Posted by: pinkturtle2 | Oktober 29, 2009

Pemain ragbi terpaksa digugurkan demi menyelamatkan team bola sepak

https://i1.wp.com/i724.photobucket.com/albums/ww248/mbt2/P1070348.jpg

 

Mesti ditangani secepat mungkin sebelum PRU 13 nanti

Antara keputusan penting yang diambil dalam Mesyuarat semalah ialah Satu lembaga displin dibentuk dengan diketuai oleh Naib Presiden, Tuan Ibrahim Tuan Man bagi menangani isu-isu displin yang sedang berlaku di Negari selangor.

Sepatutnya lembaga Disiplin PAS tidak lembab dan sudah lama mengambil tindakan terhadap kempimpinan PAS selangor terutama ke atas Hasan Ali yang menjadi punca segala kemelut dan penyebab yang membawa kepada Mesyuarat penting semalam.MB Selangor sendiri telah membuat sindiran tajam dalam satu kenyataannya bahawa beliau amat susah untuk mentadbir selangor bersama Hasan Ali… Kita bermain bola,tapi Hasan Ali bermain ragbi… kalau tak faham-faham lagi,tak payah berpolitiklah. Jenis main ragbi bersama orang main bola ni adalah jenis orang tak betul.sampai mampus pun dia asyik nak pegang bola.. last -last pengadil wajib dan terpaksa arahkan pemain jenis ini keluar padang untuk tidak menganggu orang lain bermain bola.

Itulah yang sepatutnya perlu diambil oleh Presiden dan Lembaga Disiplin PAS dalam situasi di Selangor ini yang PJ nya jenis yang terlajak pandai dari semua orang sehingga tak mendengar langsung nasihat ahli dan jenis melanggar keputusan pimpinan.Lihat sahaja dua tiga hari lepas,Presiden dah bagi arahan dan minta selesai secara musyawwarah dan jangan guna media walaupun media baru,alih alih dia panggil blogger-blogger bincang sampai haru biru dibuatnya.Nak siasat lagi???  siap dengan bukti gambar-gambar di seluruh blog menyiarkannya.Tu tak masuk lagi bab selcat,arak yang menyerabutkan PAS selangor dan PAS pusat sehingga menimbulkan suasana tegang  sesama rakan dalam pakatan rakyat di Selangor dan di peringkat pusat…

Secara peribadinya saya amat bersetuju dengan pendedahan demi pendedahan yang dibuat oleh Tulang besi di dalam blognya mengenai hasan ali dan kepincangan demi kepincangan dalam PAS Selangor yang sedikit sebanyak menjejaskan sokongan penyokong bukan islam terhadap PAS khususnya dan pakatan rakyat umumnya dalam pilihanraya.

Tulang besi adalah salah seorang penyokong pasukan bola sepak yang mantap.Tulang besi dan penyokong-penyokong lain sudah nampak kepincangan di atas padang bola dengan kelibat seorang pemain yang tidak mendengar  nasihat ketua pasukannya.Kalau pengadil sudah bagi beberapa kali amaran pada pemain ala ragbi ini,tak kan pempinan-pimpinan PAS yang lain yang sama-sama menonton perlawanan bola sepak masih lagi tak nampak kesalahan pemain ala ragbi ini.

Bagi Ketua jurulatih dan pengurus pasukan.. segeralah tukar pemain jenis  ini sebelum diarah keluar padang oleh pengadil dan lebih teruk lagi sebelum dimaki dan dibaling oleh penyokong-penyokong setia pasukan.

Ada lagi ulasan yang mantap di sini


Responses

  1. Tumpang lalu, minta tolong klik link dibawah….
    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a

  2. Presiden liPAS bila nak disingkir?

  3. Nape muke deme tu nampok monyok je? Dah ngantuk ke?

  4. dah di takdirkan ujudnya pati untuk jadimakanan pati satu lagi,,,

  5. masuk jadi ahli “party Tupperware” lagi bagus….

  6. Kepada Geng Perpaduan, sila letak jawatan demi kebaikan Parti PAS!

  7. salam bro E-MEL…
    aku nk join la parti tupperware hang..habaq mai sat kt mne nk mtg..aku leh pnggil geng UG dlm pas tu join skali..pastu aku kluaq la jdi ahli parti tupperware sb aku ttp utuh dok blakang TGNA…jdi aku tipu la pemimpin2 UG pas nii …lbh baik aku tipu depa drpd depa ni yg kna tipu dgn UMNGOKKKKKKKKKK…..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: