Posted by: pinkturtle2 | September 29, 2009

Apa Hak Ibrahim Ali – Salahuddin


Responses

  1. IBRAHIM ni Muka pon dah macam katak perangai pon dah macam katak…..

  2. dekat malaysia ni ada banyak jenis katak. Yg popular cuma lima jenis;

    katak bong – yg ni kalau kluar bunyi, bawah dagu dia kembung.

    katak puru ; katak ni kulit dia menggerutu sikit

    katak pisang : ni jenis ada dekat pokok pisang

    katak hijau ; katak ni memang warna dia hijau sikit

    katak beracun ; katak ni ada d australia, anjing pun tak nak makan.

    katak gomok ; katak jenis ni dia tembam sikit.

    jadi yg brahing ali ni tak tahu jenis mana?

  3. Kalau Ibrahim tidak ada hak untuk memperkatakan sesuatu salahuddin pun tidak ada hak untuk memperkatakan tentang orang lain,jangan kau orang jer ada hak tapi orang lain langsung tidak ada hak,apa jenis manusia ni salahuddin

    • Mursyidul Am DAP ni Islam ka Kapiaq?

    • Bercakap memang hak kebebasan untuk semua orang.Tetapi jangan bercakap di luar batas hak bersuara . Batasan ini tidak bermakna melangkaui undang-undang sahaja.

      Janganlah tunjukkan sangat darah saudara CAP KERIS tu.

      • sape yang luar batas?? sape yang dalam batas??? sape pulak yg atas batas?? perasan masing2..

  4. Salam teman semua
    minta tolong klik link dibawah….
    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a
    terima kasih


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: