatu yang saya tahu saya akan sampaikan kepada sahabat semua agar saya tidak disalahkan di akhirat kelak.

  29. ape nak heran, editor nye anti-kerajaan dah tentu le kerja diorang memburukkan orang lain

  30. woi abduLLAhsanG buLAnhijau. sudahlah kamu pun sama dah jadi barua tok najis tuuu….

  31. SALAM, kita tidak perlu meburuk2kan kaum lain.

    49:11. Hai orang-orang yang beriman janganlah suatu kaum mengolok-olok kaum yang lain (karena) boleh jadi mereka (yang diolok-olok) lebih baik dari mereka (yang mengolok-olok) dan jangan pula wanita-wanita (mengolok-olok) wanita-wanita lain (karena) boleh jadi wanita-wanita (yang diperolok-olokkan) lebih baik dari wanita (yang mengolok-olok) dan janganlah kamu mencela dirimu sendiri dan janganlah kamu panggil memanggil dengan gelar-gelar yang buruk. Seburuk-buruk panggilan ialah (panggilan) yang buruk sesudah iman dan barang siapa yang tidak bertobat, maka mereka itulah orang-orang yang zalim.

    apa yang kita harus buat ialah berpegang kepada Al-quran dan Al-sunnah,

    42:13. Dia telah mensyariatkan kamu tentang agama apa yang telah diwasiatkan-Nya kepada Nuh dan apa yang telah Kami wahyukan kepadamu dan apa yang telah Kami wasiatkan kepada Ibrahim, Musa dan Isa yaitu: Tegakkanlah agama dan janganlah kamu berpecah belah tentangnya. Amat berat bagi orang-orang musyrik agama yang kamu seru mereka kepadanya. Allah menarik kepada agama itu orang yang dikehendaki-Nya dan memberi petunjuk kepada (agama) -Nya orang yang kembali (kepada-Nya).

    Negara Islam yang kita perlu bangkitkan, bukan negara lain. 🙂

  32. Bank Run Campaign

    Kill the Bankster, and you’ll stop the war on Muslim and kill the New World Order

    Hapuskan bank, dan anda akan menghentikan peperangan ke atas negara Islam dan menjatuhkan New World Order

    Klik link untuk maklumat penuh (buangkan space pada url):

    h t t p :// tranungkite .net /v11 /modules .php? name= Forums &file= viewtopic&p =378187 #378187

    Hidupkan Baitul Mal!! Mari bersama sebarkan, copy dan paste info ini!

  33. apa2 pon Malaysia@Tanah Melayu masih lg d tadbir oleh org2 melayu…
    jgn smpai ia jatuh ke tgn org lain…
    jgn nk blame sesama org Melayu…
    blajar kenal dr sendiri, pastikan kita masih ada ketuanan melayu n tanah sendiri…

  34. anda nak tahu lebih lanjut apa yang direncanakan oleh orang kafir… sila layari website ini… akan terungkai apa yang kita berdebat selama ini….

    http://helmdahl.blogspot.com/2010/04/mesti-baca-sumberhttpbahterawawasanblog.html

    Pengakuan seorang kristian…… islam diperbodohkan…..

    kenyataan ni adalan sama dengan youtube harun yahya… tentang umat manusia akhir zaman. Jika disatukan….. mereka bukan kristian dan mereka bukan yahudi… tetapi mereka penyembah syaitan….. renung-renungkanlahhhh….

  35. KLU…BETUL L LMBANG..FREEMASON NI..BERMCM2..SPR BULAN MATA…N LAEN2..CUBER KITER RENUNG KN..LOGO DAP..PAS..DAN PKR..ADER X PERSAMAAN NGAN PERTUBUHAN FREEMANSON….HEHEHHEHEHEE RENUNG2 KN..

    • menilai agen freemason berdasarkan lambang mata semata2 adalah dangkal. freemason atau induknya illuminati menggunakan pelbagai simbol yang banyak.

      apakah sebuah kedai cermin mata tidak patut menggunakan lambang mata semata2 takut dikaitkan dgn illuminati? hospital mata pun tkleh guna lambang mata.

      begitu juga dengan simbol burung hantu, kepala kambing, bintang lima(pentagon), bintang enam, jangkalukis, nombor 33 dan 13 dan banyak lagi.

      malah dikatakan bintang david itu pun asalnya digunakan oleh Nabi Sulaiman as tetapi telah dipopularkan masa kini oleh Israel.

      malah ada ahli2 freemason yg terpaksa/tertekan utk menjadi ahli, demi kepentingan tertentu. utk hubungan bisnes dan politik dan mendapat perlindungan kuasa besar.

      sebelum kita menuduh parti pakatan rakyat ada ciri freemason hanya berdasarkan lambang…sebelum kita mengenalpasti najib atau pemimpin umno atau pakatan ahli freemason atau tidak….

      kita kena tanya dulu adakah freemason itu berdaftar dan dibenarkan bergerak dalam negara ini? kalau benar apakah pemerintah ada berani utk mengharamkannya termasuk kelab2 dibawahnya iaitu rotary dan lion club. apakah pemerintah tidak akan mengharamkannya kerana tiada pertentangan dgn undang2 negara dan hanya menghalang umat islam dari menjadi ahli?

      so pemimpin umno yg berkuasa kenalah jawab.

  36. kte dok gdoh sal freemason la,spe kafir la..
    tp dlm x sdo kte nmpok x da big pic freemason tend to do?
    ckup r kte cte tntg boneka2 dowg..ank muda kte da prah!
    xde owg pon nk bncg nk wat cmne…suma dok lalai dgn politk ngn hamjadah nyh..
    isu spe kafir, freemason, tggl je kt Tuhan.taw r dy nk wt pe..
    klo da taw jgn r ikot bwh dy..
    c’mon r..kte suma da kne men nyhh….

  37. smoge hdup kita dberkati Allah S.w.t…

  38. Dato Syed Amin Al Jeffri, seorand Freemason telah di panggil oleh Ketua Pengarah JAKIM berserta Dato Jamil Khir. Dato Syed mengaku di seorang Freemason selepas di tanya of Dato Jamil Khir. Beliau menasihat kepada Dato Syed Amin untuk tinggalkan dan berhenti dari menjadi ahli Freemason, tetapi tambahan beliau itu adalah keputusan dari Dato Syed sendiri sama untuk berhenti atau tidak. Persoalannya, kenapa tidak dato Jamil dan Ketua Pengarah JAKIM, menahan Dato Syed? masukan dia didalam Pusat Permulihan Akhlak JAKIM? kenapa mereka memberi kebebasan kepada Dato Syed untuk mengambil keputusan sendiri samada untuk berhenti dari Freemason atau tidak? Freemason bahaya untuk bangsa, negara dan agama, tapi mereka melepaskan Dato Syed Amin tampa sebarang tindakan tegas.

  39. Hi, I do believe your site might be having web browser compatibility issues.
    When I take a look at your site in Safari, it looks fine however, if opening
    in IE, it’s got some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, wonderful site!

  40. Save All Paperwork: Whatever paperwork arrives with your parts or which is
    provided from the seller should be maintained. You might get one or more benefits of outline designer along with it is the ideal means
    to unleash the capacities. Therefore it’s better to always do the intelligent point and take these tips.


Tinggalkan Jawapan kepada ummu sulaim Batal balasan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: