Posted by: pinkturtle2 | Oktober 29, 2009

Sepatutnya Hasan Ali digugurkan bukannya ke lembaga Disiplin

Tahniah Umno! Lebih manis dari menang di Bagan Pinang!

Dari posting Mohd Sayuti Omar bertajuk “Seminar ganti EGM” 29/10/09:

Ada cadangan meminta Hasan Ali dipecat daripada menjadi Pesuruhjaya Pas Selangor dan juga Exco Selangor. Alasannya kerana terlibat untuk mengadakan pakatan dengan Umno. Bagaimana pun Abdul Hadi dikatakan telah mempertahankan Hasan dengan meminta agar tuduhan itu disiasat.

Dari posting Ali bertajuk “Hasan Ali bakal hilang jawatan!!!” 29/10/09:

Kekalahan besar PAS dan Pakatan Rakyat untuk PRU-13 semakin menjadi kenyataan. Kepada penyokong Pakatan Rakyat dan PAS, penulis sarankan anda supaya menyediakan diri untuk bersiap sedia untuk menghadapi kekalahan. Kerja kuat untuk menambahkan pendapatan supaya tidak miskin kerana harga minyak, barang keperluan, pengankutan dan lain-lain melambung naik. Pemimpin di atas sana mana pernah memikirkan cukup makan pakai kita. Semua muka penipu. Mana pernah diorang naik bersesak- sesak dalam komuter. Lepas tu claim diri sebagai pemimpin Islam yang berjiwa rakyat. Den nak raso muntah jap.Dari artikel Raja Petra Kamarudin bertajuk “Whither and hither Anwar?” 28/10/09:

Anwar Ibrahim and many of the opposition leaders have this false feeling of grandeur about themselves. But they are not grand, and certainly far from great. They did not make 8 March 2008 happen. The people made it happen. And what the people make the people can break. And the people are of the opinion that the opposition leaders, Anwar Ibrahim included, have lost their direction.

Dari posting Reme Ahmad bertajuk “PAS retak, tetapi PKR lebih teruk! Sec-gen turun” 27/10/09:

Belum sempat masalah di Sabah diselesai, kini rumah PKR bercambah masalah. Macam gini nak tadbir negara?

http://penarikbeca.blogspot.com


Responses

  1. Tumpang lalu, minta tolong klik link dibawah….
    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a

    • weh.. meniaga la kat tempat lain, tak reti bahasa betul!!!

  2. Hasan Ali tu layan Sabu ngan Anak dia kot!! 😛

  3. naik menyampah aku jutawanklikni,pi la berniaga kat chow kitke,setiap kali buka komen pasti nampak muka engko


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: