Posted by: pinkturtle2 | Disember 30, 2008

Gambar Sekitar Perhimpunan kutuk Israel di Kedutaan AS

Malaysian protesters hold placards and Palestine flags during a rally against Israeli military attacks on Gaza, outside the US embassy in Kuala Lumpur on December 30, 2008. More than 500 protesters from Malaysian Islamic Party (PAS) held a rallied after Israeli warplanes and combat helicopters pounded the Hamas-ruled Gaza Strip on December 29, killing at least 155 people in the bloodiest day for Palestinians in more than 20 years. AFP PHOTO  (Photo credit should read AFP/AFP/Getty Images)

Malaysian protesters hold placards and Palestine flags during a rally against Israeli military attacks on Gaza, outside the US embassy in Kuala Lumpur on December 30, 2008. More than 500 protesters from Malaysian Islamic Party (PAS) held a rallied after Israeli warplanes and combat helicopters pounded the Hamas-ruled Gaza Strip on December 29, killing at least 155 people in the bloodiest day for Palestinians in more than 20 years. AFP PHOTO (Photo credit should read AFP/AFP/Getty Images)

Muslim demonstrators hold placards during a demonstration in protest of Israeli aggression against Palestinians, in Kuala Lumpur December 30, 2008. REUTERS/Bazuki Muhammad (MALAYSIA)

Muslim demonstrators hold placards during a demonstration in protest of Israeli aggression against Palestinians, in Kuala Lumpur December 30, 2008. REUTERS/Bazuki Muhammad (MALAYSIA)

Malaysian protesters from the Malaysian Islamic Party (PAS) hold banners and shout slogans during a rally against the recent Israeli military attacks on Gaza, outside the US embassy in Kuala Lumpur on December 30, 2008. Warplanes pounded Gaza for a fourth day as tanks stood by to join the "all-out" war Israel vowed would wipe out Hamas, and the Palestinian death toll rose to at least 360. Israel made it clear on December 29 the offensive was just beginning, even as UN chief Ban Ki-moon urged world leaders to work urgently to end the "unacceptable" violence. AFP PHOTO (Photo credit should read AFP/AFP/Getty Images)

Malaysian protesters from the Malaysian Islamic Party (PAS) hold banners and shout slogans during a rally against the recent Israeli military attacks on Gaza, outside the US embassy in Kuala Lumpur on December 30, 2008. Warplanes pounded Gaza for a fourth day as tanks stood by to join the "all-out" war Israel vowed would wipe out Hamas, and the Palestinian death toll rose to at least 360. Israel made it clear on December 29 the offensive was just beginning, even as UN chief Ban Ki-moon urged world leaders to work urgently to end the "unacceptable" violence. AFP PHOTO (Photo credit should read AFP/AFP/Getty Images)

Malaysian protesters from the Malaysian Islamic Party (PAS) hold banners and shout slogans during a rally against the recent Israeli military attacks on Gaza, outside the US embassy in Kuala Lumpur on December 30, 2008. Warplanes pounded Gaza for a fourth day as tanks stood by to join the "all-out" war Israel vowed would wipe out Hamas, and the Palestinian death toll rose to at least 360. Israel made it clear on December 29 the offensive was just beginning, even as UN chief Ban Ki-moon urged world leaders to work urgently to end the "unacceptable" violence. AFP PHOTO (Photo credit should read AFP/AFP/Getty Images)

Malaysian protesters from the Malaysian Islamic Party (PAS) hold banners and shout slogans during a rally against the recent Israeli military attacks on Gaza, outside the US embassy in Kuala Lumpur on December 30, 2008. Warplanes pounded Gaza for a fourth day as tanks stood by to join the "all-out" war Israel vowed would wipe out Hamas, and the Palestinian death toll rose to at least 360. Israel made it clear on December 29 the offensive was just beginning, even as UN chief Ban Ki-moon urged world leaders to work urgently to end the "unacceptable" violence. AFP PHOTO (Photo credit should read AFP/AFP/Getty Images)

Malaysian protesters from the Malaysian Islamic Party (PAS) hold banners and shout slogans during a rally against the recent Israeli military attacks on Gaza, outside the US embassy in Kuala Lumpur on December 30, 2008. Warplanes pounded Gaza for a fourth day as tanks stood by to join the "all-out" war Israel vowed would wipe out Hamas, and the Palestinian death toll rose to at least 360. Israel made it clear on December 29 the offensive was just beginning, even as UN chief Ban Ki-moon urged world leaders to work urgently to end the "unacceptable" violence. AFP PHOTO (Photo credit should read AFP/AFP/Getty Images)

Malaysian protesters from the Malaysian Islamic Party (PAS) hold banners and shout slogans during a rally against the recent Israeli military attacks on Gaza, outside the US embassy in Kuala Lumpur on December 30, 2008. Warplanes pounded Gaza for a fourth day as tanks stood by to join the "all-out" war Israel vowed would wipe out Hamas, and the Palestinian death toll rose to at least 360. Israel made it clear on December 29 the offensive was just beginning, even as UN chief Ban Ki-moon urged world leaders to work urgently to end the "unacceptable" violence. AFP PHOTO (Photo credit should read AFP/AFP/Getty Images)

A Muslim demonstrator holds a banner during a demonstration in protest of Israeli aggression against Palestinians, in Kuala Lumpur December 30, 2008. REUTERS/Bazuki Muhammad (MALAYSIA)

A Muslim demonstrator holds a banner during a demonstration in protest of Israeli aggression against Palestinians, in Kuala Lumpur December 30, 2008. REUTERS/Bazuki Muhammad (MALAYSIA)

A Muslim demonstrator holds up a placard during a demonstration in protest of Israeli aggression against Palestinians, in Kuala Lumpur December 30, 2008. REUTERS/Bazuki Muhammad (MALAYSIA)

A Muslim demonstrator holds up a placard during a demonstration in protest of Israeli aggression against Palestinians, in Kuala Lumpur December 30, 2008. REUTERS/Bazuki Muhammad (MALAYSIA)

A young boy is lifted up beside a placard during a rally against Israel's air strikes in the Gaza Strip in Kuala Lumpur, Malaysia, Tuesday, Dec. 30, 2008. Government and opposition leaders of mainly-Muslim Malaysia on Monday, Dec. 29, 2008 condemned Israel's air raids on the Hamas-ruled Gaza Strip, calling it a war and crime against humanity. (AP Photo/Lai Seng Sin)

A young boy is lifted up beside a placard during a rally against Israel's air strikes in the Gaza Strip in Kuala Lumpur, Malaysia, Tuesday, Dec. 30, 2008. Government and opposition leaders of mainly-Muslim Malaysia on Monday, Dec. 29, 2008 condemned Israel's air raids on the Hamas-ruled Gaza Strip, calling it a war and crime against humanity. (AP Photo/Lai Seng Sin)

Gambar-Gambar Membantah Kekejaman Israel Di Hadapan Kedutaan Amerika Syarikat

Advertisements

Responses

  1. saya memohon agar kerajaan malaysia menghentikan sebarang acara sambutan tahun baru sempena membantah kekejaman israel syaitan yang telah membunuh ramai rakyat Palestin.hanya itu sahaja yang mampu dilakukan oleh kita sebagai rakyat malaysia.hari ini hari Palestin,ntah2 esok lusa Malaysia pula…

  2. Mungkin buat tahlil atau doa selamat untuk orang Palestin di seluruh negara…kali pertama bersetuju dengan Elnino sebab bukan politik…

  3. saya sokong cadangan saudara elnino,sambutan tahun baru masehi lebih banyak mengundang gejala sosial.Orang melayu Islam drp pemimpin hingga ke rakyat bawahan yg lebih sambut dr bangsa lain.

    Media2 electronic diminta tidak membuat liputan besar2an.

    Ya Allah selamatkan umat Islam Palestine.Amin

    Cukuplah bumi malaysia dgn tanah runtuh aje,jangan sampai bala yg lebih besar meninpa.

  4. sokong elnino.

  5. Kerana UMENO takkan buat macam tu…dia akan bawa ISRAEL tu Ke MALAYSIA kalau boleh…

    Dok berkawan dengan Singapura tu…

    Kawan baik Israel

  6. memang bernas idea elnino, patut malam ni diadakan majlis tahlil, ceramah agama, pastu sambung qiamullail dan penutup kuliah subuh. buat kat dataran merdeka, KLCC n Putrajaya. mohon petunjuk dan hidayah daripada ALLAH SWT. Menteri-menteri n Jabatan Agama Islam kena main peranan.

  7. Sedekahkan alfatehah kepada saudara-saudara kita yang terkorban di Palestine.

    Alfatehah.

  8. elnino,
    Saya setuju dgn anda. Idea anda sentiasa bernas & menarik.
    nawri dhom,
    Saya setuju & sepatutnya pihak kerajaan batalkan acara sambutan tahun baru yg melalaikan malam ini & digantikan dgn apa yg anda war-warkan, tapi masalahnya Menteri & Timbalan yg jaga agama tak minat, malah lebih kpd hiburan yg terpisah jauh dari Agama Islam yg suci ini.
    Alfatehah untuk syuhada2 Palestin. Amin.

  9. Tahun masehi tu siapa punya? Yang kita dok sambut bermati-matian tu buat apa? Bukan sahaja Tahun masehi tak perlu sambut, malahan sepatutnya hari Jumaat dijadikan hari cuti dan hari ahad dijadikan hari bekerja. Ini untuk memudahkan orang Islam kita beribadat.

    Walau apapun cadangan kita, tak akan diterima dek kerajaan BN wal munafikun. Tapi yang bagusnya ialah kita mempunyai niat yang suci.

    Bravo, Elnino, AKU sokong MU.

  10. Apa yang orang Malaysia boleh buat untuk membantu Palestine? Dia orang dah berdepan dengan masaalah dengan regim Yahudi selama lebih 50 tahun. Bnayak penglaman dah dia orang dapat.

    Sedang kan sesama mereka pun berbalah tak berkesudahan. Rasanya lebih baik biarkan mereka dengan masaalah mereka, biar dia orang sedar diri dan bersatu semula untuk berdepan dengan musuh utama mereka.

    Kalau penyatuan sesama mereka dapat dilakukan baru lah adil umat Islam seluruh dunia berjuang bermatian matian untuk membantu mereka. Jangan pulak nanti ada yang mati jahat kerana nak berjihad.

  11. straight to the point >>
    1. Negara Arab adalah negara yang paling banyak menerima rasuah dan negara yang paling banyak memberi rasuah adalah Amerika. Kutukan juga harus ditujukan kepada negara Arab walaupun rasuah yang dilakukan ditukar nama sebagai bantuan.
    2. Negara Islam perlu keluar daripada PBB beramai-ramai dan menubuhkan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Islam Bersatu kerana PBB tidak lagi relevant untuk semua bangsa.
    3. Tubuhkan sistem kawalan keselamatan sendiri (angkatan tentera) bagi membantu negara yang mengalami serangan dari negara kafir.
    4. Perniagaan hanya dilakukan di antara negara-negara Islam sahaja terutamanya minyak. Tubuhkan matawang sendiri, bertujuan menjatuhkan ekonomi negara kafir.
    5. Dengan cadangan-cadangan di atas, barulah negara Islam akan berkembang sebagaimana pada zaman Rasulullah bukannya hanya mimpikan zaman kegemilangan Islam dengan hanya melihat barang-barang bersejarah.
    6. Negara kafir melihat umat Islam zaman sekarang terlalu lemah dan dianggap low class kerana berkhayal tentang kegemilangan masa lampau. Apakah dengan melihat sejarah, umat Islam akan maju? Jawapannya TIDAK. Umat Islam perlu bangkit dari tidur yang terlalu lena sehinggakan orang kafir sedang menghunus senapang di dahi umat islam pun tak sedar.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: