Posted by: pinkturtle2 | Disember 13, 2008

Satu Lagi Masalah Bukit Antarabangsa…

Political one-upmanship amid disaster


Responses

  1. ok lah tu.

    Masing-masing politik bersaing untuk tunjuk siapa yang paling bagus tapi yang dapat faedaahnya mangsa-mangsa tanah runtuh. Lagi kuat dia orang bersaing lagi lah bagusnya. Kecualilah dia orang datang situ duduk sahaja tidak membantu. Kalau dia orang buat macam itu, halau sahaja dia orang balek.

  2. …kalau berbuat sesuatu tanpa unsur kejujuran, keikhlasan dan ada ketam di sebalik agenda dalam usaha kebajikan penduduk BA…tunggulah bala seterusnya pasti akan menimpa….Allah tahu

  3. biasa la tu…..nama pun politik….kalau masa ni tak promote bila lagi.

    Mana ada sebelum ni BN tak promote geja buat depa..bukan setakat promote di tempat kejadian siap suruh media siar muka depa saja tiap2 malam.

    Kata geng elit tapi cakap kalah org kampung pun…..

    Tengok la masa tsunami…berapa punya banyak la depa promote….tapi tanya la berapa banyak yang mangsa tsunami dapat……

    chek balik berapa dana yang depa dapat…..

    memang dah macam tu la geja depa….geja orang politik cek oii…….

  4. Sombong la pulak bahadut ni…tau la org kaya…dah kena bencana ko berlagak pulak…KAMBING PUNYA ORANG….KEPALA HOTAK KAU…..MASUK JE MANA-MANA CENTRE …..KEPALA BAPAK KAU!!!!!MACAM LAWYER ..BERLAGAK…MELUAT AKU DENGAN BAHADUT YG KONON ELIT….MACAM BARUA JE…ORG NAK TOLONG …


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: