Posted by: pinkturtle2 | April 8, 2009

Saya Akan Bawa Amanah Rakyat Bukit Gantang Ke Parlimen – DS Nizar

kemenangan-rakyat

Saya Akan Bawa Amanah Rakyat Bukit Gantang Ke Dalam Parlimen – DS Nizar

Advertisements

Responses

  1. semoga ds nizar akan bertambah bersinar diparlimen nanti. rakyat khususnya dibukit gantang berharap, buatlah apa yang patut asalkan ada menafaatnya kepada rakyat…walau pun sepatah bicara tapi penuh keikhlasan. rakyat kini sudah tahu menilai.

  2. Tahniah buat DS Nizar..!!

  3. Insyallah, alhamdulillah ! Amin !

  4. Tahniah buat PAS dan DS Nizar

  5. datuk seri nizar lebih sempurna
    sungguh pandai dalam agama
    tak kira india melayu dan cina
    dia tak biar hidup merana.

    zamberi kepingin dan berangan-angan
    3 ekor dipancing menambah bilangan
    kalu nak banding dari keturunan
    kalau tidak keling mesti dari puak pangan

    timbullah idea karut-marut
    nak buat pilihanraya depa takut
    guna raja dan polis mangkuk
    maka dijaja kata pr kecut

    bukit gantang harapan kita
    ajar puak natang tak reti basa
    guna sultan merendahkan raja
    sebab barisan tak kira siapa

  6. Yer la tuuu..

    Menang Pilihanraya jer…Tanah & Negeri CINA yang Punya

    Esok2 jadi macam Singapore Penang baru PADAN MUKA ORANG MELAYU!!!

    he he he

  7. Salam sejahtera ati panas.
    Jangan lah ikut pemikiran umno PHD tu.
    Lama dah rakyat dikotak-kotakkan.fikirlah diluar kotak juga.kalau melayu nak hidup dgn bangsanya sahaja,asik memikirkan perkauman tak kemana.
    Kalau melayu berfikir secara org islam
    apa-apa program cth; one malaysia, cemerlang, gemilang, terbilang, malaysia boleh tak mungkin rakyat menolak BN.

  8. Ati Panass jangan panas hati..
    UMNO yang hang dok junjung tu tuler yang bodoh bangang, pi gadai Singapore dan halau melayu Penang..
    tanah orang melayu Penang dirampas/dibeli dengan harga murah lalu didirikan rumah2 yang bernilai ratusan ribu RM..
    maka berpusu2lah para hartawan dari luar membelinya.. ada lah kut, sekoq dua melayu yang beli..
    50 tahun UMNO yang berkuasa di M’sia, apa yang depa jaga, UMNO dok nga-nga tapi melayu Penang sedikit demi sedikit berpindah ke tanah besar..
    membela bangsa melayu kepala hotak hang..
    bodoh macam keldai.

  9. UMNO BODOH BANGANG LAGI DAJAL

    GADAI SABAH KEPADA PENDATANG HARAM?

    1 . Warga tulen atau asal Sabah 1.1 juta.

    2 . Kini penduduk Sabah berjumlah 2.4 juta.

    3 . Maknanya, dajal UMNO telah memfaraidkan Sabah kepada 1.3 juta pendatang haram.

    4 . Pendatang haram dari Filipina, Indonesia dan Pakistan yang telah diberikan IC Projek demi kepentingan oleh para dajal UMNO..

    5 . UMNO dajal .. kah kah kah .. UMNO dajal .. auuuw!

    UMNO SARJANA AGUNG DALAM MENIPU
    – Naspazi

  10. kepada orang UMNO
    pikiaq lah habih habih..
    kami para penyokong PR bukan menentang pembangunan atau kemajuan..
    kami hanya mahukan keikhlasan dan kejujuran dalam mentadbir negeri/negara.. kami tidak rela negara ini yang akan kami wariskan kepada anak, cucu, cicit kami menjadi kucar-kacir, rosak disebabkan tangan2 yang rakus.. lebih mementingkan diri, keluarga dan kroni sebaliknya rakyat terbanyak terabai.. sudah tentulah melayu yang paling ketara merasai keperitan hidup sebab bangsa melayulah yang terkebelakang sekarang ini.. 52 tahun UMNO berkuasa tapi melayu tercorot.. pimpinan UMNO pulun buat harta.. rumah macam istana, kereta besar2.. rakyat dipandang macam kuli.. apakah masih boleh kita sandarkan harapan pada UMNO yang dari dulu dok salak membela melayu, membela melayu..
    kami penyokong PR pun guna otak dahulu sebelum memilh landasan perjuangan.. bukan pakai bedal, pakai hentam saja..

  11. tahniah dato seri ..tahniah juga para bloggers..jasa kalian menyamapaikan maklumat amat1000x dihargai…

  12. Pemimpin setempat yang mewakili suara rakyat itu(YB),sememang nya mempunyai tanggung jawab dan amanah yang cukup berat,insyAllah orang yang jujur dan iklas pada amanah itu akan melaksanakan tanggung jawab itu dengan baik,ia sama sekali menggunakan kesempatan berkuasa itu untuk mencari kepentingan peribadi(kekayaan dan wang ringgit).Atas sebab itu lah menjadi kewajiban bagi kita memilih pemimpin yang beriman dan bertaqwa(bagi wakil orang islam),dan bagi yang bukan islam pula adalah perlu kita memilih pemimpin yang dapat diharpakan kebaikan nya(sebagai wakil bagi suara rakyat).Juga menjadi kewajiban bagi kita semua memilih pemimpin yang benar benar dapat menjaga maruah dan hak mutlak warga Malaysia,baik dari apa jua pemilikan harta dan apa jua bentuk kehidupan.Seperti hak milik bantuan pada sekolah ugama rakyat,yang selama ini telah dirampas,syukur bila PR memerintah(negeri tertentu) hak itu telah dikembalikan.

  13. rakyat sudah mula mmberi sokongan kepada pakatan rakyat.oleh itu janganlah di hampakan harapan rakyat yang mnggunung ini..
    kpada YB2 pakatan rakyat jangan mngkhianati amanah rakyat.cukuplah dngan apa yang sudah brlaku.teruskan perjuangan untuk menegakkan kebenaran.perjalanan kita masih jauh……

  14. KESERLAHAN,KEMAMPUAN SERTA PENAMPILAN DSNJ SUDAH PASTI AKAN MEMBUAT MP2 BN DAN MP PASIR MAS KELIHATAN ‘OBSELETE’ @ BARANG LAMA….

    RAKYAT YAKIN DSNJ BERSAMA DSAI ADALAH GANDINGAN YANG MAMPU MEMPERLIHATKAN MP MP UMNO BN KELIHATAN SPT KANAK KANAK TADIKA…

    LAKUKAN YANG BTERBAIK UNTOK KEPENTINGAN
    RAKYAT BKT GANTANG DAN JUGA RAKYAT MSIA KESELURUHANNYA

    SAYA YAKIN BERUK BERUK SPT JIBTOYA,HAMID ALBAR,RAIS YATIM ADALAH ‘MAKANAN’ BUAT DSNJ… MARTABATKAN RAKYAT DAN SUBURKAN
    IDEOLOGI PKTN RAKYAT HINGGA TIADA LAGI TEMPAT UNTOK POLITIK PERKAUMAN BERNAFAS
    KEMBALI….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: