Posted by: pinkturtle2 | Julai 29, 2009

Pakatan akan jumpa PM, Agung


Responses

  1. Salam.

    Pakatan akan jumpa PM.
    Dah buntu.
    Baru nak jumpa.
    Selepas tuduh sana sini.
    Selepas kutuk sana sini.
    Nak jumpa pula.
    Tak jadi.
    Tak menjadi.

    Itu sebab Pakatan kena matang.
    Se matang Barisan.
    Atau lebih matang dari Barisan.

    Bila timbul sesuatu.
    Kutuk habis2an.
    Polis dikutuk.
    SPRM dikutuk.
    SPR dikutuk.
    Semua nak dijadikan musuh.
    Sana anjing sini anjing.
    Pemimpin kata.
    Pengikut kata.
    Serupalah.

    Ambil pendekatan.
    Ketua Pembangkang dan PM.
    Jumpa selalu.
    Tak ada isu pun tak apa.
    Minum teh saja pun tak apa.
    Senario ini kan baik.

    Ketua Pembangkang mengadap Agung.
    Jadikan routine.
    3 bulan sekali ke.
    6 bulan sekali ke.
    Bertanya khabar.
    Sembah setia.
    Senario ini kan bijak.

    Sekadaq nampak tak kena.

    • JANGAN KURAN DAN HADIH DIKUTUK DAH LA

      • oiii. tak kerja lain ke? ingat pakatan suka nak jumpa ke?

  2. Budak Tadika…..nak cakap cam mana……bapak ko umno….makengkau umno….ko pikir pon cam umno…..susah nak sekolah kan ko ni……ko ni masih mentah…..dah nama pon budak tadika…..pikir2kan la….jangan menjadi lembu ternakan umno…….

    • Salam Anti Bibir Merah Bini Katek (ABMBK).

      Panjang sangat nama.
      Kita tulis ABMBK cukuplah.

      Marah sangat nampak.
      Tak baca buku lah ni.
      Kalau baca setakat Harakah.
      Tak jadi.

      ABMBK jealous kat bibir merah nampaknya.
      Sebab bibir ABMBK mocong tebal kot.
      Jangan jealous.
      Bibir Mocong Tebal ada baiknya.
      Boleh sondoi2 cari makan.
      Bukan jalan2 cari makan.
      Sondoi2 cari makan.
      Tahu kan.
      Sondoi2 tu apa.

      Orang bini katek pun tak boleh.
      Nak serupa dia.
      Yang bulat montel.
      Bulat montel yang suka sondoi.
      Tahu kan.
      Yang bulat montel tu apa.

      Tukar nama aje lah.
      Ke.
      Bibir Mocong Tebal Bulat Montel.

      Sekadar nak suruh tukar nama.

      • mulut DSAI pulak hitam legam bukan pasal hisap rokok tapi pasal hisap……..tuuuuuuuutttttt..lepas tu masuk dalam lubang taik..sebab tu busyuk mulut dia ..ya amat

  3. oii haramjadah ara. dia belasah lubang taik mk hang

  4. TAK LA dia belasah lubang taik bini kawan baik dia. ye la sapa lagi bini si azmin tu le..hehehe dia bukan kira asal dapat jer

  5. biasa la Ara ni dok gian lama dah org tak mau sontot lubang juboq barai dia tu yang dok meroyan kat sini tu…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: