Posted by: pinkturtle2 | Januari 30, 2009

MB NS nafi wakil rakyatnya keluar BN

Kalau ada dakwaan, suruh dia bagi nama.

Kalau ada dakwaan, suruh dia bagi nama.Saya tidak nampak mereka ini senang dipujuk dan mudah melompat keluar dari Umno walaupun ada antara mereka telah tewas dalam pemilihan peringkat bahagian masing-masing. Semangat mereka kepada parti masih kuat - MB NS

MB nafi wakil rakyat NS keluar BN

Menteri besar Negeri Sembilan menafikan desas-desus beberapa Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Barisan Nasional akan menyertai pembangkang.

“Kalau ada dakwaan, suruh dia bagi nama. Yang DAP Perak risau sangat pasal apa, jagalah negeri Perak itu,” Datuk Seri Mohamad Hasan dipetik berkata

Beliau diminta mengenai dakwaan DAP Perak yang tersiar dalam laporan muka depan akhbar China Press yang menyebut tiga atau empat wakil rakyat negeri akan menyertai Pakatan Rakyat.

Menurut Bernama, Mohamad berkata wakil rakyat BN bawah pimpinannya mempunyai integriti dan jati diri yang kuat serta sayangkan parti.

“Saya tidak nampak mereka ini senang dipujuk dan mudah melompat keluar dari Umno walaupun ada antara mereka telah tewas dalam pemilihan peringkat bahagian masing-masing.

“Semangat mereka kepada parti masih kuat,” katanya.

http://www.malaysiakini.com

http://www.bernama.com


Responses

  1. Eh.. apa nih. Rubut tidak, hujan pun tidak tiba-tiba jer petir berdentum!

  2. Depan tak nampak la datuk,,, belakang datuk depa lompat sakan … jaga datuk jaga baik-baik… dulu benci sekarang sayang .. heh heh ..!!!!

  3. kalau nak lompat..dok tunggu apa lagi kapal dah karam …nanti kami tutup pintu lompat susah lah nak lompat..kalau nak lompat ..lompat lah dok fikir apa lagi jang …tumpang pintu terbuka ni..selamat melompat….jangan tak lompat jang lembu dah sembeleh dah tu….tunggu nak makan ja jang…jangan jadi tiga abdul menyesal tak sudah ..cepat dato lompat..satu..dua..tigaaaaaa…dah lepas pun ekekke

  4. memang kita percaya yb bn ada jati diri,dok nafi2 nie kalu lompat betul takut jadi mcm yb tajul pula.tak pasal2 kena letak jawatan.
    ada sapa2 nak syorkan pengganti tok mat hasan?
    rasanya tok najis insan yg paling layak.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: