Posted by: pinkturtle2 | Oktober 29, 2009

MB Selangor Hantar Usul Minta ADUN P. Klang Letak Jawatan


Responses

  1. ala semua adun pr sebenarnya tak amanah semua sekali termasuk mb patut letak jawatan

    • termasuk la ISA Samad yang menang kat Bagan Pinang tu, KJ, dan ramai lagi yang sudah tekenal dengan rasuah dan salah laku moralnya mcm Rahim Tamby Chik, Muhammad Muhd Taib, Azeez, Jamaluddin Jarjis dan lain-lain…..

    • Semua Adun BN+UMNO yang rasuah, raba ponggong orang, minum arak, meluluskan lesen jdi dan arak, melarikan duit keluar negara, menyeleweng duit kerajaan pon patut letak jawatan, dibuang kerja dan dibicarakan serta dijatuhkan hukuman mengikut hukum hudud…

      • huh kalau macam tu.. kosong dewan bro.. sunyi

  2. Satu perkembangan baru yang boleh memeningkan kepala Pakatan Rakyat.

    • sepatutnya protonwirakapiag mai berhujah…….
      UMNO PARTI YANG BERJUANGKAN HUKUM ALLAH.
      bukan mai bak mende yang bukan2.

      lawan hujah aku. hangkalu aku habag umno tu kapiag …hang tak caya.
      haji kapiag bulih bukak kitab MUSTIKA HADIS JILID 1, muka surat 415 dan 416.
      di situ protonwirakapiag bulih jumpa apa yang aku dok kata tu. hang takleh tak caya.
      kitab MUSTIKA HADIS tu di keluagkan oleh JABATAN PERDANA MENTERI dan ditandatangani oleh mahathig sendiri.

      protonwirakapiag…….
      aku bukan per…… takut sesat hang tu bertahap rasul melayu saja.

      he he he
      abang kelabu bergurau sambil nasihat

  3. Assalamualaikum “apple”

    kosong dewan? apa pasal lak? sebab semua YB YB tu “rasuah, raba ponggong orang, minum arak, meluluskan lesen judi dan arak, melarikan duit rakyat keluar negara, menyeleweng duit kerajaan”? hahahahaa…

    baru padan muka dia orang, boleh la semua ahli-ahli forum dalam blog ni gantikan tempat dia orang, “apple” pon leh jadi “YB”, boleh buat riuh rendah dalam dewan.

  4. ADUN Klang tak mau letak jawatan, dia istihar dia jadi calon “bebas” lak dan “penyokong BN.

    Bagus la macam tu, satu geng la dia dengan ADUN Changkat Jering, Perak, ADUN Behrang, Perak, ADUN Jelapang, Perak, ADUN Pasir Mas, Kelantan…
    boleh la Ust Nasha, Ust Mustafa Ali join dia orang, buat satu parti baru, guna lambang “katak” bagi semua calon-calon bebas kat 1Malaysia ni di bawah naungan UMNO+BN atau pon tubuhkan Kelab Penyokong BN+UMNO.

    • Halo lu E-mel.

      Yang lu tulis tu.
      Semua orang talu la.

      Lu tulis macam mat lempit lah.
      Tarak isu.
      Lu talu melempit saja.

      Sekadaq untuk E-mel, taraknama.

  5. Tumpang lalu, minta tolong klik link dibawah….
    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a

  6. halo budak…

    sama la selupa lu, tulis pon tadak isu, lu punya cakap selupa budak tadika jugak…. macam olang talak cukup akai. Lu tulis mana ada isu? lu tulis maki olang saja.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: