Posted by: pinkturtle2 | Ogos 27, 2009

Rosol Akui Perpecahan Dalam UMNO Trg


Responses

  1. hmm…dok cbuk sgt kt negeri PR..negeri depa sendri pon tunggang langgang..umngokk msh x sedaq2 lagii..MCA pn nk hancoq dh..MIC toksah habaq laa..tok wahid..hang tobat ramai2 pastu hang pakat ramai2 jdi calom bebas- lompat sikatak lompat..lompatttttt…hehehe…ada berani kaa…nti hang jatuh bangunan SPRM lak..fail rasuah puak2 hang manyak woo…sendrii mau ingat sblom hang mati katak..pa habaq apa habaq presiden katak semesia..tok beghahim ali..sunyi jaa msa pru p.pasir..kna selesema babi ka hangg beghhahim weiiiiii

  2. satu bangsa,satu bendera tapi projek asing2 woooo.
    satu bangsa,satu bendera tapi agama kena asing.
    BN punya cara dan etika.

  3. Salam.

    Manalah tak berpecah.
    Melayu tak ramai ahli politik.
    Melayu ramai dengan politikus.

    Politikus perangai macam tikus lah.
    Tak boleh lapar.
    Kalau lapar.
    Kira nak gigit.
    Kira nak gerit.
    Bukan dikira.
    Wayar eletrik pun digerit.

    Semua serupa.
    UMNO.
    PAS.
    PKR.
    Ramainya kerana lapar.
    Bukan kerana perjuangan sangat.

    PAS pun sama.
    Yang lapar nak UG.
    Yang tak lapar tak mahu.
    Maka bergesellah.

    Katanya.
    ADUN UMNO nak keluaq.
    Nak join PKR.
    Nak tubuh kerajaan PR.
    Tapi Haron jadi penghalang.
    Sebab Haron suka Mat.
    Mat Selamat.

    Tapi.
    Tapi, semua itu.
    Bukan perjuangan jadi perkiraan.
    Fulus juga jadi perkiraan.

    Di mana perjuangannya.
    Yang jadi ahli pun lebih kurang sama.
    Ahli kecewa.
    Ahli menumpang (sperti tumpang lalu).
    Mana ada ahli perjuangan.

    Sekadaq suka puyu.

    • Salam,

      Mana pi sangka baik..
      Baru saja display
      Sekejab ja dah lupa.
      Byk. baca..memory bank limited.

      “””sekadaq jgn. lupa lirik”

      aku kunci lirik ini…bang aznil..

      • Salam great chief.

        Kita tak lupa.
        Kita sentiasa bersangka baik.

        Tapi yang kita tahu.
        Kita kena bagi tahu.
        Itu tanggongjawab kita.

        Niat kita kena jelas.
        Kalaui niat nak usik great chief.
        Kita usik lah.
        Tapi kita tetap bersangfka baik.
        Pada great chief.

        Dah ramai dah kita lihat.
        Bukan nampak, tapi dah lihat.
        Fulus punya pasal.
        Mercedes Benz punya pasal.
        Perjuangan kemana.
        Pegangan kemana.
        Itu yang dikatakan IMAN tak kuat.

        Sekadaq nak usiklah.
        Jangan marah pula.
        Lirik kita susah nak ikut.

  4. tak abis2 lagi si Rosol n the gang ni.. mcm dunia nak kiamat gayanya… 😛

  5. Salam Ramadhan,
    Bersangka baik adalah bagus
    memberi pendapat pun bagus
    memaki hamun tak bagus
    membuat fitnah lagi tak bagus

    sebaik-baiknya
    kita lihat siapa kita
    sebelum kita mengkritik depa
    yang kita dah tahu resamnya
    siapa yg berkuasa akan hilang rupa
    siapa yg berkuasa akan lupa nama

    bg kita yg tak berkuasa
    hanya mampu berdoa
    memohon kepada yg maha berkuasa
    agar sejahtera negara kita

    Bila tiba masa
    kuasa manusia akan berakhir juga
    namanya kan hilang selama-lamanya
    ditelan bumi diinjak manusia
    sedarlah ia hanya manusia biasa

    Berdoalah untuk kesejahteraan semua
    moga Islam kembali berkuasa
    agama addin sepanjang masa
    dianuti insan seluruh dunia…

    semoga amalan kita dalam bulan ramadhan ini diterima dan diberkati Allah… amin.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: