Posted by: pinkturtle2 | Jun 28, 2009

Kalau TGHH jadi PM, Seratus kali lebih baik dari Najib Jadi Pm – Husam


Responses

  1. Salam.

    Bila pula Husam pandai merapu.
    Jadi MB Kelantan pun dak gi.
    Dak gi dak gi dok lagu tu.

    Husam kena jujur.
    Bidang apa yang TG pakar.
    Bidang apa pulak TG tak pakar.

    Banyak bidang TG perlukan nasihat.
    Husam kena tahu.
    Nanti orang kata HUsam bodek pula.

    Nak puji biar menasabah.
    Atau biar masuk akal.
    Kalau tidak.
    Merapulah jawabnya.

    Sekadar hairan.

    • ijau….ijauuuu….

      kadang aku gelak sorang2 kat hang ni.
      kejap ada…kejap tadak.

      entri ni berapa kali dah aku mai.
      tadak orang nak komen.
      pi mai pi mai hang jugak yang terliug.
      sebenag nya tadak isi nak komen kat sini.
      cumer hang sorang ke tadak isi pun kuah nya ….
      hang dapat wat banyak2…….
      kalu kona ngan ota tu hang nak buat kuah 8 kawah pun buleh

      sekadar heran ijau bulih buat kuah banyak
      walaupun tadak isi

  2. Salam.

    Bila pula Husam pandai merapu.
    Jadi MB Terengganu pun se penggal.
    Dak gi.
    Dak gi lagi.

    Husam kena jujur.
    Bidang apa yang TG pakar.
    Bidang apa pulak TG tak pakar.
    Isu UG pun celaru.

    Banyak bidang TG perlukan nasihat.
    Husam kena tahu.
    Nanti orang kata HUsam bodek pula.

    Nak puji biar menasabah.
    Atau biar masuk akal.
    Kalau tidak.
    Merapulah jawabnya.

    Sekadar hairan.

    • ijau….ijau….

      betuilah great chief kata hang ni ngong.
      memang ngong pun…
      takkan satu entri hang nak masuk komen
      hak tu je.

      sekadag gelak kat ngong ijau

    • Salam ijau,

      Di dlm. mana2 pertubuhan atau gerakan Islam
      pastinya para2 ahli akan berbaiah
      dgn pemimpinya.Menyatakan taat setia
      selagi pemimpin itu meletakkan al quran
      dan sunnah nabi di atas.Jadi tidak
      timbul di sini ahli2 sebagai pengampu
      atau pembodek.Ini hanya di praktikan di kalangan
      pertubuhan cap kerih lama saja.
      .

      • aik …. hang pun mai jugak….
        aku ingat malam ni aku sorang je.
        takpa lah great chif ooi.
        hang ni aku anggap hulubalang jugak.
        kalu aku lenguh …. aku pass saja kat hang ….
        liat betui nak tarbiah ijau ni.

      • Salam suku sakat great chief.

        Kita hairan saja.

        Terengganu dah terlePAS.
        UG dah melePAS.

        Masih tak reti-reti ke lagi?

        Sekadar nak suruh reti saja.

  3. Salam ijau,

    RHETI EIIH .

    YANG TAK RHETI TU
    AWAT DOK CAKAQ2 SAMA
    SENDIRI ADIK BERADIK DI SANA.
    DOK BEREBUT LAUK DLM. BLANGA
    PAKAI KUAH LAH DPT. KAT ORG. LAIN.

    KUAH PON KUAH LAH…
    NAK BUAT LAGU MANA.

  4. oi budak tadika cap ameno…. najib tu terer sgt ke bab teknologi n ekonomi ni?? yg terer bukan dia, penasihat2 dia la yg keje dlm ptd, jpa semua tu… memang ko tu dasar otak mangkuk. otak ameno yg jahil murakaq… buduh!
    yg penting pemimpin kena bersih, bijak, amanah n takut Allah. TGNA dah buktikan kelantan mampu membangun dgn lebih hebat dari terengganu, pahang, sabah n sarawak walaupun tanpa bantuan dari kerajaan pusat ameno BEND.
    tak hebat ke tu??
    dahla royalti minyak tak dpt…kalo dpt royalti lagi kelantan superb.
    pemimpin ameno mmg kuat rasuah..tu yg otak bebal n lembab.

    lawan tetap Lawan
    mampus AMENO BEND

  5. ingat kito ore islam…AL-quran,bendo paling asas utk hidup….
    Pemerintahan buleh buat lagu mano pun…janji Al-Quran jadi tunjang…
    pakar ekonomi,demografi n etc..semo tu buleh lantik
    dan jange ingat ore ustaz xleh blaja ilmu dunia..
    tgklaa budok2 spm hok buleh 20A,21A…tu semo budok aliran agama..cemrlang jgok!
    beringat sikit budok tadika…jange dok hina sgt ore agama..
    Tgk balik sejarah…ingat semula sapo itu AL-RAZI.,IBNU SINA,AL-KHAWIRIZMI…N ETC
    tokoh2 ni org agama…dan jugok merupakan PELOPOR ilmu Falsafah,Perubatan Moden,Matematik,Astronomi n etc..

    budok tadika,jange pande rendah Al-quran dan islam!

  6. salam ore kb……

    menate budak kala ija ni dah jadi kapir

    tok sei paka ALQuran dohhh
    dio nie nak paka aka……

    mugo aka molek tok pa….
    aka pung letak atah pala peler
    buak gapo…

    hok dio panda nak sumak sokmo

    basa menate kapir……

    • Salam poyok de moyok.

      Mu dari Sekolah Pondok mana?
      Sapa ajar mu?
      Pandai2 kata orang kafir.
      Ini tak lain.
      Budaya Parti Arab Semalaysia.

      Mu kena tahu.
      Islam dengan Arab dua berbeza.
      Jangan ikut budaya Arab.
      Ikut ajaran Islam.

      Sapa pun tak boleh bagi hukum.
      Itu hak Allah.

      Hai dah sasau.
      Jangan.
      Nanti mereng.

      Kerana poyok de sasau.
      Dan poyok de mereng.
      Tak sedap bunyi.

      Sekadar nak de moyok juga.

  7. he he
    jangan la marah ijauuuu

    kalau nak jadi Islam kena ikut patuh pada perintah Allah…..

    kena banyak besabaq…… orang kata kat kita pun kena sabaq……. he he

    Islam untuk semua bukan untuk Arab saja…. mana idea kapiaq hang dapat niee…..

    tu la baca lagi buku kapiaq yang baik2
    baca la kitab sama…… kitab yang baik2

    orang yang dok melawan perintah, hukum Allah bukan kapiaq ka? aku nak tanya hang?
    jangan sampai jadi kapiaq bodo…..

    dah kapiaq satu hal bodo pulak…..

    ijau ijauu…….
    takkan sampai mampuih pun nak jadi kapiaq jugak…..

  8. cantik statement.. 100 kali lebih baik.. biar betul atau biar salah.. cakap sume orang boleh cakap.. cuba try test tengok.. jgn agungkan sangat. semua manusia biasa.. boleh buat 2 kali lebih baik dah kira syukur alhamdulillah tak payah smpi 100x.. tak kata angkuh tapi macam je.. tak elok buruk sangka.. tak elok nak tuduh.. insyaAllah dah cukup..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: