Posted by: pinkturtle2 | Februari 5, 2009

Pendirian Bersama Kerajaan Pakatan Rakyat

Sidang Akhbar Pakatan Rakyat di kediaman MB Perak petang tadi

Sidang Akhbar Kerajaan Pakatan Rakyat di kediaman MB Perak petang tadi- Gambar- Sya Reformis

Pendirian Kerajaan Pakatan Rakyat

Kita Mengulangi pendirian kita, yang harus memutuskan sebenarnya ialah mahkamah rakyat di dalam pilihanraya baru setelah kerajaan negeri dibubarkan DSAI


Responses

  1. kes liwat pon nak rakyat yg menjadi hakim…..

  2. Betul.
    Atau paling kurang pun, mestilah melalui Dewan Undangan Negeri (DUN).
    Bukannya setakat melalui arahan ataupun sidang akhbar.
    Selagi Nizar belum letak jawatan atau belum melalui undi tidak percaya di DUN, maka kerajaan Perak masih sah.
    Tapi sebaik2nya adakan pilihanraya semula.

  3. sirul azhar dan azilah + 4 ekor di peghak
    adalah kambing hitam

  4. Pulangkan balik kereta camry….pulangkan…pulangkan…

  5. Salam.

    Dalam kemelut Perak ni, teman dah boleh nilai apa yang Najib bakal buat. Dia MAMPU buat apa sahaja asal dapat apa yang dia nak. Biasalah tu beb, anak manja mana pernah tak dapat apa yang di minta.

    Teman ada cadangan untuk Najib. Apa kata Najib ni kita nagkat jadi Presiden FAM. Dia boleh jadikan Malaysia juara dunia pe. Macam yang dia buat kat Perak.

    BELI pemain pasukan lawan.

  6. muka sekor2 yg gila kuasa…sorang tuh dah dpt kuasa tp kene letak jawatan pulak tp x mau lepaskan jawatan kesayangan dia sekaligus menampakkan betapanya dia gila kuasa…kasihan..kasihan…kate wakil pas parti islam..terima jelah qada’ dan qadar weeiii….dasar nizar x boleh pakai..org mcm nih nak perintah negeri???hakkk tuuuiihhhh

  7. maafkan diri sahaya andaikan terlancang bicara. ingin sahaya mengatakan bahawa diri ini berpendapat adalah bangsa melayu ini tidaklah boleh mengharapkan akan rajanya untuk membela bangsanya. bukankah sudah terbukti dalam sejarah betapa raja-raja melayu itu bertindak untuk kepentingan dirinya sahaja. kalau ada untuk rakyat, itupun hanya kebetulan dan sedikit sahaja.

    mengapa perlu beraja lagi sedangkan nabi mengajar agar menjunjung khalifah?

    ampunkan sahaya jika terkasar bahasa. tapi sudah beratus-ratus tahun bangsa sahaya ini menipu dirinya sendiri dengan mengagungkan rajanya. walhal rajanya tiada peduli akan rakyatnya. peduli di hati dan di mulut tiada berguna jika tidak tangan dan kuasa melaksanakannya.

    mohon agar anak bangsa sahaya agar tidak lagi terbuai dengan dongeng hikayat raja-raja melayu yang kononnya berdaulat jua. bukankah darah mereka sama seperti kita, tiada biru, tiada putih, melainkan merah jua adanya!

    jika pagar tiada berguna, eloklah ditiadakan atau diganti baru saja!

  8. Salam….
    Saya mengulangi pendirian Pakatan… Sekiranya tertubuh kerajaan baru. Saya mohon Semua YB – YB Pakatan MELETAKKAN JAWATAN bagi tanda boikot terhadap sistem perundangan dan sistem raja berpelembagaan….

  9. Sama ada user name manusia ini binatang atau binatang manusia gamaknya. user name manusia binatang ini asyik mengutuk pemimpin PR.

    Mulia agaknya pemimpin yang diumpan dengan pelacur, kemudian menganggapnya sebagai sedekah itu ??

    sikap manusia laksana syaitan
    – Naspazi

  10. Bukan kawan yg enggan letak jawatan tu yg gila kuasa. Kawan yg ambil alih kuasa ikut jalan belakang tu yg gila kuasa!

  11. Ya ALLAH timpalah bencana kepada kaum kerabat Sultan di bumi malaysia ini………. lsesungguhnya sejarah tanah melayu banyak dinodai oleh raja-raja melayu.Inggeris menjajah kerana raja-raja melayu yang bodoh.Ingatlah sejarah selalunya benar. Mungkin besok atau lusa kesultanan melayu akan pupus dimuka bumi ini.

  12. Mulia lagi si pemimpin yang sentiasa ikut pungkoq ngeh tuh,yg sentiasa ikut telunjuk cina tu…AMATLAH MULIA sikap pemimpin ini…TAHNIAH.
    Oar sikap syaitan mcm tuh ka???hanya mereka yg berkawan dgn syaitan tau perangai syaitan..aku x pernah bersahabat dgn syaitan so x tau lah perangai mcm mana.Insaflah wahai saudaraku.

  13. Wahai manusia… sedangkan Allah S.W.T tidak memilih kaum dalam memberi rahmat kepada manusia.. ini kan kita adalah munusia… Tak malu ker dengan Allah S.W.T… Melayu/Cina/India dan aper2 kaum pun sama… makan ikut mulut gak.. berak pun ikut buntut gak.. tak tahu laa kalau manusia yg sorang tu berak ikut mulut makan ikut buntut.. dan buat pengetahuan manusia.. perangai syaitan ada tertulis dalam Al-Quran… org yg tak baca Al-Quran ajer kot yg tak tahu pasal Syaitan…

  14. ye..aku sokong ko LOG,dlm quran mmg byk sebut ttg perangai syaitan,dalam sejarah nabi adam pn de?ko xtau ke “manusia? ciri2 kuffar n munafiq pn ade…tp besela,klu org just bace je mmg xpassan,tu pn kalu de bace..eheheh kepada user name manusia…ko ni gaya ckp cm x pk je..ke ko ni buat2 sokong je depa2 ni,yela x sokong projek x dpt ba….eheheh alhamdulillah aku n kuage seme walaupn dok kg,tp d beri pemikiran yg waras n boleh beza mana baik n buruk…amin.kepada seme pakatan rakyat biar kita di kenali sebagai wira yang berjati diri berani…klu di perlekeh ngan org2 cm depa,wt pe nk heran..hidup PR!!!!!!! takbirrr!!! allahhu Akbar.peringatan kepada seme pentokong PR n pemimpin PR jgn tinggal solat.was ta’inu bis sobri wassolah…

  15. ‘manusia’ tu bukan tau apa pun…. bedasarkan apa yang dia tulis tu. macam menunjukkan mak n bapak dia memang kurang ajar dia agama. kalau mak bapak dia bagi didikan agama mungkin dia tak macam ni… agaknya sikit je kot pak dia bg. kalau tak bg langsung leh kot dia join yahudi. wakakakakakakaka

  16. azlan shah akan mati dalam kesengsaraan, aku doakan kau sakit tenat berpanjangan dan susah nak mati, hakikathya kaulah setan

  17. pada semua penyokong PR, mana2 statement yg provocative di harap jangan lah dilayan. semoga mereka2 itu syok sendiri….maklumlah 10 bulan dah tak dpt job dgn kerajaan negeri…itu yg ngelupor sakan…nie bila BN dah amik balik kira cam kera kena blacan lah….duk pukul canang…..hehehehe

  18. To penyokong PR,

    Kita tgk lah MB baru dr Bangsat National(BN) tadbir perak. Apa yg diorang nk majukan PERAK tu. Selama 52thn dh merdeka apa Bangsat National majukan PERAK. Ada LRT? Komuter baru je adakan but prasarana utk rakyat xpecially di IPOH apa yg ada.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: