Posted by: pinkturtle2 | Februari 27, 2009

Panas!! Himpunan Berita Penting Hari Ini 26Feb.

Ulasan Berita Hangat Hari Ini 26 Feb 2009 Bhg 1 & 2


Responses

  1. Ni lagi satu haram jadah

  2. Kambing sungguh la ini Pandikar Amin.. x kan x tau.. dah terang lagi bersuluh… for sure la orang UMNO

  3. akunyer,

    Mana anda tahu orang UMNO?..

    Anda yang mempunyai tahap meneka amat tinggi ini patutnya dijemput bekerja dengan Khazanah Holding, Maybank, KWSP supaya boleh melabur dengan pulangan yang bagus..hasil tahap ketekaan anda yang mata tinggi itu.

  4. ishh..mangkuk tul laaa malaysianunited niee…ko tak baca ,pengetahuan takde,otak kosong sedap mengata org….perli2 plak..utk pengetahuan kau si mangkuk…15 org tu dgn jelas menunjukkan kad umno kat wartawan dan pengawal dewan rakyat…diorang mmg dah ada kat dalam kawasan dewan rakyat dr kul 10 am lagi…karpal dtg kul 2pm lebih…even dewan sedang brsidang pun diorang masih ada kat kawasan dewan rakyat..apo punya mangkuk la,…kalau xde kuasa kad tuh ..mana laa diorang nie bleh lepak2 kat kawasan dewan rakyat…mangkuk tul…cari laa ilmu lebih sket…jgn jadi malas …bagi otak tu ada isi sket….

  5. UMNO ka sapa ka yg dok pi buat kerja bodoh tu apa pasal…. hampa pi belajaq sekolah mana pun tak dak cikgu mana ajaq hampa pi bg peluru kat org…
    BODOH!!!
    Ni bdk yg ms sekolah jenis rebus tak hampok…kira kematu.!!! bdk2 ni sah mengatasi disiplin sekolah..

    Oh!! jd kalu ada kad tu boleh buat apa sajalah… bnyk cantik kepala hotak hampa… Esok2 hampa mati bwa la kad kuasa tu masuk kuboq… ada malaikat nak lepaih hampa dari menyoal hampa…
    Kirim salam no… Ataih dunia hampa berani la … padam nyawa hampa tahwan la….
    Minta dijauhi Allah kita dari termasuk dalam golongan yg menyalahgunakan kuasa dan amanah… amin..

  6. Malaysianunited, lu lebih baik jadi Africanunited la, perkembangan kat negara sendiri pun tak tau buat malu company je, wa malu la ada warga negara yang mangkuk hayun macam lu, otak letak kat lutut.

  7. malaysiaunited & malayunited(UMNO)…tiada bezanya, dari kawah tu la juga. la ni bangsa melayu, hari demi hari makin bertambah ramai bangsa melayu mula tolak umno?…

    kalau melayu umno cuba nak tunjuk berapa pandai sekali pun, betapa baik sekali pun, betapa indah sekali pun, rakyat melayu hari ini kena berfikir dulu, malahan tak kurang yang terus menolaknya.

    kepimpinan umno dari atas sampai kebawah, terutama najib, khairi, khir toyol. rakyat melayu beranggap bodohlah bangsa melayu menyokong umno. sebabnya pada pandangan umum rata-rata rakyat melayu benci kat mereka. merekalah pemusnah bangsa melayu sabenarnya. ini berdasarkan latar belakang mereka yang kelihatan nampak jahat, tiada etika kemanusiaan, pendendam, pendengki khianat, konspirasi jahat dan bermacam-macam jahat tergambar diwajah mereka.

    maka itu rakyat melayu dan malaysia, mahu tidak mahu mesti menyingkir mereka dengan cara menolak umno secara keseluruhannya. kalau kita sayangkan negara nyahkan mereka dari terus berkuasa.

  8. Mohtar,aku nak bagi tau kau,politik ni semuanya sama saja baik UMNO,PKR,PAS kalau kau ni betul orang melayu usahlah nak jadi pemegang telur masin karpal sink saja.Jaga bangsa awak lebih baik,itu kalau orang melayu tapi kalau India(Hindu Paria) lantaklah.

  9. Halo, Mr. Din Teksi, politik mana ada sama ma, wa sokong tok gulu ma, wa sayang sama tok gulu. Dia cakap butul punya, bukan macam Umno/BN tipu punya ma. Dulu wa sokong BN, tapi sikalang wa sudah tau BN suka tipu olang ma.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: