Posted by: pinkturtle2 | Julai 23, 2009

Gambar Terbaru Rosmah Selepas Balik Mekah

ISTERI Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor bermesra dengan salah seorang pesakit kanak-kanak ketika melawat Wad Pediatrik, Hospital Kuala Lumpur sempena hari lahir suaminya, Datuk Seri Najib Tun Razak, di Kuala Lumpur hari ini. Gambar UTUSAN

ISTERI Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor bermesra dengan salah seorang pesakit kanak-kanak ketika melawat Wad Pediatrik, Hospital Kuala Lumpur sempena hari lahir suaminya, Datuk Seri Najib Tun Razak, di Kuala Lumpur hari ini. Gambar UTUSAN

Gambar Terbaru Rosmah Hari Ini…  Selepas Balik Mekah

Advertisements

Responses

  1. w0w…gebu berkrim…wakakaaka

  2. apa masalahnya? Jumpa dukun asmara jika ianya menyakiti jiwa cuma :
    Klik di sini>http://pakcikli00.wordpress.com/

    Terima kasih

  3. kenape pokcik dukun?

  4. Rosmah ke tu….?

    Sekali tengok macam anak harimau bintang je….

    • anak rimau ker ibu rimau??

    • tu bukan anak rimau tapi mak rimau bintang.

  5. haluuuuuuuuuuuuuu

    kesian aku kat ko ni rostimah oiiiiii….agak2 ilmu fardu ain ko ni setaraf dengan budak yg belum akil baligh tu….

    dah balik mekah insaflah oiiiiiiiii, tutup2lah aurat tu! sampai bila la nak terus begini…

    Ya Allah Ya Tuhanku…..ko berilah petunjuk kepada hambamu ini..ameen….

  6. Kah… koh… keh… tak insaf lagi….

  7. inilah islam hadhari

  8. biasalah,

    agama dan politik dipisahkan

    agama di tempat agama, bertudung ketika sembahyang, ke mekah

    tempat lain bukak lah

  9. Gilo hangpa…tudung apa yang leh muat rambut dongga dia tu…serkup guni bawang boleh la

    • hgpa jgn ckp cmtu,diala wnita tcntik dimsia,tp klo dia smbung sikit kaki lg tggi msti seksi,tntu altntuya xjadi arwah..

  10. aaaaauuuuuummmmmmmm…… he he he

    macam sitara citer thundercats ler..

  11. Salamun’alaik.. Maaf, off topic..

    Empunya blog PinkTurtle.. Mohon kongsi dgn para jemaah sekalian..

    Ramai sgt yg sebar gambar palsu.. Ini gambar terkini dari bumi Palestine..

    [GAMBAR TERKINI] BENARKAH: Batu Terapung Dalam Peristiwa Isra’ Mikraj Di Palestin..?

    http://qhazanah.wordpress.com/2009/07/21/benarkah-batu-terapung-dalam-peristiwa-isra-mikraj-di-palestin/

    Syukran..

  12. Salam.

    Gambar pun jadi isu.
    Isu lain dah tak ada kot.

    Kalau ada pun.
    Nak tulis tak reti.
    Tak reti.
    Tak ada modal.
    Minda tak cair.

    Nak komen.
    Nak juga.

    Komen gambar senang sikit.
    Lanyak sana lanyak sini.
    Merapu lebih pun boleh.
    Merepek pun boleh.

    Sekadar kesian.

  13. Pegang lilin salah. Haram! Kata Mufti Perak.
    Dedah aurat tak pakai tudung cammana
    Tuk Peti?. Halam ( Halal + Haram ) .

  14. ha’h tok Harunsani, tolong jawab komen kucing kota tu.Isteri ketua kerajaan malaysia tak pakai tudung,Ada berani kah.

  15. kus semengat,mufti perak al Fulus takkan berani…
    btw Caya la kak Rosmah C4,jambul makin tinggi,sama tinggi ngan kaabah!! 😛

  16. tak faham dengan pemimpin kita ni, bila buat umrah siap semua akhbar letakkan di muka hadapan….. nak tunjuk agaknya pemimpin kita ini memang le dikalangan orang yang baik baik….. Memang le mereka berkemampuan siap dengan pengawai menjaga mereka… agaknya itulah bila soal amal ibadat menjadi kebanggaanya untuk tunjuk kat rakyat.. dia ngat rakyat tahun 70an ke? ohhh bagus pemimpin ke ni????

    Sekarang ni zaman canggih…. yang busuk bangkai takkan dapat di “COVER” lagi… kalau betul-betul taubat alangkah bagusnya… barulah rakyat sayang… tak salah pemimpin mengaku salah atas kezaliman dia… bukan berpura pura alim dan beramal kalau nak menunjuk pada rakyat… Moga Allah SWT memberi petunjuk… sebagai rakyat biasa yang tak punya harta alangkah indahnya sy dapat menunaikan umrah…. dapat bersihkan diri..

    ntahlah dunia sekarang … pemimpin suka menunjuk… isteri lak bukan main lagi berbaju harimau…. berbaju ketat macam le body cantik dah pendek rambut kembang alangkah cantik kalau bertudung….

  17. lagi seksi kalau bertudung percaya lah.. he he he

  18. tanyalah mufti buat surat tentang hukum memakai tudung.. biar dia keluarkan jawapannya dalam akhbar dan majalah.

    selain itu perjuangkanlah agar SIS diharamkan.

    wa malas nak buat sebab tu wa tak mau bising bising. tak mampu bising wa bising dalam hati je

  19. hu.hu.hu..pakat2 doa le..minta beri petunjuk..kalau dok kutuk..makin paneh..esok2 nya bukak abis..paroh…bergolek biji mato jatuh..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: