Posted by: pinkturtle2 | Jun 26, 2009

ADUN Aulong failkan saman terhadap ADUN Jelapang

ADUN Aulong didampingi oleh ADUN Pakatan Rakyat yang lain sedang menyampaikan kenyataan media

ADUN Aulong didampingi oleh ADUN Pakatan Rakyat yang lain sedang menyampaikan kenyataan media

ADUN Aulong failkan sama terhadap ADUN Jelapang

Ipoh, 26 Jun: ADUN kawasan Aulong, YB YewTian Hoe sebentar tadi telah menfailkan saman terhadap ADUN Jelapang atas kejadian di dalam Dewan Negeri Perak pada 7 Mei 2009 yang lepas.

Beliau yang diiringi oleh 7 orang ADUN Pakatan Rakyat hadir bersama dengan lebih 20 orang penyokong yang kesemuanya berpakaian berwarna hitam.

Dalam kenyataannya, YB Yeb menjelaskan ADUN Jelapang itu mestilah menanggung akibat dari tindakan pembohongan dan putar belit dengan mengatakan di tangannya adalah thumbdrive dan sesudah itu dikatakan pula keychain. Katanya ada rakaman yang jelas bahawa ADUN Jelapang itu telah menggunakan alat penyembur pemedih mata.

Ditanya berapakah tuntutan yang beliau minta, dia menjelaskan perkara itu diserahkan kepada peguamnya. Sambil memberi komitmen hasil dari tuntutan itu akan didermakan kepada OKU. Beliau juga menuntut YB. Hee Yit Fong untuk meletakkan jawatan.

http://idhamlim.blogspot.com


Responses

  1. Berapa lamakah saman menyaman ini akan berlanjutan.

    BUBAR DUN ……
    Hentikan penyamanan.
    Barulah AMAN …..
    Amin !!!!!!!!

  2. GAMPANG2 TU NAK PUBLITISI MURAH JER…LAYAN DAP KOMENEH CILANAT TU JANGAN TAK LAYAN!!!

    he he he

    • jgn la marah ati panass…dia dulu mak dia beranak dalam jamban tong, tak dan nak sambut terlepaih masuk jamban tong tu…nasib baik cina angkat tong tu tak sampai lagik, kalau tak…

      • pembetulan post aku refer kepada ati panass…

  3. gampang ati panas pn nak publisiti murah jugak……

    pasai tu do mai menyemak dekat blog nie…

    tapi kita layan jerrr….. aku layan dengan maki puak2 ati panas kapiaq sekoq nieee..

    kecik2 tak mau mampuih
    dah besaq jadi gampang jamban taik alkafirun

  4. ati panas tu sebenarnya munawir cahayaku banyak duit tu dosa pun banyak juga jilat pg najid tu


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: