Posted by: pinkturtle2 | November 27, 2008

Gambar Saipull Liwat Di Jawi Hari Ini

Saiful (tengah) kelihatan sihat dan sedikit ‘berisi’ ketika ditemui di Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan hari ini. Turut hadir adalah bapanya, Azlan (kiri) dan peguamnya, Zamri (kanan). foto The Star oleh SIA HONG KIAU

Saiful muncul di JAWI hari ini, tangkis tohmahan terlantar sakit

[DIKEMAS KINI] KUALA LUMPUR: Selepas lebih dua bulan mendiamkan diri, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 23, pemuda yang mendakwa diliwat oleh Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini menafikan dirinya selama ini terlantar sakit, lumpuh dan menghidap penyakit kelamin.

Di dalam kenyataan media yang dibaca oleh Saiful di perkarangan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) pagi ini, dia menganggap tohmahan itu adalah satu fitnah yang dibuat oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

“Saya dengan ini menyangkal segala tohmahan dan fitnah yang dibuat terhadap diri saya yang tersebar di laman-laman web serta cakap-cakap yang mengatakan kononnya saya kini terlantar sakit, menjadi lumpuh dan menghidap penyakit kelamin hingga ke tahap saya telah meninggal dunia.

“Itu semua adalah tidak benar dan merupakan fitnah serta suatu pembohongan besar yang direkacipta oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab,” kata Saiful.

Tambahnya, dia kini berada di dalam keadaan yang baik dan tidak seperti yang digembar-gemburkan oleh pihak-pihak terbabit.

“Saya ingin menegaskan bahawa keadaan kesihatan saya adalah sangat baik dan tidak sebagaimana yang difitnah oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab.

“Saya sentiasa berdoa ke hadrat Allah S.W.T agar kebenaran dapat ditegakkan.

“Saya masih berehat dan menenangkan fikiran dari kekusutan yang berlaku.

Saiful mencium tangan Azlan sejurus sampai di JAWI pada pukul 11.10 pagi ini.

“Saya juga mengurangkan masa membuka laman web bagi mengelakkan stres,” katanya apabila menjawab sebab dia tidak mengemaskini blognya.

Diaju tentang bila dia akan berkahwin dengan tunangnya, Janna Shariza Mohd. Zaki, kata Saiful: “Tengoklah kalau ada jodoh.”

Saiful keluar membacakan kenyataan itu setelah 25 minit berada di dalam pejabat unit siasatan bahagian penguatkuasaan JAWI, namun kembali semula menuju ke pejabat tersebut selepas itu.

Dia bagaimanapun enggan mengulas lanjut tentang kehadirannya di situ pagi ini.

Dia juga enggan memberi komen berhubung ura-ura mengatakan dia sedang dikawal rapi oleh pihak berkuasa.

Saiful kelihatan tenang ketika bergerak ke pejabat JAWI sambil ditemani Azlan.

Katanya, dia juga sudah bersedia untuk menunggu hari perbicaraan kes liwat itu nanti.

Terdahulu, Saiful dilihat tiba di JAWI pada jam 11.10 pagi dengan dikawal rapi oleh tiga lelaki.

Azlan sentiasa memberi dorongan dan menyokong Saiful.

Turut hadir mengiringi Saiful ialah bapanya, Azlan Mohd Lazim dan peguamnya, Zamri Idrus.

Menurut sumber yang memberitahu mStar Online semalam, kehadiran Saiful adalah berhubung laporan tuntutan qazaf (tuduhan palsu) yang dibuat oleh Anwar terhadapnya di Mahkamah Syariah pada 9 Julai lalu.

Anwar pada 7 Ogos lalu turut mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen terhadap tuduhan meliwat Mohd Saiful di sebuah kondominium di Damansara, di sini pada 26 Jun.

Sehubungan itu, Mohd Saiful telah diminta hadir memberi keterangan kepada JAWI berhubung tuntutan qazaf tersebut pada 19 Ogos.

Sebelum itu, pada 15 Ogos, Mohd Saiful ditemani bapanya, Azlan Mohd Lazim, melafazkan sumpah laknat (mubahalah) di Masjid Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur dengan disaksikan Imam Ramlang Porigi, menyatakan dia diliwat Penasihat PKR terbabit.

Dalam sumpah laknat itu, Mohd Saiful mendakwa dirinya telah diliwat secara paksa oleh Anwar.

Mengulas lanjut, sumber itu memberitahu lagi, kemunculan Mohd Saiful di JAWI pagi ini mampu menangkis tohmahan dan laporan palsu yang tersebar sebelum ini kononnya beliau ditimpa bala dan sumpah memakan dirinya.

“Saiful perlu hadir di JAWI esok (hari ini). Pada masa yang sama, beliau ingin menunjukkan yang cerita beliau ditimpa bala adalah tidak benar,” jelas sumber itu.

http://www1.mstar.com.my

Komen Tukar Tiub

ujan tidak ribut tidak … tetiba munkee ni muncul… kah kah kah… tapi kali ini Unti Pet tak ade pula….. kah kah kah….

kah kah kah… inilah yang dinamakan KONSPIRASI …. ada orang di belakang… opps… maaaf…. ada orang yang merancang… kah kah kah…

BUKAN KAH hujung minggu ini PKR akan mengadakan KONGRES DI SHAH ALAM…. maka munkee ni keluar dari lubang opps .. maaf silap lagi…. bukan lubang tapi tempat dia menyorok…. kah kah kah…

konspirator ni… nak kacau KONGRES PKR … biar media heboh hal bontot munkee ni… bukan rancangan PAKATAN RAKYAT nak ambil kerajaan…. kah kah kah…

woit…. kalau nak dapat media attention…. kah kah kah… u datang laaaa…ke shah alam…kah kah kah… ada CNN, BBC, Rueters, AFP, AP, ABC, CBS, Aljazera…. semua tunggu you … kah kah kah…u bawak laaa unti pet….kah kah kah

…kah kah kah… u bawa juga borang application scholarship yang mat mongol dah rekomen pada u… kah kah kah…

Aljazeera nak ambil u nak jadi u pengacara program….ANA IBNU CAR MURTA… kah kah kah…

Tv Pakistan nak ambil u jadi pengacar program….DOS DOS BENCUT HEI…kah kah kah

Berbulan-bulan dulu TT banyak terima surat bertanya tentang…. betul ke munkeee ni kena…. kena apa hah?…. susah nak cakap…. ada yang tanya adakah munkee ni sudah hamil… ada yang tanya adakah munkee sudah berbadan dua…. ada yang bertanya betulke munkee ni sedang bunting…. kah kah kah….

kah kah kah…semua pertanyaan tak baik….sorang pun tak ada bertanya apa khabar Unti Pet… kah kah kah…kah kah kah….

kah kah kah… konspirator lupa…. ni zaman dah ada internet….kah kah kah…


Responses

  1. kenapa budak ini dilayan bagai raja sila jawab polis

  2. biler semua nie nak selesai?

  3. Moga Sapool bertaubat lah. Moga Allah memberi pembalasan yang setimpalnya terhadap Fitnah yang dibuat oleh beliau. Jangan kerana duit yang ko dapat masa di dunia merosakkan masa depan ko sapool di alam akhirat kelak. Segala lakonan ko aku tidak terkejut kerana aku dan rakan-rakan menegenali ko. Moga cepat bala yang ko dapat terhadap sumpah lakhnat ko. AMIN

    Pls : Jgn subahat dengan insan begini dan Puak Yg UMNO yang tamak

  4. orang yang buat tuduhan terdiam, saiful tak sakit pun…sihat je.. lepas ni buat banyak2 lagi fitnah menyokong mat jenin 16 september tu…lepas tu padan muke malu…

  5. eheheheh…. rupanya kumbang silap cari bunga…. dah dah sihat pasai apa dok sembunyi merata ceruk rantau? dia buat tuduhan tapi dia yang lari… orang yang kena tuduh (DSAI) tak dak apa-apa pun… boleh berbahas dengan tenang je kat parlimen tu… cuba hang pikiaq tengok. aku bukan nak buat fitnah.. semua ni Allah taala sahaja yang tahu… tapi tingkah laku si seefoool ni membuatkan orang salah tanggap… soo… lain kali puan seefool tu janganlah beraksi yang boleh menyebabkan orang membuat spekulasi.

  6. Mamat ni bila buat bercakap depan kamera selalu kena pakai skrip. Kat dalam TV ari ni pun kena tengok skrip bercakap dengan wartawan. Mungkin takut tersilap cakap kot..nanti boleh jadi bukti di mahkamah.!

  7. kumbang marah sangat.
    kerna dia dah lama tak boleh jumpa seypoool.
    sekarang seypool kena gam.tak boleh keluar.
    susah la kumbang nak makan jubo seypoool..
    tu la marah sangat..
    kumbang kumbang ala la kumbang..

  8. maaf….sebagai seorang wanita sejati saya hairan dengan anda…..anda lelaki tampan dan kelihatan macho
    Persoalannya:
    1.Mengapa anda membiarkan orang tua meliwat anda…kalau ikut logik akal Anwar ibrahim dah mampus dibelasah oleh anda
    2.kes liwat ni bukan perkara main-main…anda tidak ada maruahkah bila bercakap tentang kes liwat..sedangkan anda ada tunang
    3.Apa motif anda membawa kes liwat ini ke mahkamah sivil..sepatutnya anda membawa kes ini ke mahkamah syariah
    4.Ingat-ingatlah Allah..wang tidak kemana..kuasa tidak kekal…ambillah contoh kawan terdekat anda..Zakaria Md.Deros….tentu rumah bak istana tiada makna baginya..yang utama adalah iman dan taqwa….bahagiakan dia dialam barzakh sekarang?

  9. Bapak dia tu macam nak cari glamor je

  10. Org Melayu ni mudah sangat percaya apa dibaca diinternet walaupun berita tu banyak yg tak betul dan fitnah. Percaya sangat dgn konspirasi org tertentu. Apa pemimpin pembangkang cakap & buat semuanya betul. Ini kerna pemimpin ini pandai berlakon dan berlagak alim. Tak sedar ia merugikan org Melayu dan Islam pada masa depan.

  11. bapak dia tu macam gengster kg dusun je…hehehehe

  12. sayfool ni baru lepas bersalin ke? dengar cite dulu dia ni mengandung…kekekeke

  13. Mohd Ali…..jom kita tonton tv1,tv3 dan baca utusan melayu, jgn buang masa baca bahan kat internet ni,tipu dan ikut perasaan saja.u tulis2 komen kat sini bkn dpt duit pun,dpt maki saja.nnti org lain backfire u bkn nk pikir rasional dan kebenaran,jom2 kita blahh

  14. KAU TENGOKLAH NANTI PEMBALASAN AKAN BERLAKU JUGA PADA KAU, ORG TAK AKAN MENDOAKAN KESIHATAN KAU, MACAM AKU NI MEMANG SUMPAH KAU SUPAYA KAU DAPAT PENYAKIT YG TAK KAN DPT SEMBUH DAN MATI…WAHAI SAIFUL JUAL BUNTOT BALA AKAN DTG PADA KAU….MUKA BAPA KAU PUN SEBIJI MACAM BABI KEPALA BOTAK MACAM TOYOL CURI DUIT….HAHAHA….SEKARANG NI DIA KELUAR PASAL NAK TAYANG BONTOT DIA KAT PENGUASA BN/UMNO SETAN2 TU, NAK CARI DUIT LEBIH

  15. Haiiii apalah nak jadi dengan budak jahanam ni? Yang apit dia tu pun …sori…macam salah sorang Enam Jahanam tu…hahahaha.

    Betoilah agaknya dia ni, baru lepas bersalin kot dan dah lepas pantang, baru keluar. Selama ni diam aja entah kat mana sorok dek polis…ari tu malu perut buncit sebab bontot kena jubo.

    Muka tak malu….bontot jubo dek orang tua, kalau ya pun ketagih sangat nak kena jubo carilah orang muda sikit, bio sama-sama puas. Ko pun puas sampai bontot ko tu carik-carik hentam dek orang muda hahahaha.

    Bertaubatlah seee fooool sementara pintu taubat masih terbuka. Janganlah jadi barua orang. Duit punya pasal jadi muka tak memalu. Maki hamun dek orang. Sumpah laknat dek orang. Bapaknya pun sama. Dayus. Biokan bontot anaknya dicucuk dek orang tua hahahaha. Kalau ya pun nak cari duit carilah dengan cara yang halal, supaya selamat dunia akhirat.

  16. saya nie bukanlah orang yang akan terus percaya jika tiada bukti. tp sbg seorang islam ingin saya tegaskan di sini, mendoakan orang untuk perkara yg buruk adalah di larang.. janganlah kerana kita membenci perkara yang terlarang, kita juga terpaksa menerima balasan tuhan hanya kerana mendoakan bencana kepada orang yang kita benci itu. jika benar sipol bersalah, tegurla dia.. jika dia x mahu dgr, serahkan saja kepada tuhan kerana tugas kita (menegur) sudah selesai. sekian terima kasih

  17. Orang jahat ni selalunya sihat walafiat tak sakit. Macam Firaun yang menentang Nabi Musa mana pernah sakit,malah menurut riwayatnya selsemapun Firaun tak pernah kena. Itulah dugaan yang tuhan nak bagi orang yang beriman yang Allah nak uji mereka. Jadi jangan heran lah kalau mamat sayfool sihat je.

  18. Sampai hati kau fitnak DSAI yang maksum tu…..dia mana ada dosa…..

  19. En Mohd ali adakah UMNO tu betul
    sila jawab

  20. Saya tidak suka membaca utusan meloya dan menonton TVtigesuku kerana…………. (tidak lebih dari 20 perkataan)

  21. MOHD ALI..JANGAN BIKIN PANAS…LU TANYA UMNO SINGAPORE SIAPA YANG KASI..DENGAN MUDAH..

  22. kalau aku jumpa kau aku terajang kau!

  23. mat ali ni bekas peninju tu ke?? hang suruh UMNO tu tukar nama dia dalam bahasa melayu dulu baru nak pikir pasai melayu..ada paham

  24. Anwar brahim kaki liwat… esok dah jadi Pm sok makin bnyakla kelab gay kat malaysia ni…

  25. Pergh! ramai gak kaum UMNO bagi komen….. Sebelum nak kasi komen kat sini baik komen dulu kat UMNO tu pesal banyak sangat gejala rasuah dalam pemilihan UMNO. Hamba duit betul orang-orang UMNO. Tu pasal ada yang sanggup gadai maruah Islam dan Melayu….. Oit! ambik duit waktu pemilihan tu HARAM!

  26. bapak dia botaks laa… apsal bapak dia tak pergi Yunnam tanam rambut? katanya seipol dapat juta2, berilah sket kat bapak untuk tanam rambut. siannnnn bapak!

  27. Bankai… kedor kau ada bukti ker anwar liwat ,sekarang aku kata kau di liwat kau marah ker…atau kau kaki liwat buntut anjing apa pendapat kau kedor..jika kau marah orang lain juga marah jika kau tak marah kau di jadi kan manusia tapi pemikiran binatang.

  28. Salam Kedor, anda pernah tengok ke Anwar meliwat ? Sampai sekarang tiada bukti jelas dan kukuh. apa anda fikir yang menyokong Anwar ni semua bodoh tak de akal? Kes Anwar ni luar biasa, diterang-terang dan disuloh-suloh, tak macam kes-kes menteri lain, disembunyikan, atau ditimbus-timbuskan. Tidak kah anda lihat perbezaan jelas? Kes Rahim Thamby Chik, apahal senyap, tak de ujian DNA pun pada budak tu? Kong Si, memang Anwar bukan maksom kerana dia bukan nabi, tapi jelas dia lebih baik dari Maha Firaun, Imam Hadhari, Datuk Najis dan ramai pemimpin UMNO lain. Tengok keluarga Anwar aje dah dapat gambaran, siapa dia. Dr Wan Azizah tu Doktor pakar, apa fikir bodoh sangat ke dia, tak boleh kesan suami dia tu abnormal? Guna iman untuk menilai.

  29. saya bearda di parlimen baru baru ini…mendengar beberapa orang menteri dan ahli ahli parlimen yg kebetulan bercakap tentang kes anwar ibrahim dengan si fool. Saya terkejut besar, menteri menteri dan ahli ahki parlimen BN pun tidak percaya si Fool kena hentam dari belakang !!….

  30. […] Gambar Saipull Liwat Di Jawi Hari Ini Saiful (tengah) kelihatan sihat dan sedikit ‘berisi’ ketika ditemui di Jabatan Agama Islam Wilayah […] […]

  31. Sudahlah Seeful. Kalaulah kau betul-betul kena liwat oleh Anwar, tak kanlah kau tak sedih. Ini dak, kau masih boleh senyum lebar bila jumpa pemberita. Sekarang ni, kau yang ‘liwat’ DSAI kot? Sebab nampaknya kau amat bangga dengan perbuatan kau tu. Minta simpang, minta simpang, ….
    Betul cakap razfi, nama UMNO tu pun bukan bahasa Melayu, jadi nak harap apa depa pertahankan Melayu…..

  32. anak dengan bapak 2×5 je bangsatnya…..perghhhh…contoh melayu kebanggaan ameno….melayu apa ke nama macam nih?????

    sudahlah lah bodoh, sanggup buat perangai bangsat ..nilah muka-muka laknatullah ….jgn ingat pakai songkok muka tunjuk decent tu islamik..nak bagi tau org kat luar tu esp.para pencacai…kami doakan semua yg tunjuk muka tanpa segan silu ni ,menyokong secara langsung atau tak langsung episod ini agar DIMASUKKAN KE NERAKA JAHANNAM……semoga Allah memberikan seksaan paling pedih kepada semua yg terlibat ini….jgn ingat duit tu boleh menutup semua kebenaran….!!!!ALLAHHUAKBAR….!!!

  33. Saifool makan GOJI ke ???

  34. habis la…. berita yang terkini…. Nuar dah tak minat dengan Saipol lagiii…. tapi Nuar dah syok dengan BAPAK Saipol pulak…. Nuar kata kepala Bapak Saipol menggairahkan….. stim gile Nuar tengok kepala bapak Saipol ni….kah kah kah kah kah kah kah…..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: