Posted by: pinkturtle2 | Januari 31, 2009

Terkini Dari Bota: 11 cawangan ‘Umno’ bubar !!

szdfgh

Dianggarkan hampir 15 ribu orang membanjiri Pekan Bota Kana.Dato' Nasa menjelaskan bahawa tiada duit dan pangkat yg ditawarkan kepada beliau untuk 'berhijrah' parti dari BN kpd Keadilan, ia datang dengan keihklasan hati demi rakyat.

Terkini Dari Bota: 11 cawangan ‘Umno’ bubar !!

11 cawangan Umno telah dibubarkan malam ini – Cawangan Umno tersebut ialah di Lambor Kiri, Bota, Parit, Kubang Candung, Kg. Selat Bota Kanan dan beberapa cawangan lain. Suasana di tapak ceramah – padang mini melaut dengan rakyat. Dianggarkan hampir 15 ribu orang membanjiri Pekan Bota Kanan malam ini. Gerai makanan jadi tumpuan, tokey bihun sup gearbox dah mula senyum ! Periuk sup dah hampir kering ! Jajaan dah nak habis !

Dato’ Nasa menjelaskan bahawa tiada duit dan pangkat yg ditawarkan kepada beliau untuk ‘berhijrah’ parti dari BN kpd Keadilan, ia datang dengan keihklasan hati demi rakyat. Wow ! ramai juga orang-orang Umno yg datang ceramah malam ini ! Syhhh…., sumpah cakap lu, ini ler ceramah sulung PR yg kaum gerombolan datang dengor secara live! Ramai yg terkejut, Dato’ Nasa lagi ler terkejut tengok punya la ramai orang, katanya tak pernah dia berceramah depan orang yg macam ini punya ramai ! Selalunya dalam ceramah umno, kerusi yg ramai dari orang..wakakaka !!

Anwar tengah layan syiookkk..! Kaw..kaw..punya cerita beb! Anwar bilang, berpuluh2 Adun dan Ahli Parlimen BN calling-calling dia, jumpa secara sulit-sulit, tapi nak lompat masih takutt..takutt!, nak buat macamana nanti miss soru…! MB Perak tak dapat datang malam ni, ada hal katanya..mungkin dok tengah bincang hal 4 mata dgn 2 orang Adun BN yang nak loncat hari cuti ni kot! Woi..jangan la main sorok2…boring laaa !!

http://politikbanjar.blogspot.com

Komen Pahangdaily

Senario yang berlaku ini jelas membayangkan kepada kita bahawa jenama UMNO sudah tidak laris di pasaran sebenarnya. Hanya puak-puak UMNO yang “bangang” sahaja yang masih percaya UMNO akan terus hidup subur selepas ini. Walhal mereka sendiri pun malu untuk memperagakan jenama UMNO itu di mana-mana.

Di Pahang kami mendapat maklumat beberapa orang pemimpin UMNO Bahagian Jerantut dipercayai telah mengadakan beberapa pertemuan sulit dengan kempimpinan PKR di Kuala Lumpur. Apakah satu lagi kejutan akan berlaku di negeri Pahang selepas ini. Khabarnya ramai AJK Bahagian yang akan melompat ke PKR kerana mereka tahu dengan rasuah yang melibatkan Ketua Bahagian dan Ketua Pemuda dalam pemilihan bahagian itu baru-baru ini. Nantikan kejutan ini.


Responses

  1. harap-harap bukalah hati pada cawangan yang lain terutama KUALA KANGSAR,TAMBUN dan kawasan yang sewaktu dengannya.SOKONG ISLAM KITA SELAMAT DUNIA DAN AKHIRAT……amin.

  2. Woi Bangsat!
    Haram Jadah!
    Pelik, mmg da nak kiamat, Anwar Ibrahim yg Gay pun korang sokong..
    UMNO Parit akan tetap terus bertahan..
    Cwngn Lambor Kiri akan dihidupkan semula..
    Pergi mampus la korang..

  3. Babi la korang!
    Korang nak rasa amuk melayu yer..

  4. AlhamduliLlah, dalam suasana pembersihan ini tidak mustahil yang umno berhijrah ke Pakatan Rakyat dan tak pelik yang PKR terjun ke lubuk najis umno wal bee end. Bersabar dan berdoalah adalah tugas ahli dan penyokong manakala untuk pemimpin, kami menghargai usaha , perancangan dan kesungguhan anda semua. Bersama kita ikhlaskan kerana ALlah.

  5. Hey! Megat Terawis

    Kamu sepatutnya berfikir secara rasional, kenapa ahli dan pemimpin am-menong lari dan bersedia nak lari. mungkin ada sesuatu yang tidak kena.

    Kamu harus fikir jugak, mengapa orang yang semacam kamu jadi bebal. tak guna dah duduk dalam am-menong ni. tak ada apa yang dapat kalau indentiti penyokong membuta tuli macam kamu.

    parti ini penuh dengan penipuan untuk kelayaan sendiri dan kroni. jadi kalau kamu sebagai penyokong ke atau pengundi ke tak kemana, bodoh adalah bacaan orang kepada kita.

    Tak payahlah nak kata ke orang itu begitu, orang ini begini, kalau kita hanya tahu sekadar orang bagi tahu, tak ada jalan nak percaya.

    Harap muhasabah lah dulu, jangan kata ke orang, tilik diri kita tu dulu, setakat mana kekuatannya……

  6. Kah kah kah !!! Arakian, ada pun Duli Tuanku Maharaja Megat Terawis Putra adanya,
    Tolong beli cermin sebesar pintu rumah mu,
    Kemudian cermin wajah didikan keluarga mu,
    Dengan wajah keluarga Anwar Ibrahim pula !!

    http://naspazi.multiply.com/video/item/128

    KALAU KELUARGA SENDIRI KELIHATAN LEBIH HINA
    UNTUK APA MENCERCA KELUARGA YANG NAMPAK MULIA
    – Naspazi

  7. Untuk pengetahuan tuan tuan megat terawis ni lah yg dibunuh oleh hang tuah mengikut sejarah lama. Megat terawis ni memang jahat dan sial. Dia mampus ditikam hang tuah kerana dia adalah talibarut orang putih pada masa tu.

  8. hahahaha

    megat terawis ni la saki baki najis dan tahi pertubuhan kebangsaan melayu bersatu yg berbau tungkik yg masih lagi tinggal dicelah ketiak BIK MAMA

    hahahaha

  9. Ketiak BIK MAMA .. kah kah kah .. korek .. Auuuw !!

  10. Megat Terawis, kome kencing pun tak lawas. Gigi pun tak cukup 32 batang. Macam mana kamu nak amuk? Perut pulak boroi! Dah tak payah, pergi cuci tong-tong tahi UMNO tu. Kalau tidak badan kome bau tahi!!! Eeeii… busuknya Megat, yang juga ahli penyokong rasuah tegar di Parit.

  11. Kesian Megat Terawis! Kome bangsat dan haramjadah ya! Tinggi juga pangkat kome tu. Dah kenyang kome makan duit rasuah, Megat! Kome yang bekerjasama dengan kuncu-kuncu JWW Birch mencari Raja Abdullah untuk dihukum. Memang si Megat ni pengkhianat Melayu dan menjadi barua British. Ayuh.. warga Perak! Tangkap si pengkhianat tu!

  12. Keris keramat pusaka lama mahaguru telah menikam si Megat Terawis – pengkhianat Melayu .. kah kah kah .. Auuuw !!!

  13. wahai megat terawis. ko nak mengamok la sorang2. hanya org yg takde akal aje yg sokong umno@ be end.. bangang punya megat terawis

  14. megat terawis tuduh anwar takde bukti. memang perangai org umno mcm agaknye…bangang lg sekali punya megat terawis..

  15. siapa la kita menghina sesama bangsa hanya kerana kuasa yg tak kekal selama mana…
    muhasabah diri itu yg utama .. saling menasihati agar terbuka hati yang beku dimamah dek ilmu duniawi, hasil juadah yang tak kita pasti halal haramnya kita perolehi .. tanpa rahmat dan keberkatan Illahi hidup kita berakhir mati yang pasti hidup di bumi tidak kekal abadi …
    Usah berebut kuasa yg menjadi daki apabila kita telah pergi …

  16. heiiiiii nate megat.
    megak taik
    megat gilo.
    megat bewok.
    megat selako.
    mari lah sini kalu mung nok tera nyepak enteng.
    beso nate megat taik , tok reti baso.
    mapu lah mu dengan batok mu.

  17. hari tu ada menteri ummmmmmnn…no kata peruntukan kerajaan perseketuan akan diagih kepada adun bn…kepala bapak dia orang ingat bapak dia punya…aku bayo cukai tiap tahun dia belasah duit tu bagi kat puak2 umno…aku akan tuntun kat depan Allah di mizan nanti semua hak yang sepatutnya di berikan kepada rakyat yg tak diberikan oleh pemerintah…tunggu kau …ingat sikit hukum ALLAH hukum yg tak boleh di pertikai sikit pun….

  18. salam apa la nak jadi ngan anak bangsa kita bergaduh sesama kita apa yang dikejar ………
    semua kerana duit dan harta dimana letaknya hargai diri maruah bangsa MELAYU…jangan sampai kita tergadai kerana sikap melayu sendiri kita masih ada masa dan sedikit kuasa kenapa terus digadai dan dimalukan ..YAllah selamatkan bangsaku dan agama mu ….bersatu laa kami rakyat yang jadi mangsa hancurkan pemimpin yang ada kepentingan diri ….Amin

  19. megat orrang yang x beriman dan terlalu taksub dgn dunia… semoga Allah beri hidayah dan diterangi hatinya yang kotor dan hitam itu

  20. Megat Terawis, JANGAN JADIKAN DIRI ANDA UMPAMA KURA-KURA

  21. Memanglah aku dah cermin diri aku dan keluarga…memang lah tak nampak roman orang beriman…jauh sekali. Tapi aku orang UMNO, mesti aku pertahankan pemimpin aku tu , walaupun seluruh rakyat dah tahu , mereka tu kepala taik….aku nak hidup…dengan duit tu lah aku bagi anak2 aku mentedarah…memamng sah lah , mereka tu nanti jadi anak anak haprak…HIDUP UMNO !

  22. Mudah-mudahan Allah berikan kekuatan pada MB Niazar serta pimpinan pakatan rakyat dalam menghadapi perancangan jahat BE END….

  23. Megat Terawis…pengkhianat melayu nak berlagak hero..cuma hero dalam tandas..hero tandas penjilat najis2 umno….dulu , kini , selamanya….

  24. megat terawis nie kaki hasut…mcm dlm cite hang tuah…

  25. lawaknye ..bila aku dgr pasal bubar bubar ni…
    tak abis abis politik melayu ni yeee…yg blogger ni pun semangat betul bila melayu sama melayu bergaduh…teruk nye kaki..!
    ingatlah sikit wahai melayu sekalian…..bangsa lain tengah tgk perangai buruk kita ni…diaorg tu tgh dok berkira nak gantikan malaysia jadi singapura…pikir pkikir lah sendiri….
    menyampah tgk melayu taksub…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: