Posted by: pinkturtle2 | Oktober 31, 2009

Badrul, where art thou?


Responses

  1. Salam.

    Tak payah tanyalah.

    BN dah ikut.
    Dah tiru.
    Pelan PR nak tubuh kerajaan.
    16 September 2008.

    Nampaknya.
    Pelan tiruan lebih menjadi.

    Serupa tiru kat sekolah.
    Yang tiru, dapat markah tinggi.

    Kan, kan.

    Sekadaq tiru, tiruan.

    • Assalamualaikum “budak tadika”….

      oleh sebab “budak tadika” banyak membaca dan bijak berkata-kata dan menulis, e-mel yang kurang bijak dan kurang membaca ni nak tanya dan penjelasan “budak tadika” lah….

      boleh tolong cerita dan jelaskan apa yang dimaksudkan dengan “1Malaysia” yang dicanang dan digembar-gemburkan oleh UMNO+BN tu? tolong jelaskan secara terpeinci….. bolehkan? “budak tadika” pandai…..

      • Salam E-mel.

        Kita nak gelak kat hang lah.
        Kita gelak.
        Hara, hara.
        Kah, kah.
        Gelak, boleh kan.

        Hang ni apa lah.
        Hang perleceh budak tadika.
        Hang kata, budak tadika.
        Tak tahu apa.
        Ni hang dok tanya pula.
        Tanya pun tentang 1Malaysia.
        Nampak sangat yang hang ni.
        Kurang membaca.
        Kalau membaca pun.
        Setakat harakah saja.
        Itu yang kita ketawa, lepas gelak.
        Hara, hara, kah, kah.
        Sedap bunyi, kan.

        Minda hang tak akan faham.
        1Malaysia ini visi terlampau ke depan.
        Terlampau laju, jauh ke depan.
        Hang tak terkejaq.
        Kerana hang dok baca harakah saja.

        Macam visi Mahathir.
        Tak terkejaq dek Hadi.
        Visinya terlampau jauh.
        Ke depan.

        Cukup kan.
        Kalau terperinci.
        Nanti kena tulis sampai pagi.

        Nak pesan kat hang, E-mel.
        Esok pergi kat Perpustakaan.
        Cari buku baik2, baca.
        Setakat ada “degree”.
        Kalau tak terus membaca.
        Tak cukup.

        Sekadaq kita nak gelak juga.
        Hara, hara, kah, kah.

    • salam budak tadika…
      aku sendiri pon nak tegelak kat hang jugak….. HAHAHAHAHAHA
      tulisan hang langsung takdak isi, hang cuma tau mengutuk, memaki orang ja…
      memang la otak hang tu tahap “tadika” ja

      hang sendiri po tak faham dan tak tau tu pasal hang x leh bagi tau apa dia 1Malaysia….. hang pon dok jadi gerabak keretapi ja…. dok kkat balang, ikut ja la kepala nak pi mana… terjun lubuk pon hang pon terjun la sama.

      cakap ja eksyen, tapi hang sendiri pon tak tau apa benda….

  2. Tumpang lalu, minta tolong klik link dibawah….
    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a

    • hang ni jenih tak gheti basa
      kalu nak menega pi kat blog lain la.

      menyampah aku tengok perniagaan hang ni ……..bertahap tengok
      anjing pancut kencing kat tayag keta. nak kaya pi kija lain…..
      jangan nak tipu kita pulak……. tak baik nooooooo.

  3. visi mahathir sampai 2020,visi haji hadi n tok guru nik aziz sampai akhirat

    • Salam mat.

      Salah tu.
      Yang betoi lagu ni.

      Visi Hadi. Ngesot-ngesot macam penyu.
      Visi Tok Nik. Dok gi, dok gi, dok lagu tu.
      Visi mat. Merempit.

      Sekadaq mat pun ada visi.

      • salam budak

        tu la menunjukkan hang sendiri pon tak tau apa dia 1Malaysia.
        Orang sebut 1Malaysia hang pon sebut 1Malaysia
        tapi satu apa pon hang tak tau

        Kalau betoi hang kata 1Malaysia
        awat hangpa tolak usul parti Gerakan nak bentuk 1BN
        awat hangpa tolak nak laksana sekolah 1Aliran

        aku pon nak gelak gak kat hang
        kesian kat hang, pikiaq takat tahap “tadika” ja

      • Salam E-MEL,

        1 M’sia tu auta sebenaqnya.

        1 Unit
        1 Mangkok
        1 Najis
        1 Orang

        Tu la lalat hijau suka dok hurong.
        Dia champion la….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: