Posted by: pinkturtle2 | April 7, 2009

Gas Pemedih Mata FRU di Sek Keb Air Kuning

keadaan betambah tegang di sek keb air kuning... 2 minit selepas gambar ini dirakam FRU melepaskan gas pemedih mata akibat dari pertikaian penyokong UMNO Dan PAS selepas penyokong2 umno melempar kerusi ke arah penyokong2 PAS

keadaan betambah tegang di sek keb air kuning... 2 minit selepas gambar ini dirakam FRU melepaskan gas pemedih mata akibat dari pergaduhan penyokong UMNO Dan PAS selepas penyokong2 umno melempar kerusi ke arah penyokong2 PAS

Ustaz Nasa sedang mententemkan keadaan penyokong Pas yang berang dengan perbuatan penyokong2 UMNO. Ustaz Nasa mengarahkan  penyokong2 PAS bertenang dan mengalah demi menjaga keadaan supaya kembali tenang

Ustaz Nasa sedang mententemkan keadaan penyokong Pas yang berang dengan perbuatan penyokong2 UMNO. Ustaz Nasa mengarahkan penyokong2 PAS bertenang dan mengalah demi menjaga keadaan supaya kembali tenang

kami terpaksa berangkat ke trong dan temelok sekarang kerana maklumat yang kami dapat suasana semakin tegang di sana… apapun gambar2 dan berita akan di update selepas ini… makumat kami juga sentiasa diupdate oleh al banjari dari masa ke semasa…


Responses

  1. aku rasa puak laknat ni memang dah merancang nak buat provokasi macam ni supaya pengundi-pengundi takut untuk keluar mengundi.. kemenangan hanya Allah yang menentukan..
    rakyat dak celik..
    rakyat dah takelapaq dengan kati..

  2. Jangan lah sampai mengunakan kerusi dan objek 2 lain untuk menunjukan sokongan kita pada parti yang kita undi.Kita dah merdeka lebeh 50 tahun da.sepatutnya kita dah matang dalam menilai keadaan negara kita selama ini. Sampaikan hajat kita diatas kertas undi tu.Pangkah lah yang mana kita suka.Cukuplah sekadar menjerit-jerit untuk menarik perhatian pengundi2.Rakyat malaysia ni semuanya berotak. gunakanlah otak yang allah beri tu sebaik-baiknya.Saya yakin dan percaya pakatan rakyat ni tidak memulakan provokasi dulu kalau tidak dicabar. Kepada penyokong Bn rasanya tak perlu lah buat benda2 camtu.Mereka pun manusia jugak.Ada hati dan perasaan. merekani ni ada had kesabarannya jugak..Bagi pemimpin2 PR berusaha sebaik mungkin agar penyokong2 bertenang.Begitu jugak dengan BN. Jangan lupa kuasa allah menentukan segalanya. Insyaallah tuhan akan menolong hambanya yang sentiasa ingatkan nya.

  3. ganas…. memang cara BN

  4. memaki hamun, memfitnah dan menuduh tanpa bukti..memang kerja PKR…lu PiKiR la sndri..

  5. itu saja kerrr, idea yang anti umno ada.. tak payah nak suruh orang lain berfikir, sendiri mau ingat,…. rakyat dah TAKELAPAQ pada UMNO laknat..
    kemenangan akan berpihak kepada PAS, jangan maraahh..
    HIDUP PAS..!!
    MAMPUS UMNO..!!

  6. anti-umno bckp dh knyang dgn taik umno.bodoh!
    xdak akai ka lu mat??
    org bg bukti pun bt dek je..
    buta kare ka pa!

  7. Hancur UMNO!

  8. Jangan marah semua, bawa bersabar suruh ustad nga nga bagi fatwa lagi bagus

  9. Orang pas sekarang ni dah ada ustad baru yg boleh baca hadis & Qur’an, jadi org BN kena hati 2 sekarang nanti kena marah dgn ustad nga-nga, sampai ternga-nga

  10. kerusi tu utk duduk la..
    bkn utk baling la..
    mmg dasar Bodoh Negara!
    Be-End…

  11. umno ni makin gila la…
    dah la bodo sombong lak tu…

  12. Ustad Nga Nga, er..kalau nak join trip to Danok boleh ler.. bagi nama ngan no. ic jer.. denga cite banyak agi tempat kosong nyer.. tak tau plak kalau2 nanti hanya untuk kroni depa ajer..
    haa! amende?.. nak bagi nama pada sape..?
    tuu ha, bagi kat anti umno.. dia ketua rombongan..

    PUPUS UMNO..!!!

  13. telok2 kami olang pun boleh tafsir lu olang nyer kitab lo…
    lo olang tau bace sahaja tp x tau makna…
    tapi tidak tahu makna…lagi malu jd olang islam…
    lu ingat islam utk olang melayu ka..
    islam utk semua lo…
    tp gua baru ingat itu sbb lu org ternga-nga…
    sbb lu olang terkejut bangsa gua tafsir itu ayat kn…lu olang mane tau tafsir kn…
    kesian sama itu olang umno…
    lu olang tarak tau ka kat al-azhar university lectucer utk tafsir al-quran & syariah…olang yahudi…
    lagi sedap die punya bc dr lu org…lagi siap tafsir lg lo..

  14. Lintas Langsung Pengundian

    cyberboron, Tuesday, April 07, 2009
    Angka lintas lansung pengundian ini tiada kena mengena dengan sumber resmi mana-mana parti yang bertanding. Ia diperolehi melalui petugas di luar pusat mengundi dengan mengambil kira :

    kunjungan ke pos parti politik.
    isyarat/tanda daripada pengundi yang tidak membuat semakan di pos parti
    sumber agen bilik pengundian
    dan sumber khas SM12

    Jumlah perolehan di bahagian bawah angka lintas langsung ini tidak mengambil kira undi POS.

    Kesilapan boleh berlaku pada kadar 1 hingga 3 peratus.

    Daerah Mengundi 01 : Kamunting Station
    Kod : 059/13/01
    Pengundi : 2906
    M:86.35% C:02.27% I:11.18%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 669
    BN : 723

    Daerah Mengundi 02 : Ayer Puteh
    Kod : 059/13/02
    Pengundi : 730
    M:72.19% C:09.86% I:17.81%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 194
    BN : 155

    Daerah Mengundi 03 : Simpang Halt
    Kod : 059/13/03
    Pengundi : 2539
    M:47.74% C:33.83% I:18.27%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 744
    BN : 507

    Daerah Mengundi 04 : Jebong
    Kod : 059/13/04
    Pengundi : 1818
    M:77.89% C:05.39% I:16.72%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 377
    BN : 464

    Daerah Mengundi 05 : Kuala Sapetang
    Kod : 059/13/05
    Pengundi : 3345
    M:02.67% C:96.74% I:00.56%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 1151
    BN : 366

    Daerah Mengundi 06 : Kampong Menteri
    Kod : 059/13/06
    Pengundi : 1448
    M:55.73% C:43.44% I:00.69%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 389
    BN : 327

    Daerah Mengundi 07 : Matang Gelugor
    Kod : 059/13/07
    Pengundi : 389
    M:92.03% C:07.97% I:00.00%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 62
    BN : 108

    Daerah Mengundi 08 : Sungai Limau
    Kod : 059/13/08
    Pengundi : 460
    M:77.83% C:21.74% I:00.43%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 87
    BN : 131

    Daerah Mengundi 09 : Jalan Mangala
    Kod : 059/13/09
    Pengundi : 1502
    M:28.43% C:65.51% I:06.06%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 447
    BN : 304

    Daerah Mengundi 10 : Kampong Jaha
    Kod : 059/13/10
    Pengundi : 309
    M:82.52% C:01.94% I:15.53%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 53
    BN : 90

    Daerah Mengundi 11 : Sungai Mati
    Kod : 059/13/11
    Pengundi : 761
    M:46.33% C:19.16% I:34.51

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 182
    BN : 163

    Daerah Mengundi 12 : Bendang Siam
    Kod : 059/13/12
    Pengundi : 1285
    M:98.37% C:00.78% I:00.62%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 477
    BN : 260

    Daerah Mengundi 13 : Changkat Ibol
    Kod : 059/13/13
    Pengundi : 2175
    M:99.26% C:00.32% I:00.32%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 1085
    BN : 293

    Daerah Mengundi 14 : Pengkalan Aor
    Kod : 059/14/01
    Pengundi : 3272
    M:49.89% C:33.84% I:15.69%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 915
    BN : 631

    Daerah Mengundi 15 : Simpang Lama
    Kod : 059/14/02
    Pengundi : 2123
    M:44.61% C:42.21% I:13.04%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 611
    BN : 354

    Daerah Mengundi 16 : Simpang Baru
    Kod : 059/14/03
    Pengundi : 1263
    M:01.66% C:95.41% I:02.85%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 444
    BN : 175

    Daerah Mengundi 17 : Jalan Simpang
    Kod : 059/14/04
    Pengundi : 2935
    M:48.14% C:32.44% I:19.15%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 908
    BN : 590

    Daerah Mengundi 18 : Kawasan JKR
    Kod : 059/14/05
    Pengundi : 3218
    M:42.71% C:38.53% I:18.46%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 870
    BN : 611

    Daerah Mengundi 19 : Larut Tin
    Kod : 059/14/06
    Pengundi : 2896
    M:58.82% C:24.02% I:16.67%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 708
    BN : 695

    Daerah Mengundi 20 : Ayer Kuning
    Kod : 059/14/07
    Pengundi : 2584
    M:86.96% C:04.37% I:0848%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 564
    BN : 785

    Daerah Mengundi 21 : Changkat Jering
    Kod : 059/14/08
    Pengundi : 2387
    M:90.18% C:08.43% I:01.14%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 623
    BN : 551

    Daerah Mengundi 22 : Jelutong
    Kod : 059/14/09
    Pengundi : 959
    M:97.71% C:01.56% I:0063%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 263
    BN : 255

    Daerah Mengundi 23 : Bukit Gantang
    Kod : 059/14/10
    Pengundi : 1801
    M:98.56% C:01.44% I:00.00%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 533
    BN : 459

    Daerah Mengundi 24 : Kampong Cheh
    Kod : 059/14/11
    Pengundi : 1377
    M:99.85% C:00.07% I:00.00%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 482
    BN : 279

    Daerah Mengundi 25 : Kuala Trong
    Kod : 059/15/01
    Pengundi : 724
    M:78.73% C:19.06% I:02.21%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 194
    BN : 92

    Daerah Mengundi 26 : Pasir Hitam Trong
    Kod : 059/15/02
    Pengundi : 323
    M:01.24% C:98.45% I:00.31%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 65
    BN : 72

    Daerah Mengundi 27 : Kampong Tebok Trong
    Kod : 059/15/03
    Pengundi : 549
    M:% C:% I:%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 176
    BN : 129

    Daerah Mengundi 28 : Trong
    Kod : 059/15/04
    Pengundi : 576
    M:52.08% C:06.25% I:41.49%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 173
    BN : 132

    Daerah Mengundi 29 : Trong Barat
    Kod : 059/15/05
    Pengundi : 905
    M:48.87% C:30.25% I:20.56%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 228
    BN : 191

    Daerah Mengundi 30 : Bukit Gantang Selatan
    Kod : 059/15/06
    Pengundi : 918
    M:72.44% C:02.51% I:24.95%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 186

    BN : 258

    Daerah Mengundi 31 : Ayer Terjun
    Kod : 059/15/07
    Pengundi : 510
    M:58.24% C:32.16% I:09.41%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 132
    BN : 74

    Daerah Mengundi 32 : Temelok
    Kod : 059/15/08
    Pengundi : 1321
    M:51.48% C:36.94% I:11.36%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 252
    BN : 338

    Daerah Mengundi 33 : Sungai Che Rahmat
    Kod : 059/15/09
    Pengundi : 306
    M:94.12% C:05.88% I:00.00%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 92
    BN : 72

    Daerah Mengundi 34 : Permatang Raja
    Kod : 059/15/10
    Pengundi : 1000
    M:99.97% C:00.02% I:00.01%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 191
    BN : 350

    Daerah Mengundi 35 : Sungai Tinggi
    Kod : 059/15/11
    Pengundi : 1847
    M:76.02% C:23.23% I:00.54%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 443
    BN : 531

    Daerah Mengundi 36 : Padang Gajah
    Kod : 059/15/12
    Pengundi : 905
    M:69.35% C:12.54% I:17.51%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 137
    BN : 293

    Daerah Mengundi 37 : Batu Hampar
    Kod : 059/15/13
    Pengundi : 663
    M:89.74% C:04.83% I:05.43%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 185
    BN : 143

    Daerah Mengundi 38 : Sungai Rotan
    Kod : 059/15/14
    Pengundi : 308
    M:28.95% C:55.84% I:14.61%

    Kedudukan Semasa 2.30pm
    PAS : 69
    BN : 48

    Undi POS : (tiada maklumat)

    Jumlah
    PAS : 15,361
    BN : 11,999
    Jumlah 27,360 (49.32%)

  15. kati-kati ni orang tak pakai dah. kategori barang masuk muzium. la org pakai alat timbang digital.

    org BN ja yg ketinggalan zaman.

  16. umno sudah tidak relevan lagi. Kehebatan dan kegahannya sudah hilang. umno sekarang bertaraf parti lapok yang berkulat. Hanya manusia dungu, bengong dan bangang sahaja yang masih mencintai umno. Kejayaan umno selama 50 tahun mentadbir negara.

  17. Pengundi di UPU Kuala Sepetang , pandai ambil hati MCa & Gerakan @ BN.

    Pakai baju BN, Topi BN, Air BN, perayu undi BN. tetapi sekadar luaran sahaja. Apabila di dalam, undi diberi pada BULAN.

    jadilah keputusan rasmi ; BN 363 (15.67%) PAS 1,948 (84.11%) Majoriti : 1,585 undi. Meningkat sakan berbanding dengan undi 2008 hanya majoriti 838 undi.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: