Posted by: pinkturtle2 | Jun 29, 2009

DS Nizar Kesal Hanya Lima Hakim Dengar Rayuan


Responses

  1. boleh percaya ke kat hakim hakim correct correct correct tu?

  2. Sebenarnya kejadian di Perak ini membawa rahmat.. kepada rakyat dapat melihat sistem ketidakadilan yang dilakukan oleh parti pemerintah…. fahamilah sekarang demi kerakusan kuasa pihak tersebut segala apa jua diperkudakan.. demi kehendak si ketua….

    1 Malaysia .. rakyat diutamakan… pakatan rakyat dihapuskan… segalanya yang baik itu Barisan… sedikit pun tiada yang tidak baik.. jelas kelihatan rakyat semakin bijak… dunia tanpa sempadan di kampung mahupun di pekan… jadi fikir-fikirkan… agar tindakan kerakusan itu membawa padah sendiri…bukan rakyat tak pandai menilai lagi.. setakat tv dan paper tu nak cerita baik tak payah…. apa pun DS Nizar…. sebagai rakyat perak saya menyokong kepimpinan anda….. katakan tidak pada yang HARAM>>>>>>>>

  3. GB pakai lagu tema gaban
    kahkahkah..mmg sesuai n lawak…
    kahkahkah…teringat masa kocik2 dulu

  4. IDUP LAGI KONGKANG BAHALOL BARUA DAP KOMENEH NI???

    JGN LUPA BAWAK CALCULATOR.. NNT HAKIM2 TU SUH KIRA 28 + 3 SENANG NAK JAWAB!!!

    he he he

    • Oiii. babi umno.

      Idup lagi ati panasss ni. Budak ni (Ati Panass) adalah anak haram. Emak dia kankang kat hindu & cina. Maka lahir lah Ati Panass. kenapa ada Panass?.

      Belum mampus lagi dah panassss. Ini lah anak haram lagi jadah didunia ni.
      Manusia kafir barua umno.

      hahahahaa

      • BAGUIH JUGAK….HANG NI PENGUNDI PENANTI..

        IKUT NASIHAT AKU…… KALU SUMA WAT LAGU HANG NI…
        KAPIAG NI MAI…PAKAT MAKI…….GHINGAN LA SIKIT
        KEJA AKU. TIMER KASIH LA…..HANG JADI GENG AKU

  5. ijtimak dunia kuala lumpur julai 9-12 julai istimak dunia sepang klia semua dijemput:

  6. Oii… Ati Panas … Engkau semakin panasss!!! kerana tidak dapat menerima kekelahan UMNO di Manek Urai semakin hampir…

  7. sudah lah tu nizar PRU 13 nanti insyaAllah.. tak lama lagi dah.. jaga dun jaga parlimen yg menang tu.. buat bakti.. jgn sibuk naik mahkamah.. bukan takut pada penipuan umno sebab taknak lawan.. sekadar bersabar kumpul kekuatan.. insyaAllah Allah sentiasa di pihak yg benar.

  8. Pelik bin ajaib, kita ingat mungkin dua tiga kerat ahli-ahli Umno di ceruk-ceruk kampong atau orang-orang tua yang tidak bersekolah sahaja yang tidak faham maksud dari kenyataan Tuan Guru Nik Aziz, tetapi ramai golongan elit dan dianggap cerdik pandai dalam Umno pun tidak faham apa itu kiasan. Termasuklah si Zambry ini yang tidak faham. Untuk mengajar benak Zambry ini, mari kita beri satu contoh. Ini Contoh, “kulit muka saya hitam dan gelap sama seperti Orang Asli Afrika”. Apakah Zambry ingat saya ini Orang Asli Afrika? Jika Zambry menjawab Ya, eloklah Zambry mendaftar untuk memasuki sekolah semula.

  9. rasanya da boleh tahu da apa jawapanya.

  10. biasala memang perangai orang pakatan rakyat kalau keputusan yang tidak memihak kepada mereka semua tak betul, hakim tak betul, yang betul cuma pemimpin mereka saja. orang pakatan rakyat ni memang suka jilat jubuk pemimpin mereka sampai tak boleh terima apa saja yang tidak memihak pada mereka. mintak jauhla kaum-kaum pakatan rakyat ni daripada perintah bumi malaysia. agaknya mereka ni tak boleh tengok jubuk nak membontot saja

  11. terima ajer la takdir tuhan
    nak wat cmana. dah qada mngatakan pas + dap kapir x leh printah perak

    • cikgu malaunhati………

      timer je lah takdig allah 5 negeri tu orlain punya la


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: