Posted by: pinkturtle2 | Februari 5, 2009

Majoriti Rakyat Perak Ingin Pertahan Kerajaan Yang Mereka Pilih

nizar-prayer-feb5

nizar5

10 ribu warga Perak, kini berkumpul di kediaman MB

IPOH 5 Feb (Hrkh) – TERKINI: Susulan keengganan Menteri Besar dan seluruh Exco Kerajaan Perak meletakan jawatan. Jam 9.30 malam ini, lebih 10 ribu penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat dari pelbagai kaum memenuhi perkarangan kediaman rasmi Menteri Besar Perak bagi menyatakan sokongan kepada Dato’ Seri Ir Nizar Jamaluddin dan kerajaan Pakatan Rakyat Perak.

Ketika ini, ceramah perdana pimpinan utama Pakatan Rakyat sedang dilangsungkan di perkarangan kediaman tersebut. Semua 28 Adun Pakatan Rakyat Perak hadir disamping beberapa pemimpin lain seperti Ahli Parlimen Titiwangsa, Dr Lo’Lo’ dato’ Ghazali, Ahli Parlimen Siputeh, Teresa Kok dan Adun-adun Pakatan Rakyat dari Selangor.

Bekalan elektrik di kediaman Menteri Besar itu dijangka akan diputuskan pada bila-bila masa sahaja bagi menghalang sebarang aktiviti diadakan oleh Pakatan Rakyat. Arahan memutuskan bekalan elektrik ini dipercayai arahan dari pihak BN, yang kinik ghairah untuk membentuk kerajaan esok.

Unit Simpanan Persekutuan (FRU) kini masih berada di luar pintu masuk utama kediaman rasmi tersebut dan turut sama mendengar ceramah yang diadakan. Mereka mengawasi keadaan di sini bagi mengelakkan sebarang insiden yang tidak diinginan dari terjadi.

http://www.harakahdaily.net


Responses

  1. undang2 ditangan UMNO….dia leh buat apa jer kalau nak jatuhkan kerajaan PR..Keraaajn yang dipilih oleh rakyat nak ditumbangkan walau apa cara sekalipub……dah giler nak memerintah Perak…ingat la UMNO!!! kamu dapat mejatuhkan kerajaan PR hari ini tapi kamu kena ingat suatu hari nanti UMNO & konco2 akan tumbang suatu hari nanti..kamu buat zalim kepada rakyat, balasan akan menanti kamu …

  2. “Balik la Najib…kambing hang dalam kandang sedang cari tu”

    Tak pun suruh je pencacai UMNO jagakan

  3. Para bloggers mulakan serangan kepada Najib sekarang..

    http://dragsuperstar.blogspot.com/2009/02/najib-abdul-razak-ingatlah-tarikh-ini.html

    Gerakan menghancurkan najib bermula..para bloggers mulakan serangan anda sekarang..najib harus kita musnahkan sebagaimana kita pernah menyerang KJ

  4. Najib bapak segala Yahudi Ortodoks!!! Hapuskan Najib Yahudi!!!

  5. SETUJU DENGAN MALCOLM :

    BANGKIT DAN BERSATULAH SELURUH BLOGGERS SE-MALAYSIA MENGHANCURKAN PUNCAK KEBANGSATAN MANUSIA UMNO / BN.

  6. hari yang sungguh menyedihkan untuk rakyat malaysia. kelakuan BN betul betul seperti mafia. cabar BN masuk padang pegundi jika ia betul betul berani. rasuah masih bermaharalela di bumi malaysia.

  7. sepandai mane manusia itu merangcang, segala nye terserah pada allah,

    bersabarlah nizar

  8. alalaa kesiannya semua geng2 pakatan rakyat nih….tuh arr aku pon kesian sgt kat semua pemimpin perak terutama si nizar dgn ngeh tuh…nak buat mcm mana kan….tu lah berlagak lagi..angkuh lagi..sombong lagi….makanya…..BABAI NIZAR….SELAMAT MELETAKKAN JAWATAN YE SI GILA KUASA.

  9. Kenyataan daripada ‘manusia’ ini agak pelik.
    kenapa?
    Sebab tak habis2 kata nizar gila kuasa.
    Tolong bagi bukti.
    Buatlah aku terpengaruh dengan kau guna bukti2 yang kau ada.

  10. najib berukar kepada najis sesuai dengan prbuatannya..x layak bagi makhluk tu bergelar najib( kerana najib dalam b.arab menunjuk kpd sesuatu yg mulia) tap layak digelar najis yg keluar drpd dubur

  11. bodoh gle manusia ni….

  12. ni mesti pencacai angkat najis mane yg diupah oleh BN utk menjatuhkan pemimpin2 pembangkang…

  13. Buat apa la kata kesian kalau tak ikhlas. Buat apa la kesian kat hamba Allah tu jika kamu suka dia jatuh. Takkah itu ciri2 org munafik?

  14. aku rasa manusia ni jelouse sbb tak dpt jadi engineer mcm nizar.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: