Posted by: pinkturtle2 | Jun 26, 2009

Live Dari Manek Urai… Pengumuman Calon PAS

Image571

Image574

Image600

Image605

Sementara Menunggu Pengumuman Calon PRK Manek Urai Malam Ini Oleh Mursyidul Am PAS…

Apapun kami akan cuba lagi untuk mengupload beberapa keping gambar dan Video,tapi masih lagi tak berhasil… line Broadband Celcom sangat lemah


Responses

  1. takbir….

  2. allahu akbar!!!!

  3. kami sentiasa menunggu video peristiharan calon dan video ceramah.

    tak pa kami sabar menunggu .

    kalau boleh hantar cepat cepat .

    tidak berputus asa.

  4. calon umno ati panass

  5. xpe,kami paham situasi kat sana mcm mn..yg penting maklumat dpt sampai..biar menggeletar lutut geng2 zambry kadiaqqq.hancurlla ko satu malaysia kat manek urai pulak pasniiii.

  6. tak apa…kawe tahu

  7. llama ko lagi….

  8. Salam.

    Alahai banyaknya bendera hijau bulan.
    Kita logo hijau suka sangat.

    Tapi takkan PAS tak yakin menang.
    PAS kan memerintah Kelantan lama.

    Tengok pada banyaknya bendera.
    Semacam tak yakin saja.

    Sekadar risau kat PAS.

    • ijau…….. ijau…….

      bukan tak yakin
      tak caya pua bukan
      kita orang kan gitu.
      habih pitih pun tak pa.
      berhipun untuk jumpa kawan2 seperjuangan.

      awat …. gerun ka mendegha banyak ?
      kan orang ramai yang pi.
      tempek stu sorang pun dah jadi ribu2.

      mendegha meno jam***pun ada.
      kalu tak upah tobat takpasang.

      sekadag suka kat ota ijau.

    • Salam ijau,
      Hang tok sah dok loghat
      sangat lah kat PAS tu.Bukan hang
      nak susun strategi cara2 atau
      buah fikiran utk. puak2 hang utk.
      menang dlm prk. ni.Habih baca punya
      org. cam ni ka.Lagi baca lagi ngong.
      Bila ngong meratuih macam ayam
      kena carit bulu…

  9. yg hang takut sgt kat bendera hijau awat?hang x turun tgk yg dok jaga bendera biru kat manek urai ialah lembu2 yg mcm hang ni sama…tobatlaa weiiii,insaf skt kita nii.jangan dok kacau negeri kelantan yg dh 20 taun aman makmur tu…xdak mb negeri lain boleh calen TGNA tuuuu.baik hang pi basuk kaki sebelum tdo tu,takut nanti mengigau malam pasai bendera pulakk.nak suruh pi sembahyang takut xreti pulak..nanti hari lain aku ajaq hang sembahyang lagu mano…pahtu baru aku ajaq pulak hang cara nak talkinkan parti hang yg biru ketuuuu tu..ok
    salam,pejuang hijau putihhh

  10. salam menantu zambry ……

    hang tosak dok suruh la lalat ijau tu betobat…
    sampai qiamat dia tak mauuuu….

    dia kuat baca buku…. buku yang baik2 pulak tuu..

    tapi aku heran jugak pasai mentaliti dok serupa jugak macam puak larak jambantaik najis mugallazah……

    tak pa la.. pi la balik baca buku kot2 dapat hidayah dari dalam buku tu…
    pasai tu dok baca buku…

    patutnya hidayah tu mai dari Allah s.w.t………..

    sekadar seronok tengok lakonan lalat ijau jamban taik najis mugallazah

    he he


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: