Posted by: pinkturtle2 | Julai 6, 2009

Jutaan Penyokong UMNO… Kami Semua Amat Terkezut

Kami juga amat-amat terkejut dengan kehadiran jutaan penyokong-penyokong UMNO BN... Kami semua hampir tidak mempercayai dengan apa yang kami lihat pada hari ini.. Terima kasih pada Tok GGawa yang menyelinap masuk ke kubu BN pagi tadi dan sempat merakam beberapa keping gambar sebagai bukti kepada kita semua

Kami amat-amat terkejut dengan kehadiran jutaan penyokong-penyokong UMNO BN... Kami semua hampir tidak mempercayai dengan apa yang kami lihat pada hari ini.. Terima kasih pada Tok GGawa yang menyelinap masuk ke kubu BN pagi tadi dan sempat merakam beberapa keping gambar sebagai bukti kepada kita semua

Inilah gambaran sebenar yang dapat kami lihat pagi tadi di hadapan sek men keb Sultan Yahya Petra 1

Inilah gambaran sebenar yang dapat kami lihat pagi tadi di hadapan sek men keb Sultan Yahya Petra 1..

Berlainan pula dengan Penyokong-penyokong PAS,puas kami bilang berulang-ulang kali... jumlahnya ada lah lebih kurang 200 orang lebih aje... tu pun kami dah bilang sekali dengan penjual-penjual di kaki lima jalan di sepanjang perarakan Penyokong-penyokong PAS lebih kurang 1 kilo lebih bermula dari taman depan stesen minyak caltex sampailah di hadapan sekolah...

Berlainan pula dengan Penyokong-penyokong PAS,puas kami bilang berulang-ulang kali... jumlahnya ada lah lebih kurang 200 orang lebih aje... tu pun kami dah bilang sekali dengan penjual-penjual di kaki lima jalan di sepanjang perarakan Penyokong-penyokong PAS lebih kurang 1 kilo lebih bermula dari taman depan stesen minyak caltex sampailah di hadapan sekolah...

Perisik rakyat kata dekat tiga ratus orang... itu tak betul, sebenarnya dekat 200 orang je resultnya setelah 12 kali dibilang oleh tok ggawa.. pada saya, dekat 150 orang je...sebelah sana dekat 30 ribu orang lebih..

Perisik rakyat kata dekat tiga ratus orang... itu tak betul, sebenarnya dekat 200 orang je resultnya setelah 12 kali dibilang oleh tok ggawa.. pada saya, dekat 150 orang je...sebelah sana dekat 30 ribu orang lebih..

Lain kali kalau nak puas hati

Lain kali kalau nak puas hati,pi kira sendiri... jangan harap pada utusan meloya dan tv3 dan yang sewaktu dengannya kira...

Jutaan Penyokong UMNO BN Di Hari Penamaan Calon

Advertisements

Responses

  1. Seperti biasa, hakim akan menjawab!

    Correct! CorrecT! Correct!

    • Terkejutnya……….

  2. UMNO KLANTE NI AKU DOK KIAH SEGHUPA SEMUT ITAN DOK HURUNG WAH MOTAN LA.

    HURUNG SAJA BULIH ……… NAK MAKAN TAKLEH.
    BILA PAIH MAI KOCAK2 SEKET…RENTAP2….
    HABIH BELAH. KITA JUGA BULIH MENTEKEDARAH.

    NI… AKU NENGOK PENYOKONG2 TU BUDAK2
    PUSAT SERENTI MANA DOK BAWAK MAI.
    MENYEMAK HABIH.

  3. Tapi pihak media umno akan tetap tak akan menyatakan bilangan yang sebenar,yang mereka nampakan seolah olah pihak dan penyokong mereka lah yang ramai.Jika mereka menyatakan hal yang sebenar,pasti penyokong penyokong mereka telah akan terasa kecil semangat.Namun siapa sahaja yang berada semasa penamaan calun diManik Urai itu akan melihat kebenaran yang sebenar(dari jumlah penyokong)

  4. Perasan TAK gambar atas tu….nampak penat sesangat….TAPI budaya pegang BOTOL air Mineral Water tu dah kira trade mark. Betul dak. Nasib la kalau mineral water…..kalau sekadar “drinking water” jenis murah lagi la…koman-koman bagi la Avian water. Berjenama la sikit….

  5. Penyokong depa bukan tak ramai cuma depa tak mau mai. lagipun peruntukan tak lebat macam dulu, ekonomi merosot.
    Katanya depa jugak dah tukaq strategi, tak payah mai ramai2 dihari penamaan calon, pasai penamaan calon tetap dah Umno akan lawan. Yang depa dok taram pada hari buang undi. Hari tu yang mustahak nya, jadi belanja hari mengundi akan dilipatganda untuk di agihkan kepada pengundi2 Manik urai.

    Selamat mengundi, ikut nasihat TGNA. Bagi gula kacau, bagi kain pakai, bagi duit belanja. Tang undi bagi kat bulan.

    • DEPA DOK BLAJAQ GULONG TIKAQ.
      IJAZAH BERGULONG..

  6. Salam.

    Mana ada juta-juta.
    Ribu-ribu pun payah.
    Ratus-ratus ada la.

    Dua-dua calon tu baik belaka.
    Manek Urai bukan dok kira parti.
    Parti berpesta lah.
    Dua-dua parti pun seropa.
    Pesta bendera.
    Pesta makan-makan.
    Pesta minum.

    Tapi bab mengutuk bukan pesta.
    Bab mengutuk dipanggil majlis.

    Tapi sekarang, depa dah pandai.
    Pandai sikit saja.
    Depa pilih calon.

    Pilih calon pon dak jugak.
    Depa tengok yang atas kepala.
    Yang mana serban.
    Yang mana masih bersongkok.

    Dapat kat serbanlah.

    Sekadar bukan susah nak tahu.

    • Salam,
      Songkok npk galak.
      Serban npk warak..

      saja la habaq…

      • Salam.

        Tentang ni la.
        Hang memang great.

        Tapi jadi chief belum.
        Belum boleh.

        Sekadar sejak 3.7 tak tegoq hang.

  7. SPR tak datang kira ke…

  8. letak jea umno kat mana2 pasti out

  9. salam rafzi……

    yang aku tau ….
    letak dalam jamban taik najis mugallazah saja depa tak out out….

    he he

    nak dok beranak pinak dalam jamban tu saja ……
    tak mau berubah ubah dah…. jumud.

    kepala bapak depa najis altantuya dok suruh transfomasi saja…..
    nak transfomasi dari Islam ke kapiaq laknatullah….

    yang tu yang depa sukaaaaa

    he he

    pesta pesta

    pesta kapiaq lalat ijau jamban taik alkafirun…..
    bawak akai kapiaq buat siruuuu

  10. poyok temaga,

    Saya dengar Najib khutbah kat TV kata pembaharuan tu laen, transformasi yang lebih bagus..

    Eh, apa pembaharuan dan transformasi tu bendanya sama sahaja la PM Malaysia..ai, nak masuk TV punya pasal..dah berbelit2 dah lidah.

  11. biasa la…….

    bibiaq pun dok merah saja …..
    dok jilat ….. lepaih sekoq sekoq…..
    mula mula ziana zain, pastu altantuya…… lepaih nie tak tau sapa plak…..

    rosmah singa dah tentu la…..

    jilat kuat sangat ……
    tu yang dok cakap bebelit2 tu….

    nake kele mele……..

    he he najis najis………..

  12. Salam poyok & mu,

    DIA DOK PROMOTE FILEM
    T R A N S F O R M E R
    MERAPU DANA.

  13. ramainya penyokong pas dan bn.. biasalah kan.. perhimpunan camni..biasanya takkena sembur air takkena katuk ngan fru… tu yg ramai bani dtg.. lagipon shokshok lenggang2 suka suka..enjoy datang
    cuba lah kalu ada perhimpunan untuk protes sesuatu .. atau isu sesuatu.. mustahil bnole seramai ini .. bole kira ngan jari.
    bagi aku ramai mana pon no point. dan tak dulik sapa yg lebih ramai bn or pas. pasal bukan semua nya berani!!

  14. INI TAKTIK LAMO!!!
    semmo ore tau doh!!!!!!!!!!!!

    nat2 kali ado ngundi ko, demostrasi ko, tu lah kerijo TV3……….

    (dulu, kini & selamo2nyo)

    doh….nok wat guano?

  15. Dapatkan Jadual Terkini Pengajian Syeikh Fuad Kamaluddin bulan Julai 2009

    Klik url : http://pondokhabib.wordpress. com/

  16. Strategi….

    Umno bawa juta juta penyokong dalam perarakan calun untuk mengejutkan PAS. Lagipun kan ahli Umno ada lebih 3 juta..? Kalau sejuta turun untuk penamaan, kira kecil saja tu.

    Teruklah PAS kali ini, ahli sudah mula lari. Penamaan calun pun ahli tak datang. 200 orang yang hadir tu pun diangkut dari seluruh negara sedangkan sejuta di pihak Umno merupakan rakyat Kelantan sendiri.

    Aku pun nak masuk Umno lah pulak.

  17. Kalau tak menipu, bukan umno namanya.
    Kalau tak rasuah, bukan umno namanya.
    Kalau tak bom dengan c4, bukan umno namanya.
    Kalau tak culik dan ugut, bukan umno namanya.

    Tak gitu wahai Raja Katak – Ibrahim Ali?

  18. Kutuk TV3 dan Utusan……….

    Tapi sebetulnya dia punya propaganda lebih kurang………org rihat dikatanya tiada penyokong.Anyway,PAS wel -wel dijalanan sambil buat Tarian Bangra……..pasti Nik Aziz dn Haji Hadi pun dok tepuk tangan dan kaki terhenjut2 pasal naik sheih.

  19. zizim, sah lah hang memang tak p pun tengok. hang tau tengok gambaq je kot kat utusan meloya ka..tv3 ka..hahahahah..!!!

  20. jutaan orang apa ke bende? jutaan lumbu dalam TV3 suku adalah!

  21. […] Jutaan Penyokong UMNO… Kami Semua Amat Terkezut Jutaan Penyokong UMNO BN Di Hari Penamaan Calon… […]

  22. ishk ishk ishk sombong sungguh… TGNA ajaq cam ni ka?

    • kapiag…..kapiag….

      PATUTNYA KAPIAG NI MAI BAWAK HUJAH BANGKANG TUDUHAN AKU
      PENYOKONG UMNOJAMBANTAIK TU SEKURANG2NYA PASIQ LEBIH DARI TU
      KAPIAG….. BUKAN DOK MAI ISHK….ISHK…ISHK…. MANJANG.

      KAPIAG NI KENA START NGAJI AGAMA NI. KALU MASA BUDAK2
      HABIH SKOLAH IKUT BAPAK BUGHU BABI LA…. NAMBAH PENDAPATAN.
      LONI TAKLEH LAH WAT LAGU TU. AKU NI TAKUT KAPIAG SESAT MANJANG.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: