Posted by: pinkturtle2 | September 29, 2009

Isu Lembu… Ini Jawapan Kerajaan Selangor…

State gov’t to help within a week


Responses

  1. Salam teman semua
    minta tolong klik link dibawah….
    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a
    terima kasih

  2. sabar lah sikit..kalau bee end lambat bagi bantuan tak bising pun…nie nape tak bawak lembu gie pwtc..lagi sekali pirahhhhh..

  3. bela lembu untung..sendiri makan…mati punya jam kalu…mintak kerajaan tanggung. Ini macam punya bisnes kalu sapa pun boleh bikin…Aediei pok…..

  4. ini kerja barua…..kalau kat India mampus kerajaan India pun tak tolong….apa lebihnya puak2 hindu ni diberi bantuan…bela lembu pun kat tanah haram …mana boleh di beri bantuan…macam ni aku pun boleh bela…tanah lupus sampah tu pun org BN punya tapak haram tu………..

  5. tengok muka exco nie………macam tak cerdik aje…

  6. itu la kerajaan selangor ditadbir oleh lembu-lembu bodoh . baru setahun lebih dah berapa juta duit korang sebat ha..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: