Posted by: pinkturtle2 | Mei 31, 2009

Penanti: Majoriti Besar Yang Diperolehi Bukti Rakyat Bersama Pakatan Rakyat

Penanti : PKR Menang Besar, Majoriti 5558


Responses

  1. warrrrgggg!aku dah gilaaaaaaaa…
    barua pkr

  2. SEDAQ KEDIRI PUNNNNNNN…..

    BUKAN TAKAT GILA,,,,
    MALAH GILA BABEEEEE…..HUARGHHHHKAKAKAKAH

    DAH LA GILA BANGANG PULAK……
    HUARGGGHHHKAKAKAKHHH….

    DAH LA BANGANG,,KAPIAQ PULAKKK….

  3. MENANG BESAR LAA SANGAAATTT!!!

    SITI FAIRUS PUNAI KECIK PON BOLEH DAPAT KAT DIA 7,346 UNDI…AWAT OSMAN CHIN PENG CUMA DAPAT 6,052 JER??? BANYAK KURANG TUUU!!!

    PENGUNDI BERDAFTAR KAT PENANTI ADA 15,421…MANA PI??? BESAR SANGAT LA 6,052 TU BANDING DENGAN 15,421???

    NASIB BAIK JUGAK BN TAK DAK NOOOO…

    he he he

    • BNatang ada apa dok mengorat
      betina garik KAK MIN……………

      KAK MIN ADA RESPOND KA..

      HIDUP PR HIDUP PKR

      MANIK URAI BNatang ada kan.
      npk dok pi plan2 macam kura2 ja.
      tok sah dok pi lah…
      habih sana bau pekong ngan hancing
      plak.

    • Pengundi PR pun ramai tak keluar ngundi sebab dah tau PR menang. sebabtu peratus ngundi rendah. Ingat nak lawan ngan BN, tapi BN takdak teloq. Apa barang lawan bebas.

  4. Sial la PKR .. kalah pulaaaak…
    aku gila….

  5. salam…
    ati panass dh terbakar sluruh badan..
    Pakatan Rakyat kembali mnawan hati rakyat skali lg..
    Ameno bersama be end terpaksa mnutup kmaluan mereka lagi….ape pn alasan..parti perkauman ini sudah tidak relevan…

  6. Tahniah PKR

    Nampak gaya ini menendakan tempoh-tempoh akhir BN dalam pemerintahannya.

    Kalau kita belajar sejarah,kita akan dapati setiap kerajaan ada kemuncaknya.Selepas itu berlaku proses penurunan sehingga kerajaan itu tumbang.
    Itulah yang berlaku dalam sejarah Melaka.

    Sebagai pebandingan kerajaan BN mencapai kemuncaknya semasa Pemerintahan Dr.Mahathir.Selepas itu ialah zaman kejatuhannya.

    Bak kata perumpamaan”Bola yang dilantun akan naik ke satu tahap tepu.Kemudian bola akan jatuh ke tanah.

    Sedarlah ini adalah janji Allah kepada setiap zaman.Antara keadaan yang menyebabkan ini berlaku kerana kerajaan sekarang tidak lagi amanah.Wakil-wakil umno berebut untuk mendapatkan jawatan.Bukan kerana ingin berkhidmat kepada rakyat tetapi untuk mendapat habuan masing-masing.

    Maksiat berlaku secara berleluasa.Lihat dalam TV.Hiburan tanpa henti.Bermacam realiti yang diadakan untuk melupakan rakyat kepada Allah.Iblis gembira.

    Itu juga berlaku semasa kejatuhan kerajaan Arab Jahilliah diikuti dengan kebangkitan Islam.

    Sejarah itu berulang.

  7. zaman dah berubah..
    zaman rakyat yang terpedaya dengan tipu-helah, tertipu dengan sandiwara purba, terhasut dengan propaganda bacul dah berlalu..

    segala apa jua perancangan jahat, strategi lapok dan tektik2 karat oleh UMNO dah tak laku..
    rakyat sekarang tidak mudah ditipu.. hanya segelintir kecil yang betul2 berdarah keris saja yang masih lagi dok jadi pak angguk-mak angguk.. apa pun angguk..

    kepala2taik UMNO ni masih dok kuat kelentong walaupun yang dok kena kelentong tu sebenarnya pak angguk-mak angguk tadi..
    rakyat yang bijak sukar ditipu..

    kesian pak angguk-mak angguk..
    dah laa sokongan diberi 101%, dari nenek moyang lagi punya dok setia..
    apa yang pak angguk-mak angguk ni dapat cuma kelentong2 bodo penyedap telinga, penyedap mata..

    orang lain dah pi mana hala, yang pak angguk-mak angguk masih dok nga-nga..
    masih taksub dengan parti karat purba depa..
    otak ada tak reti guna, dok biaq bagi berkarat buat apa..

    SETIA SAJA TAK GUNA, KALAU DEPA SAJA DOK PULUN BUAT HARTA, LUPA KITA YANG MERANA, pak angguk-mak angguk ooiii…

  8. anti panass, hang baca elok2 apa yang ditulis di atas nor…..

    hang specis yang ameno sangat suka sebab golongan (b o d o h)….maaf ya terpaksa kata juga.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: