Posted by: pinkturtle2 | Oktober 28, 2009

Roslan SMS atau Al Banjari Yang Menipu…

[NASHA+HASSAN+KHIANAT+1.JPG]

Siapa Penipu : Al Banjari vs Roslan SMS

Kat sini wa tulis yg fakta sahaja.Wa takan tokok tambah.

Dari blog al banjari, 3 point penting ditekankan telah di bincang dlm perjumpaan Blogger bersama Hasan Ali n Nasha.

– Isu kerajaan Perpaduan antara Pas dan Umno ini sebenarnya telah di bincangkan oleh seluruh pimpinan atasan Pas. Nik Ajis tiada dalam perbincangan ini.

-Seluruh Pimpinan Pas lah yang mencadangkan idea Kerajaan Perpaduan ini. Di ketuai oleh Haji Hadi sebagai Presiden dan seluruh majlis tertinggi Pas.

-Hussam memainkan peranan yang besar dalam membawa agenda Anwar meresap dalam politik Pas.

Dari Blog Roslan SMS pula, menafikan perjumpaan ini membincangkan tentang UG

Pertemuan Dr Hasan dengan blogger itu anjuran Lajnah Penerangan PAS Selangor. Malah memang dalam perancangan untuk program “engagement” bukan sekadar dengan masyarakat blogger, malah kumpulan NGO, ketua-ketua agama bukan Islam, petani,nelayan, peniaga kecil semua dalam perancangan lajnah.

Bloggers pun kita berhasrat bertemu dengan semua bloggers tanpa mengira fahaman dan agama.

Tiba-tiba dikhabarkan pertemuan itu adalah untuk menegaskan bahawa kononnya PAS akan keluar dari Pakatan. Kononnya pertemuan itu untuk menerangkan darihal “Unity government” dan macam-macam lagi.

Saya dan rakan-rakan yang menganjurkan pertemuan itu. Kami berhajat menyediakan forum untuk PAS Selangor menjelaskan darihal dasar dan perjuangannya, rancangan kini dan masa depan serta memperkukuhkan komitmen PAS Selangor dalam kerajaan Pakatan Rakyat negeri.

Makin pelik dan makin haru

– “Kebetulan” Roslan sms tak tahu die jemput blogger UMNO.
– “Kebetulan” Roslan sms anjurkan majlis perjumpaan blogger sehari sebelum mesyuarat khas UMNO
-“Kebetulan” penolong editor al banjari, MRK albanjari tak mahu mendedahkan rakaman perjumpaan blogger itu.

Sedap cite2 nih. Lu org pk la sendiri..

http://adukataruna.blogspot.com


Responses

  1. salam.
    Kadang-kadang susah betul nak kenal ayam dengan musang kerana sekali pandang macam ayam dua kali pandang macam musang

    sendiri punya pikirlah.

  2. PUAK2 PAS TU SUMA PENIPU..

    he he he

    • kapiag apa peduli…… tadak kena mengena ngan parti jambantaik.

      hang pi mein joh2 …….. aku bau taik ni..
      dok dalam jamban tosah mai kat orang la….. sial betui hang ni.
      awaaaaat hang ni jadi orang……bepikiag tidak seghupa orang.

      kapiag …………..

      BERIMAN DENGAN LORD RIED menjunjung titah
      perintah yang pelopog lord ried sama ada ikut keseluruhan ajarannya atau sebahagiannya.

      memerintah negara dengan cara yang ditunjukkan oleh lord ried…… bererti kita sudah menyembah lord ried dan yakin hanya undang2
      tersebut tadak tolak banding untuk kesejahteraan
      sejagak.

      sabik tu orang kapiag dia buleh wat patung sapa2
      yang dia puja……… depa sembah la….wat sembahyang.

      umngok….. oleh kerana depa ngaku islam……
      depa tak buat patung lord ried. Depa ikut saja
      sabda2 lord ried tu.

      itu kapiag jugak namanya….. walau depa tak sembah.

      he he he
      abang kelabu bergurau sambil nasihat

  3. dah namanya manusia..
    😛

  4. semua manusia ada akal
    hendak guna ataupun tidak
    buat apalah dok tuduh tak guna akal
    depa ni semua tak pakai otak

    tok guru mengajar depa lena
    jawab periksa gagal semua
    lepaih tu salah sesama bangsa
    negara di jual padan muka

    kaji tengok piagam madinah
    macam mana depa boleh akur
    yang ni pun payah hampa nak telaah
    macam mana parti nak teratur

    harap lebai saja warna putih
    hati di dalam kita tak tahu
    Allah tu maha pengasih
    kembalilah bersatu padu

    sayangkan agama buangkan nafsu
    kuasa itu tak tahan lama
    janganlah kerana itu
    lupa habis pesanan ulama

  5. sama la korang pun puaka jugak… bodo sama je kalau nak kata org // sayang agama konon kalau ko mengupat cm ni sama jugak lagi busuk baik ko masuk kafir!


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: