Posted by: pinkturtle2 | November 4, 2008

Aku Nak Cerai….

aku-nak-cerai1

aku-nak-cerai-2

Apa Yang Anda Faham Dari Dua Foto Ini….


Responses

  1. apa susah2 sgt abby.. bagi je norman tu kawin lagi satu selesai masalah bukannya norman tu tak mampu ..lebih dari mampu tmn tengok..

  2. cuba bawa btenang..kita tak pcaya norman
    bgitu dn kita sngat hairan knapa abby sngat tdesak hendak tuntut cerai..kita fikir tentu abby ada apa2 dblkng norman agak nyaa..sedang kan norman masih juga syg kan abby knapa abby
    tak faham2…suka abby melaung sana sini untuk tuntut cerai dan tak hendak percaya penjelasan dri norman…ada apa2 kah abby?

    Spatut nya btolah ansur laah demi anak2 kamu itu. Jgn ikut kata nafsu nanti kamu juga menyesal tak berair mata..kesiaan budak2 tu…fikir lah bawa mengucap banyak2….saja kita mnasihat kan yg terbaik.!!!

  3. Norman kamu pun satu juga..cuba lah luang kan masa bsama isteri dn anak2 kamu itu..jgn mberi
    alasan yg kamu bnyak kerja dan pandai2 pulak mberitahu yg kamu tu busy sana busy sini..bukan
    begitu cara seorang lelaki yang bergelar suami akan
    melayang isteri dan anal2 nya..kamu tahu mereka
    hendak belaian kasih sayang kamu juga..harap kamu faham semua itu…ingat luangkn lah masa untuk mereka seperti kamu dapat meluang kan masa
    dengan kawan2 kamu di luar sana..fikir kan lah.!!!

    • sabar je la lg pun kumbang bukan se’korq sabar bro…..

  4. Aku tak mahu mencampuri hal rumah tangga orang,

    No komen.

    Eh ada komen.

    Walaupun kelihatan bergaduh, mereka memakai baju yang sedondon.

  5. klau dua2 nya faham tak lah jadi bgitu..smpai
    kena intibiue.. nampak nya abby lebih bkeras dri norman…kalau boleh kamu bdua duduk di rumah berbincang baik2 bukn dengan nada suara mlaung klangit kan mnunjuk kan sapa benar sapa salah
    klau gitu semua tak buleh selesai.. kata beriman tkena sikit saja dah diri mlaung mninggi suara mahu mnunjuk kan diri itu bkeras2 hndak cerai…itu bukan mnyelesaikan masaalah… fikirkan lah anak2 kamu itu..kesian mereka krana kamu bperangai bgitu.. fikir2 kan lah.!!!
    (saja cmpur ksian kat anak2 mereka itu saja)

  6. Abby macam orang tak iman aje………

  7. abby ni apa ceta? saja nak glamour ke? hal rumahtanggal selesaikan cara baik. nak tuntut cerai, dah g pejabat agama dahla. knapa sibuk2 pergi kelokasi pengambaran norman? inilah akal perempuan, pendek. nasib baik talak pada lelaki kalau tak tiap2 hari laki kena cerai dgn bini…
    kau buat bodoh ajalah man. cerai kat tangan kau, kau diamkan aja, nanti senyaplah dia tu. gua puji lu man kerana nak berbini dua tapi kena jujur bro… jgn tipu bini.
    ebby jgn guna akal kau aja… ingat, ini hukum tuhan. kenapa aurat lelaki pusat sampai lutut tapi perempuan seluruh badan kecuali muka n tangan? tak adil kah Allah? inilah adil menurut islam. begitu juga, perempaun boleh berkawan 1 dlm 1 masa tetapi lelaki 4. tak adik kah? inilah keadilan dalam Islam. Hanya org yg beriman sahaja yang mengetahuinya.

  8. Ala artis biasa la setakat berkhalwat tu biasala bagi mereka,mcm mana mereka berlakon mcm tu lah kehidupan mereka.Ada byk lagi yang teruk lebih dari itu.

  9. ehm…pendekatan yang tak matang dan tak rasional…boleh bawa berbincang dulu..tak salah
    dengar dari kedua-dua…masa bercinta ada masa
    nak dengar ceritia…bila dadh halal ja

  10. Dalam agama Islam kaum isteri tak boleh minta cerai. Jangan ikut perasaan sangat apabila ditimpa masalah. Segalanya adalah ujian dari Allah SWT.
    Jika kita menghadapi masalah keluarga kita harus merujuk kepada Imam yang menikahkan perkahwinan tersebut.Itu yang sebaik-baiknya. InsyaAllah setiap ujian Allah SWT ada hikmahNya jika kita menurut perintahNya. Amin.

  11. nak cerai cerai aje lah..apo susah-susah..dah dia nak cerai…ceraikan aje dah! Aparah lu dol?

  12. […] abby ni apa ceta? saja nak glamour ke? hal rumahtanggal selesaikan cara baik. nak tuntut cerai, dah g pejabat agama dahla. knapa sibuk2 pergi kelokasi pengambaran norman? inilah akal perempuan, pendek. nasib baik talak pada lelaki kalau tak tiap2 hari laki kena cerai dgn bini… kau buat bodoh ajalah man. cerai kat tangan kau, kau diamkan aja, nanti senyaplah dia tu. gua puji lu man kerana nak berbini dua tapi kena jujur bro… jgn tipu bini. ebby jgn guna akal kau aja… ingat, ini hukum tuhan. kenapa aurat lelaki pusat sampai lutut tapi perempuan seluruh badan kecuali muka n tangan? tak adil kah Allah? inilah adil menurut islam. begitu juga, perempaun boleh berkawan 1 dlm 1 masa tetapi lelaki 4. tak adik kah? inilah keadilan dalam Islam. Hanya org yg beriman sahaja yang mengetahuinya. .. bahtiar […]

  13. Man… buat masa ni ko diam je dan pandai2 la berlakon menangis lebih-lebih lagi depan Melodi kalu Abg Rambut Ketak terjah ko.
    Abang pun macam tu gak dulu tapi abang cerdik dan berlakon dalam mahkamah siap menangis tu…. sambil menangis ko ckp batin ko terseksa sebab tak dapat ****…. Hakim mesti geleng kepala dan simpati kat ko punya. Silap-silap tunda kes…. Lepas tu ko pergi la merayu mintak maaf kata tak buat lagi. Jangan lupa hantar bunga tiap minggu. Pompuan……keras-keras kerak nasi.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: