Posted by: pinkturtle2 | April 28, 2009

Kabinet nak jadi hakim dan nak jadi Mufti – Mahfuz

Mahfuz: Right of the father


Responses

  1. hakim ghuti khulum hacks ajak. …….. mun sik pandey….. dekboh kelaka tek.

    itulah mpakey ati panass pelampau yahudi. jaik gilak peghangey nyo tek. sik pakey otak.

    mun dekat2 tek mauk aku tuk ngajak pelampau yahudi bbukuk. baghu nyo tahu langit tingi ghendah tek.

    sidak sik ado pegangan agamo. SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI, BERCAKAP BOHONG LAMA2 JADI ISLAM HADHARI.

    maap sumer ye kamik kalaka sarawak tek
    he he he

  2. Najib nak tunjuk Kabinet serba boleh
    Sesat lagi menyesatkan. Pastikan bendera Umno dipasang dalam jamban.

  3. Budak tadika, embak besabar,ati panas aljuburi ya Abdullah bin Ubai versi kinek tuk.

  4. beginilah yang bakal terjadi bilamana fungsi ulama tidak diletakan pada tempat yang betul,andainya umno benar benar ingin membela ugama,maka sudah pasti para ulama diletakan pada tempat yang selayak nya dalam dewan parlimen untuk diminta pendapat pada apa jua pengubalan dasar.itu lah yang sepatutnya dilakukan olih umno sejak dari dulu.

  5. UMNO bolehhhhh……..

    apa apa pon boleh janji poket penuh, kuasa ada….
    tak kisah tergadai maruah bangsa, undang undang, raja, pelembagaan, agama dan negara……

    UMNO bolehhhhh………

    haprak punya UMNO dan penyokong penyokongnya yang jumud……..

  6. nang sial ati panass ya.ya la ciri2 perosak bangsa kita kinektok.

  7. TAZKIRAH TUAN GURU NGA KO MENEH…

    TUAN GURU NIK AZIZ KATA ORANG ISLAM MAKAN BABI SAJA HARAM…BELA BABI TATAK HARAM..MASAK BABI TATAK HARAM..DUIT JUAL BABI PON TATAK HARAM WOO..ITU DUIT WA KASI BIKIN KEMPEN APAA!!! JADI APA MAU BISING2???

    WA LEPAS MAKAN BABI PUN BOLE BACA QURAN MAA…APA SALAH??? DIA OLANG PUN TAKBEER MANYAK KUAT JUGAK

    he he he

    • ooo.. tu pasal banyak tokey2 babi tu org2 UBN dari BArisan Rasuah.. 😛

    • lu punya sekolah, klinik, biasiswa pun pakai duit babi jugak lo. Itu kelajaan kutip cukai babi, sukai alak, judi campur2 cukai lain bagi lu subsidi. Syyh, jangan bising2, nanti lu punya lupa jadi macam lupa babi, manyak suei lo!

  8. Ati Panass, hang makan babi jugak ka..?
    sapa masak kat hang..?
    mak hang masak..?
    tuudia aih..
    makan babi rupanya kaldey ni..
    awat hang tak panggei ARA, Mat Romeo ngan jeBaT makan sekali..
    hang dengan mak hang saja, sentai sampai licin..?
    tuudia aih..
    pelahap sungguh..!
    kepala2 taik dok mentekedarah duit rakyat sampai buncit perut, yang Ati Panass pulak mentekedarah babi sampai lupa nak ajak kawan sekaldey..h97gf6df

  9. budak tadika, klk kamik nulung.. nulung nangar jak lah 😛

    btw – UBN Hebakkk…. 😛

  10. WA LEPAS MAKAN BABI PUN BOLE BACA QURAN MAA…APA SALAH??? DIA OLANG PUN TAKBEER MANYAK KUAT JUGAK

    he he he

    WA CAKAP LU SILAP LA ATI PANAS

    WA LEPAS MAKAN BABI WA KONG LU
    TIU LEY MA KA HAI,
    LEY MA PUKI,
    CHAO CHI BAI
    HA MI LAN CAU ATI PANAS

  11. ati panass macam cacing kepanasan. lihat hujahnya, apabila terkena batang hidungnya yang penyet tu menyondollah ia seperti babi gila.

  12. mampuih laa ko ati panass.. bodoh tak sedar diri

  13. WA LEPAS MAKAN BABI PUN BOLE BACA QURAN MAA…APA SALAH??? DIA OLANG PUN TAKBEER MANYAK KUAT JUGAK

    he he he

    WA CAKAP LU SILAP LA ATI PANAS
    WA LEPAS MAKAN BABI WA KONG LU
    wa angkat tangan selupa itu mb PAK HANG
    ADNAN YAACOB

    WA KONG LU
    TIU LEY MA KA HAI,
    LAY MA PUKI,
    CHAO CHI BAI
    HA MI LAN CAU
    TIONG KAN ATI PANAS

  14. kabinet nak jadi hakim dan nak jadi mufti. saya cadangkan najib melantik juga sisters in islam supaya keputusan mereka nanti akan lebih mantop.

  15. ati panas tu cina ka melayauu

  16. walaupun kita tengok apa yang Tok Nazri buat serta TOk jib kita buat seperti memperlekehkan ugama islam yang dia anuti tapi maseh ramai lagi orang islam(melayu ) yang menyokong mereka2 nie.Kalu Tok jib pi buat lawatan berebut rebut nak bersalam .Heran ek.terang2 tu dia memperlekehkan isu ugama nie.Tok Jib,tok jib.kesianya

  17. Itulah akibat daripada kabinet bodoh sombong dan jahil agama.

  18. ati lumbu kato…apa yang dikato oleh kitchen kabinet jibtoya tak disentuh plak oleh lumbu ati penis nie…kasihan malaun nie..dari mana lahir malaun nie…mungkin dari lumbu kot…sebab tu digelar ati lumbu?

    ati lumbu tak nak tanyo ko kek jibtoya ko tu! pi lah tanyo ujung-ujung dapet bersembang ngan menteri besar kerala ko tuh!

  19. betul kabinet ni dah gila kuasa…mereka lah yang duk keluh kesah gundah gelana utk rakyat jadi merana……………………

  20. Untuk makluman Afifa,ati panass tu cina buta.Mana2 suami talak 3 kepada bininya macam anak beberapa menteri kabinet bolehlah jumpa ati panass untuk jadi cina buta.
    Tapi jaga sikit jenis ati panass takut, duit dia sapu dan bini orang pun tak lepaih.Jenis melaun dan belaci UMNO bukan ada hati perut.Jenis perut hijau.Siam sami mari.

  21. Mereka ini tergolong/dikatakan PARIA kerana bila memeluk ISlam tanpa kebenaran pasangan menyusahkan siisteri dan anak-anak mereka kerana kena turun naik mahkamah.

    Klau laki kita nak MURTAD sumpah kita tak biarkan anak kita ikut bersama…

    Mahruz, nak promosi lebihlah itu…dia saje nak tunjuk benar ,orang lain tak benar..

    jangan pikir guna lutut,mana pinya akai…biar cakap ambil kira dari kaca mata orang lain juga ,itu kira ikut nafsulah…

    TGNA, diam aje…bila nak kempen cakap besar,tapi bila mai isu begini ..semua pakat tak setuju…

    BIAR PADAN MUKA PARIA YANG SOKONG PAS……..

    • Cik kak oii dengar sini dulu. Orang2 islam dimsia mana boleh murtad atau masuk agama lain. Jika mereka murtad, meraka akan ditangkap & dibicarakan di mahkamah syariah. Selepas itu dimasukkan ke pusat pemulihan akidah sehingga pulih akidahnya. Lainlah kalau suami kakak tu mat saleh atau negro yg balik ke negara asal & murtad di sana.

      Yang menjadi masalah di sini ialah orang2 bukan islam di msia yg memeluk islam. Takkan nak dibiarkan anak2nya yg telah diislamkan (bawah umur) kembali ke agama asal mengikut agama ibu/bapanya yg bukan islam.

      Saya tak nampak apa masalah kakak yg marah sangat pada mahfuz atau pas..

  22. Kakak Dunia kita tu baru Islam ke?

  23. 01.05.09 DAP Perak State Dinner;
    7.00 pm; Tokong Tow Boh Keong; 12, Jln Tokong, 31650 Ipoh; Speakers: Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, HAJI MOHD NIZAR, M. Kula, Ngeh Koo Ham, Nga Kor Ming and V. Sivakumar; Enquiries: 05-253 1532

    SEMUA FORUMER DIJEMPUT HADIR MAKAN MALAM DI ATAS

    KEMUNGKINAN MAHFUZ JUGA AKAN HADIR

  24. Assalamu’alaikum “Dunia Kita” – dalam bab agama suci Allah ini jangan dan tak boleh guna akai…. kena guna hukum yang telah ditetapkan oleh Allah dalam Al Quran dan Hadith…..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: