Posted by: pinkturtle2 | Mei 30, 2009

Projek Kerajaan UMNO BN Membalun Harta Rakyat

[PKFZ3.gif]

Satu Lagi Projek Kerajaan UMNO BN Membalun Harta Rakyat

Laporan audit Zon Bebas Pelabuhan Klang (PKFZ) akan didedahkan kepada umum hari ini.

Pengerusi Lembaga Pelabuhan Klang (LPK), Lee Hwa Beng mengesahkan bahawa beliau akan mengumumkannya dalam satu sidang akhbar hari ini..

Dalam emelnya kepada media, beliau berkata, sidang akhbar tersebut akan diadakan di LPK pada jam 3.30 petang ini.

Sementara itu, Menteri Pengangkutan, Ong Tee Keat berkata beliau akhirnya telah mendapatkan lampu hijau Kabinet untuk mendedahkan keseluruhan laporan tersebut.

BENDANYA PKFZ INI:

Pertama: Seperti biasa rampas tanah orang kampong.

Satu kompeni beli paksa tanah rakyat 3 ringgit untuk satu kaki persegi.

Lepas itu tanah yang sama di jual kembali kepada Port Kelang Authority dengan harga 25 ringgit untuk satu kaki persegi.

Mangkuk hayun penyamun ni dah rembat 22 ringgit setiap kaki persegi.

Luas tanah ialah 405 hektar.

Port Kelang Authority itu ialah duit rakyat.

Kelentong nak buat gudang, nak buat bangunan pejabat, nak buat hotel bertaraf 4 bintang.

Mulanya belanja dicadangkan RM 2.5 bilion. Songlap punya songlap sudah jadi RM.4.6 bilion.

SOALAN :

1 – Siapa lanun-lanun pelabuhan Klang ini ?
2 – Macam mana projek tipu rakyat ini di luluskan?
3 – Gedebe politik mana yang cekup duit ini?

APA YANG AKAN TERJADI?

Taraaaaaaaaaaak kes…. kah kah kah. Semua tutup kes. Tidak di temui apa-apa bahan bukti kerana semua duit telah licin. Kah kah kah.

SATU LAGI PROJEK MEMBALUN HARTA RAKYAT –edyesdotcom


Responses

  1. Jawab pencacai BN seperti Ati Panass, Budak Tadika Hijau …..

    AKU pasti tiada siapa yang akan ditangkap. Ini hanya sandiwara depa saja. Tapi yang pasti Rakyat Malaysia telah dianiayai. Yang dipaksa jual tanah dan juga yang membeli tanah dari orang tengah. Kalau tidak silap AKU, orang yang membeli tanah secara paksa dan yang menjual tanah itu adalah orang kuat UMNO. Perkara ini pernah ditimbul suatu masa dulu.

    Fikir-fikirlah saudara AKU. Adakah depa ni boleh kita bergantung harap? Kalau ya, sudah pasti ke neraka jahanamlah kita. Jangan biar kita menzalimi diri kita sementara kita masih berpeluang untuk mengubahkannya. Marilah mengubah masa depan kita dan juga masa depan cucu cicit kita.

    • Bukan duit rakyat tu. Jangan fitnah. Itu duit kerajaan. kerajaan tu BN. jadi duit BN. Kepada penyokong pembangkang, ingat anda makan gaji dengan kerajaan. Kalau tak sokong kerajaan, haram gaji tu. ( kata orang kampung)

      • Betul lah Tengku Rak , aku setuju ngan kau, memang tepat apa yang kau cakapkan tu…. apa nak jadi ngan Malaysia ni, kaki jobo bontot Altantuya diangkat jadi PM-Rakyat yg ke 6….

        Ini gara-gara kite tesilap pangkah BN dulu lah lah ni… dah lebih 50tahun kite biarkan Parti Perompak ni merompak hasil masyul negara kite.. takpe, PRU 13 nanti kite pakai ramai-ramai 1 Malaysia pangkah PR. Kite kasi humban parti yahudi komunis BNatang dalam lubang jamban taik biar dia tertelan air kumbahan sampai mati pastu kite mintak PM ke 7 lantikan rakyat kite rampas balik harta yang telah mereka rompak dulu.

        Jangankan harta, Buku akaun bank mereka pun kite rampas. Sapa menteri BN dalam akaun ada lebih 1 juta kita ambil duit dia kita bayar zakat pada orang miskin. Mcm crite P.Ramlee 3 Abdul. Kat kelang ni je dah berapa bilion kita boleh dapatkan balik wang rakyat yang dirompak yahudi gerombolan BNatang ni dulu…

        Silap2 terus dah takda orang miskin dalam Malaysia hi.. hehehehe………..

        Mudah-mudahan 10-15 tahun pas PR amik alih Malaysia, negara kita yang tercinta ni akan lebih maju, berdaya saing dan lebih kaya rakyat marhaennya dari jiran kita Singapore… Amin….

  2. kah kah kah dah nama pn umno mmgla prangai mcm babi.keje mkan duit haram.ptuii pg jauh2 lpas pru 13 ni.go to hell umno sial kah kah kah

  3. Kepincangan dan salah laku urusan ini(pecah amanah) telah kita dengar saban kali.Namun tak pernah kita dengar keadilan dapat ditegakan,bilamana ia melibatkan orang orang politik,semua kes itu seperti akan disorokan dibawah katil.Itulah yang dinamakan slogan”Bersih cekap dan amanah”.Pemuka pemuka yang membaham duit rakyat ini akan tetap ketawa berderai diatas pentas,dan yang bertambah anih akan maruah nya,ia akan berdiri di sap pertama dalam barisan solat.Itu lah islam Hadari bagi pandangan mereka(sebahagian),dan slogan itu dikuatkan dengan “Malaysia bolih”

  4. kalau UMNO/BN hari2 balun duit rakyat….kita sokong dia jugak….apa hal nya….yg merana kita..tu lah siapa bodoh?? nak marah diorg? apa yg kita dapat?ni undi dia gak…dia tibai harta rakyat, kit marah plak…apa raaa…

  5. Salam,
    Puak2 barua pecacai umno depa kata PR PARTI PAKAT TIPU RAKYAT.DEPA PUNYA PARTI BIKIN
    INI KERJA DEPA KATA LONG TERM INVESTMENT.
    DEPA SEBENAQ NYA PAKAT2 dok berak kencing
    beteraboq ataih jalan.TU SATU M’SIA DOK BAU
    TAIK……PEKONG TAK DAK DAH….

  6. Salam,
    Puak2 barua pecacai umno depa kata PR PARTI PAKAT TIPU RAKYAT.DEPA PUNYA PARTI BIKIN
    INI KERJA DEPA KATA LONG TERM INVESTMENT.
    DEPA SEBENAQ NYA PAKAT2 dok berak kencing
    beteraboq ataih jalan.TU SATU M’SIA DOK BAU
    TAIK DAN HANCING…PEKONG TAK DAK DAH….

  7. Kenapalah bodohnya manusia bernama Tengku Rak. Tengok nama aje macam bodoh macam bapak dia kot, entah2 anak haram dari lubang sial mana dia datang. BN tu adalah parti bukan kerajaan la boodoh, bangang, sial. Kerajaan Malaysia yang diberi amanah kepada BN tapi kalau dah kalah dlm PRU 13 nanti, bapak kau la jadi kerajaan. Nak cite pasal halal haram, belajar la dulu. Membalun harta rakyat tu lah yang haram, tengku rak sial, bangang.

  8. semua tu mat romeo duit mati kena campak dalam jamban

  9. Ati panasss anak haram….

    Penanti aku pertahankan. Cuma aku belum jumpa. Aku nak belasah hang..

    Hang ni cilaka laknat.

    Hahahaha aku menang.

    Kami dah talkinkan UMNO…

  10. Aslkm,

    Ha… jawbla AtiPAnass atau DSAI palsu atau penyokong2 UMNO.. dululagi saya dah beritau teori saya tentang UMNO songlap duit dengan ‘jackup’ harga harga projek.. benda boleh siap dngan $1 di kata perlukan $2….

    Saya rasa Ati Panass dan DSAI palsu ialah antara beberapa manusia yang sememangnya AJKAJK pemuda UMNO… bila dah rasa duit Panass hati pun jadi Panass…

    Mereka ni kononnya mempunyai semangat Melayu yang tebal dan kuat.. Mereka ni kononnya memperjuangkan bangsa Melayu…SEDIH……. mereka ni terlalu taksub dengan semangat perkauman hingga lupa pada semangat KeIslaman…

    Semalam saya menonton Analisis Awani yang membincangkan Penanti . Panel yang juga pro UMNO sewaktu memperkatakan kes PAS di T’ganu secara tak sengaja mengatakan bahawa PAS kalah di sana kerana separuh orang Melayu tak menyokong pembentukkan negara Islam!!!!

    Maknanya puak Melayu yang tak sokong negara Islam ialah puak UMNO dan secara terbuka dan tak sengaja puak UMNO juga mengakui bahawa negara Islam yang dia orang dok laungkan dan bertekak dengan orang PAS itu sahih bukan negara Islam..

    Cakap berbelit belit betul orang UMNO ni… Moga Allah tidak masukkan kita dalam golongan munafik…Amin


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

<span>%d</span> bloggers like this: