Posted by: pinkturtle2 | Julai 6, 2009

11:35 Calon diiringi keluar Dan Berucap Di Hadapan Penyokong

DSC02580

DSC02611

DSC02609

Calon PAS diringi Keluar Oleh Ribuan Penyokong PAS

Advertisements

Responses

  1. takbir….

  2. UDAH MACAM GHUPA PUNJABI MABOK DAH MAMAT NEH…

    • punjabi2 la kapiag ooooi. asal pala otak tokey ikan ni bawa
      sora islam. pangkai songkok tinggi mana pun …pala bawa idea kapiag melayu
      wat pa.

      KAPIAG……….KAPIAG…..

      KAPIAG NI TADAK IDEA LAIN KE DALAM PALA KAPIAG NI.
      DOK PERATI KAPIAG NI DOK PUSING AYAT2 TU LA.

      PERSOALAN KITA TUDUH KAPIAG NI SUDAH JADI KAPIAG…..TADAK NAK BELA
      DIRI. MAI2 DOK WAT KEGHAIH KENG SAJA NGAKU ISLAM. AWAT KAPIAG
      TAK NAK KUPAIH SIKIT YANG KAPIAG NGAN JAMBAN TU LEBIH ISLAM.

      KALU KAPIAG MAI DOK WAT LAGU TU……BUKAN SAJA AKU YG MAKI KAPIAG NI…
      SUMA ORANG MAKI LA. MULAI SEKARANG MAI LA …. KAPIAG OOOOI
      KITA BERHUJAH. CARI KEBENARAN….. KALU KAPIAG BULIH KUAR HUJAH2 YANG
      PATUT …….. AKU BULIH ITIRAF JAMBANTAIK TU JADI PARTI ISLAM.

      KAPIAG JANGAN LA WAT SAMPAH ATAIH MUKA BUMI NI. SIAN MAK KAPIAG
      BEGHANAK KAT KAPIAG NI SAMPAI KOYAK PUKI. KAPIAG DOK WAT MENYEMAK KAT DUNIA.

      he he he

    • ko ni pun satu la ati panas. ada ke macam punjabi mabok. beragak la sikit. tapi aku tengok dah macam HINDRAF punya sami pun ada gak..kikikikiki

    • PUNJABI MABUK AMENDENYE KAPIAG ARA PUKI OOOO….

      TUTUP ORAT LEBIH DARI MENCUKUPI. LEIN2 BENA NAMPAK OK LA.
      KAPIAG NI….. KENE JAGA AKIDAH TU .
      MAI2 HUJAN TADAK , RIBUT TADAK NGAKU ISLAM.
      KALU ISLAM LAGI BEWAK SEKERAT….MEMBERANG SEKERAT,
      TAKLEH LA KAPIAG NGAKU ISLAM

      dengan bangganya aku habag porumer sume…
      aku ni tengah tarbiah kapiag ara puki.

      kih kih kih kih kih

    • Aku nak bertaruh dengan Ati pansss. Siap kalah potong jari kelinking. Berani sila sahut.
      kalau tidak berani jangan hentam pakatan.

      hahahahaa

  3. mu ati panassss bilo nok jumpo aku…nk tarbiah mu sikit..

  4. tue la ati panasss mmg bikin panas,cakap elok2 sikit kang pelempang hinggap kat muka panas pipi..

  5. dah puas dah dgr tarbiah..

    • tunggu apa lagi

      “as usual og home & fly kite”

      • yang fly kite orang kelantan jer. depa memnag suka fly kite pasal takde kerja lain. dorang cuma tau dengar ceramah gelak sakan suka ria dengar ceramag kutuk mengutuk. esok fly kite. lagi. ye la negeri serambi tengok gambar TGNA pun dah bole masuk shurga so tak payah la kerja. tenngok gambar TGNA jer la. tak pun dengar ceramah TGNA. bole masuk syurga gak…heheheh so graet chief pandang lah wajah TGNA tu puas2 bole masuk…hehehehe

      • KAPIAG ARA OOOI…

        TADAK LA SAPA KAT LAGU TU ARA PUKI OOOI..
        HANYA STOPA MAMAT SAJA NAK PROVOK.
        KITA PUN TADAK KATA NENGOK GAMAG NAJIB…
        MASUK NERAKA…….

        HANYA AKU KATA NENGOK GAMAG NAJIB….
        TERINGAT 10 LESEN JUDI DILULUSKAN.

        sssshooorry la….ana dok tengah tarbiah
        kapiag ara puki ni.

      • Barua ara,
        Yg dok bawa kluaq kenyataan tu
        tgk. tgna masuk syurga puak melayu hang
        la.Kaum puak hang kena pi masuk pusat
        pemulihan akidah.Dok masuk pusat pemulihan
        serenti mana nak rheti .Tak abih ka dok khatam
        quran..tak abih juga taboq fitnah..
        macam gagak dok akk ..aakk.aakk

  6. dah puaeh dengaq tarbiyah……

    takberubah2 jugakkkkkkk
    jadila kapiaq anjin berina oiiiiii

    salak la selagi bulehhhh

    • aku belajar agama dan dengar tarbiyah. tapi aku tak hingin pun pandang gambar TGNA ko tu.dah macam ornag tua nyanyuk meroyan giler adalah aku tengok orang tua tu.

      • kiler la kapiag ni….

        SAPA YANG SUGHUH KAPIAG NI NENGOK GAMAG
        NIK AZIK…. AKUPUN NAK HARAM KAPIAG2 NENGOK GAMAG
        TOK GURU KAMI. KAPIAG NENGOK TU SIAL….

        jeng jeng jeng jeng jeeeeng…he he he
        maap la porumers suma aku dok tengah
        tarbiah kapiag ara puki ni

      • agama menduakan tuhan ka.
        ayah pin tarbiah jugak..dia ka

  7. Mana si Nasha timbalan presiden tu…
    tak nampak pun dia mengiringi calon.
    Hampa tolong tunjuk sat… kut-kut aku silap
    tak nampak dia ada dok celah2 orang.

  8. ko ni ati panas.. tak agak2 he he he

  9. Salam.

    Segak nampak calon.
    Dengan kalongan2.

    Menang nanti lagi hebat.
    Bukan meminang.
    Dipinang.

    Itu yang pening kepala.

    Jadi wakil rakyat bukan susah.
    Berbudi bahasa pandai baca doa.
    Boleh jadi iman.
    Dah cukup baik.

    Tapi bila dipinang.
    Peninglah kepala.
    Tok Guru pun tak terkata.

    Sekadar ditakok yang sama.

    • salam,
      Macam islam umngook
      duduk ditakok yg sama kan ijau.
      khatam qur’an dan turun ziarah
      bila ada prk tjk. satu dunia
      memertabatkan islam….

      taktik serigala meroyan bila
      bulan mengambang..wooouuuuuh

      mana mai bunyi bising ni mak hang oi.

      • Salam.

        Amboi great chief.
        Islam tu, Islam lah.
        Mana ada.

        Islam UMNO.
        Islam PAS.
        Islam PKR.
        Islam DAP.
        Islam MCA.
        Islam DAP.
        Islam Red Indian Bolivia.

        Jangan pertikai Islam seseorang.
        Tengok gaya Islam cukuplah.

        Sekadar kita tanpa parti.

  10. Ati panas..

    Busuk sgt hati mu itu. Terserlah peribadimu bukan dikalangan org yang beriman.

  11. ati panass tak buang air besar lagi kot, mata jadi rabun, perut jadi busuk suruh minum julap kot mau terang hati sikit…..

  12. butoh ko la ati panas..cam babi..memang dasar anjing kurap…ko kenal x sape mohd fauzi tu??tu bapak aku…ko agak2 la ..mmg dasar babi!!!!!!

    • LAA.. AKU FIKIRKAN FAUZI TU PEMBORONG IKAN… RUPA2NYA PEMBORONG BABI SEBAB ANAK DIA CUCU PENJILAT KELAMPANG NI KATA BAPAK DIA BAWA DASAR BABI!!!

      KOK KESITU PULAK JADINYA…

      he he he

      • pemborong babi apa nya kapiag oooi…

        KITA ORANG ISLAM TADAK MAIN BABI2 LA.
        KALU KAPIAG MELAYU MACAM HANG ….
        TAK MAKAN BABI PUN KUAH PULUN HABIH.
        AYAM TAK MBELIH PUN TAK PA.

        KAPIAG….KAPIAG….

        POSTINGKAN HUJAH2 YANG HANG NI
        ISLAM…. SOKONG PARTIPON ISLAM.
        NGAKU JA ISLAM DOK PANGKAH
        PARTI KAPIAG.

        DAH CEMUIH KITA KAT POSTING2 KAPIAG NI.
        DOK TUNJUK GILA BABI MANJANG.
        BAPAK KAPIAG BETUI LA PIG HANTER….
        BABI TAK MAKAN ……TAPI BABI BELI MAKAN
        WAT KEDARAH KAT KAPIAG NI. HASIL BABI NI
        MENYEBAB KAPIAG NI JADI MALAUN.

        he he he

      • nyawa pun aku sangup pertaruh kan demi Ati pansss haram jadah
        hahah

    • semoga bapak ko menang nanti insyaAllah.

  13. salam,

    apa kata kita buka minda kita, pasti senang kebenaran itu sampai,

    dan akhir zaman ini byk perkara mungkar nampak baik, begitulah sebaliknya….

    sedangkan kita dikurniakan akal dan ilmu untuk memihak, selama 50thn ni byk benda berlaku, sedangkan UMNO ttp mempertahankan waima benda tu salah dan jijik…

    dan aku harap Malaysia akan lebih baik di tgn org2 yg takut utk melakukan perkara muingkar, dan yakin dgn balasan Allah.

    ingat lah dunia sebagai tempat persinggahan, seperti yg selalu kita dgr, jadi ingat la, buka minda dan akal…

    InsyaAllah, kita berjaya dunia dan akhirat..

    amin ya rabbal alamin
    wama karu wamakarallahu hairul makirin

  14. JANGANLAH ENGKAU BERJALAN DI MUKA BUMI DENGAN
    SOMBONG.SESUNGGUHNYA ENGKAU TIADA DAPAT MENEMBUS BUMI DAN TIDAK AKAN s AMPAI ENGKAU SETINGGI GUNUNG

    ( Surah Al ? Israak Ayat 37 )

    KISAH MULUT CELUPAR GADIS DALAM BAS : TEMPAHKAN BILIK KE NERAKA JAHANAM

    Wallahua’lam. Tak tau ni betul ke tidak cerita ni. Cuma jadikanlah
    pengajaran.. .jangan mencabar kekuasaan Allah SWT…

    PERNAH suatu ketika dahulu diceritakan tentang kisah mayat
    rentung dalam bas ! . Mengikut sumber yang dipercayai,mayat gadis itu
    adalah mayat seorang gadis yang meninggal dunia secara tiba-tiba selepas
    beberapa minit dia berada dalam bas dan dipercayai dalam perjalanan menuju
    ke satu destinasi.Kisah ini berlaku dalam sebuah bas yang baru saja
    berhenti di satu perhentian untuk mengambil penumpang.Pada masa
    itu,seorang gadis ayu dan kelihatan begitu genit berumur dalam lingkungan
    20an menaiki tangga bas dengan cara yang gak payah sikit kerana ia memakai
    skirt pendek dan cukup ketat menyebabkan pergerakkannya terhad bila
    melangkah.Dari bentuk rupa dan warna kulitnya,semua orang dapat mengagak
    bahawa gadis itu adalah anak Melayu dan sudah tentunya beragama
    Islam.Walau bagaimanapun dari bentuk pakaiannya bermini skirt,berbaju
    t-shirt yang menampakkan ketiak dan pusat serta fesyen rambutnya yang
    begitu menjolok mata menjadikan gerak gerinya dalam bas itu mendapat
    perhatian penumpang-penumpang lain.Semua mata yang berada dalam bas itu
    tertumpu kepadanya terutama mata lelaki sehingga ada yang terbeliak
    melihatnya.Gadis itu tidak ambil kisah kerana dia memang sudah menjangka
    dirinya akan menjadi tumpuan ramai.Memang itulah perkara yang sangat
    disenanginya. Secara kebetulan ada satu tempat kosong bersebelahan dengan
    seorang wanita tua bertudung kepala.Wanita tua yang sudah beruban putih di
    kepala itu memberi laluan kepadanya supaya duduk di tepi tingkap.Sambil
    menjeling kepada gadis genit yang berpakaian menjolok mata itu,wanita tua
    tersebut tiba-tiba bersuara secara yang tidak akan menyentuh perasaan
    orang lain .

    ” Anak,lebih elok kalau kamu berpakaian sopan yang sesuai
    dengan adat kita orang Melayu dan menutup aurat sebagaimana yang disuruh
    oleh agama kita Islam…” . Gadis genit yang baru duduk itu berpaling dan
    merenung muka perempuan tua tersebut dengan mata yang tidak
    berkedip-kedip. Dia tidak menjangka perempuan tua itu akan berkata begitu
    kepadanya yang tidak dikenali langsung.Dengan serta merta darah muda yang
    mengalir di dalam tubuhnya itu memenuhi bahagian mukanya sehingga
    kelihatan merah yang amat ketara . Siapakah perempuan tua ini yang begitu
    lantang bermulut ‘ leser ‘ mengambil tahu hal orang lain yang tidak ada
    kena mengena dengannya ? . Apakah hak dia berkata begitu kepada aku yang
    tidak dikenalinya ? kenapa dia begitu berani menjaga tepi kain orang lain
    sehingga tidak teragak-agak lagi memberi nasihat kepada aku ? . Sambil
    merenung tepat ke muka orang tua yang sedang memandangnya itu,gadis itu
    pun menjawab dengan suran lantang secara mengejek ,

    ” Makcik…….Saya tak kenal siapa Makcik ni. Apa hak Makcik berkata begitu
    pada saya ? Mak ayah saya sendiri pun tak pernah cakap macam tu.Bila mati
    nanti kubur kita masing-masing makcik ooiii !! .Kalau nanti kubur makcik
    ada air-cond tentu makcik tak tau macam mana pulak kubur saya. Apa makcik
    ada memegang kunci pintu syurga ke sehingga dapat menentukan siapa yang
    akan masuk ke dalamnnya nanti ? ” . Suaranya itu cukup kuat sehingga dapat
    didengari oleh hampir-hampir semua penumpang dalam bas tersebut
    menyebabkan ramai yang merenung kepadanya dengan mulut terlopong.Sambil
    mengetapkan bibirnya menahan perasaan marah dia merenung lagi wajah
    perempuan tua yang pada masa itu hanya terdiam tidak menjangka gadis
    tersebut akan bertindak demikian . Secara spontan kemudiannya membuka beg
    tangan yang disandangnya lalu mengeluarkan sekeping kad kecil dan
    menghulurkannya kepada perempuan tua tersebut .

    ” Nah……. Ini dia kad saya dengan nombor telefon sekali. Saya
    harap makcik boleh tolong bagi tahu Allah, saya ingin menempah satu bilik
    di neraka jahanam.Kalau boleh,mintak Allah terus menghubungi saya adakah
    bilik di neraka jahanam tu masih ada yang kosong ? ” . Sungguhpun jawapan
    gadis itu sangat menghiris hati perempuan tua tersebut,namun ia hanya
    mendiamkan diri saja sambil mengambil kad yang dihulurkan kepadanya.Gadis
    itu menyambung lagi ,

    ” Saya tempah bilik dalam neraka jahanam tu sebab saya tahu tempat itu dah
    jahanam . Apa kita nak takut lagi ?….. Tolong telefon saya bila makcik
    dapat bilik temapahn saya dalam neraka jahanam tu… ok ? ” .Katanya dengan
    nada mengejek sambil tersenyum sinis.Orang tua itu hanya terdiam dan tidak
    menjangka sama sekali seorang gadis genit seperti itu sanggup mengeluarkan
    kata-kata sebegitu sehingga bersedia mencabar kekuasaan Allah.Apa yang
    dapat dilakukannya Cuma mengurut dada sambil berisytighfar .Selepas itu
    kedua-duanya tidak berkata apa-apa lagi. Masing-masing mengelamun dengan
    cara tersendiri sehinggalah bas itu pun tiba ke perhentiannya di
    Bandar.Ketika semua orang sudah bangun untuk berjalan turun dari
    bas,kelihatan gadis genit itu masih tidur dengan kedudukan yang agak
    selesa.Pada mulanya perempuan tua tersebut ingin membiarkan saja,tetapi
    dirasakannya tidak sampai hati pula.Oleh itu dengan penuh hati-hati dia
    menghulurkan tangannya memegang bahu gadis itu sambil berkata ,

    ” Bangun nak…… kita dah sampai , ” Reaksi gadis itu Cuma negatif saja
    kerana matanya masih tetap tertutup rapat.Perempuan tua itu menjadi
    semakin berani,lalu digoncang-goncangny a badan gadis itu,namun masih
    tetap tiada respon.Ia ternyata masih tidur.Apabila telah agak lama gadis
    itu masih tetap tidur juga menyebabkan pemandu bas itu menjadi tertarik
    hati lalu menghampiri perempuan tua itu sambil bertanya ,

    ” Kenapa Makcik ? ”

    ” Kesian budak ni tidur lena betul.Dah sampai pun masih tak nak turun
    lagi,” jawab orang tua itu . Merasa tertarik dengan kedudukan gadis itu
    dan cara matanya tertutup menyebabkan pemandu bas tersebut menghampirinya.
    Mulanya dia cuba memegang bahu gadis itu sambil menggoyang-goyangka
    nnya.Apabila masih tiada reaksi apa-apa dia terus memegang tangan gadis
    itu .

    ” Ya Tuhan…!! Dia dah meninggal dunia…. ” . Katanya terkejut .

    Perempuan tua itu terkejut besar mendengar kata-kata
    pemandu bas itu tetapi dia hanya mendah tangan ke langit membaca surah
    Al-Fatihah.Pemandu bas itu turun dan sebentar kemudian datang semula
    dengan dua orang kawannya ? Seorang lelaki dan seorang wanita.Mereka
    kemudiannya cuba mengangkat mayat gadis itu untuk di bawa turun tetapi
    satu kejadian aneh telah berlaku.Mayat gadis itu tiba-tiba kelihatan
    bertukar warna menjadi hitam legam seolah-olah renting dibakar api.Bila
    mereka cuba menyentuhnya untuk mengangkat,tangan mereka terasa kepanasan
    yang sangat luar biasa.Begitulah yang terjadi setiap kali mereka cuba
    menyentuhnya. Setelah tidak berjaya mengangkatnya mereka pun hanya
    menunggu pihak ambulans untuk menguruskan mayat tersebut.Dari kad
    pengenalan dalam beg tangannya diketahui bahawa gadis itu adalah anak
    seorang berada dan mempunyai kedudukan tinggi dalam masyarakat.Ibu bapanya
    terlalu sibuk dengan urusan mengumpulkan wang dan mengejar kedudukan
    sehingga mereka tidak ada langsung masa terluang untuk mendidik anak
    mereka dengan asuhan agama yang cukup sempurna.Ketika kejadian tersebut
    berlaku dia baru 2 minggu pulang dari melanjutkan pelajarannya ke Amerika
    Syarikat.Di Negara itu dia bebas lepas melakukan sekehendak hatinya tanpa
    ada sesiapa yang berani menentangnya. Nama yang tertulis pada Kad
    Pengenalannya sebagai nama seorang Islam hanya menentukan bakanya saja
    beragama Islam,sedangkan pada hakikatnya dia tidak mengerti apa-apa
    tentang Islam.

  15. terima kasih apple….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: