Posted by: pinkturtle2 | Oktober 31, 2009

Penduduk Pelabuhan Klang Gesa Badrul Hisham Letak Jawatan


Responses

  1. Tumpang lalu, minta tolong klik link dibawah….
    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a

    • hang ni jenih tak gheti basa
      kalu nak menega pi kat blog lain la.

      menyampah aku tengok perniagaan hang ni ……..bertahap tengok
      anjing pancut kencing kat tayag keta. nak kaya pi kija lain…..
      jangan nak tipu kita pulak……. tak baik nooooooo.

  2. letak jawatan jer la…dah xleh wat keje pastu nak salahkan DSAI lak…dasar x sedar diri..org dah tolong tapi dibalas ngan tuba…

  3. Patutnya dasar parti PR, kalau ada ahli DuN atau Parlimen nya kantoi, lucut kahliannya terlebih dahulu sbelum dia istihar keluar parti.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: