Posted by: pinkturtle2 | Februari 26, 2009

Karpal Diserang Di Parlimen

Karpal Diserang Di Parlimen


Responses

  1. Kalaulah semangat mempertahankan Pemuda UMNO sama seperti semangat mempertahankan ISLAM, umat Islam dan Negara amat bertuah. Tapi malangnya semangat pemuda UMNO hanya untuk mempertahankan kedudukan dalam politik BUKAN kedudukan agama Islam di negara ini. Taubatlah wahai Pemuda UMNO. Melebihkan UMNO daripada ISLAM adalah SYIRIK. Mengekploitasi isu DERHAKA adalah SYIRIK. Pura-pura takut derhaka kepada RAJA tapi terang-terang TIDAK takut kepada ALLAH. Taubatlahhh……

  2. rasa nak gelak perangai pemuda UMNO yg menyerang ahli parlimen di pekarangan parlimen smlm. Perangai macam budak2 kecil & tak berakal langsung. Apa nak jadi bangsa aku yg masih berperangai & berakal macam binatang di hutan. Macam tak berpelajaran langsung…sampai bila la…sedih & kesian aku tengok pemuda UMNO ni. Parti UMNO tu tak salah apa, tapi pendokong & ahli-ahli yg ada sekarang ni berperangai macam takda otak.

  3. kalo penyoKOng pr dah lama polis kacau..cilaka punya poliss…..korang pown samer samseng dgn org 2 umno…tunJUK handal konON….weii dengar ni pemuda2 umno..kaLO korang gentle sangat korang pergi la gaza sana tue..cuBe kO buat kecOH camnie kat saner..dha lamer bersepai kepala otak korang taw x…
    takBIrr.

  4. haa tu la nama dia berani .. buka macam unit amal.. apedepa tau,pakai baju siap beret pegidahh

  5. berani kena lah tempatnya bro…ini yg nak kau serang oku..dduk atas krusi roda…mana karpal boleh lawan blik…apa punya bengap lahhh…org ajak debat takut…unit amal pas jgn keamanan bukan pencetus huru hara mcm pemuda amno bengap..!!!!

  6. BULAN FEBUARY 2009 ADALAH BULAN LEMBU….MAKA SESUAI LAH DENGAN PEMUDA AMENO…….

    SEMOGA LEMBUĀ² DI MALAYSIA SIHAT SEJAHTERA…(AMENO)

  7. Ntah la kau pun heran la mcm mana org UMMENO ni ber fikir….. Banyak makan rasuah kot.. ini la jdinya….

    anok jate apo ni penakot…. berani sbb ada polih jah mu ni pemuda UMNO….

  8. Umno tak kira Pemuda ke, pemimpin yang senior ke semua takde maruah punya orang, penyokong dia lagi le bengap. Semoga Umno cepat hancur.

  9. Depa kan pemuda yg tak dak UMph.. UMphNO..
    tarak apa.. depa nak buat camna..
    kena la depa cari satu senario yg nampak gah tapi dah tak umph serang OKU pun tak pa la… janji masuk berita kata depa berani laaaa…
    Daripada dok saja tak buat apa serang pi laa…
    Bukan ka baguih dekat2 perhimpunan tunjuk sikit kata depa pun tak lena macam pak mentua boss depa….
    I’M SORRY… kena kata juga… Ini pandangan saya rakyat marhaen.

  10. PR patut ditukar nama dengan PL Pakatan lembu. nak buat korban pakai la duit sendiri

  11. Mat oooiiii, awat hang ingat UMphNO tu buat korban duit sendiri…
    Dah mentah kedarah duit rakyat buat2 korban kata duit depa …. pooooorrrrrraaaaaaaaaaaahhhhh
    org buta ngan pekak pun tak percaya kat UMNO tambah kami yg tak pekak dan celik ni…

    Kalau PR guna pun bukan depa makan kat depa macam geng hang… depa bg kat rakyat …
    hang dapat berapa ekor lembu untuk buat sup??
    10 ekor hak kibas pungkoq sahaja kut…

    I’m sorry mat romeo!!!!! No ambik hati nooo ambik hati lembu tak pa boleh masak kicap atau sambal tumis… Hehehe …

  12. Buat apa serang saja tembak saja karpal singh celaka

  13. Halo brader Din Teksi, lu jangan cari pasai, mana boleh senang-senang tembak olang. Lu ingat lu mau jadi taiko ka, gangster ka, nanti wa antar itu ahlong Bukit Beruntung hantam sama lu, lu balu tau, haiya chin choi ya.

  14. Kepada melayu2 bodoh dlm blog nih yg nak sgt setuju dgn cilaka karpal tuh,silalah sokong karpal samapi bila2 kerana karpal cilaka tuh yg bagi anak bini korang makan,cilaka karpal tuh gaklah yg bagi generasi korang hidup senang,cilaka karpal tuh gaklah yg bakal jadikan melayu kaum yg terunggul dgn adanya melayu2 bodoh spt korang nih…ikut je telunjuk karpal tuh,buat pe nak gado2…Korang kan mmg suka ikut telunjuk cilaka2 nih…Baik si anwar,si ngeh,si karpal tu..korang mmg x boleh nak lepas dari pungkoq diaorg,manjang kene ikut diaorg je…inilah bangsa yg kita mahukan…melayu2 bodoh spt ini kita kene sokong weeiiii….diaorg x pernah salah,diaorg sentiasa betul….supportlah mereka…

  15. Halo, manusia lu betul punya olang ka atau lembu. bikin malu manusia saja. Lebih baik lu jadi lembu ka, katak ka, biawak ka, buang masa saja. Sial punya manusia.

  16. Eh ikut pungkoq cilaka karpal ikut pungkoq anwar ikut pungkoq ngeh tuh x bikin malu lak????yg tuh x sial lak??opppssss aku lupa mereka tuh PERFECT…Manusia paling perfect dlm dunia nih cilaka2 tu lah kan…mrk x bawak sial tp mrk bawa kebahagiaan utk org2 bodo spt ipohmali nih….support weeii support


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: