Posted by: pinkturtle2 | November 24, 2009

Teoh laid to rest for the final time


Responses

  1. Lawyer: Najib ‘linked’ to Bala’s disappearance

    Any reasonable person would draw the conclusion that Prime Minister Najib Abdul Razak is somehow linked to the disappearance of P Balasubramaniam, according to the private investigator’s lawyer.

    “The facts seem to point to the possibility that they wanted him out of the way and delegated this job to others close to them to execute,” said Americk Singh Sidhu in an interview with Malaysiakini.

  2. Salam, minta tolong klik link dibawah….
    http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a

    • heroesssss dan rossagisa ni budak bengong la…..

      hampa dua ekog dah kena tipu kat orang lein. hampa dah bayag rm 100 sorang untuk dapatkan link supaya hampa dapat tipu orang lain………..

      huh………… aku dah klik dah. tadak satu penegaan pun…. yang ada
      pertaruhan. kalu orang sian kat hampa dapat sposen sekali klik. sampai bila hampa nak balik modal ni ? abang kelabu dah serabut macam beruk kulum
      batang *****nya sendiri.

      adik 2 ekog janganlah wat kija menipu ni……. tak baiiiiiiiiiiik. hampa minta kija lein la. cikgu ka, doktog ka, deba teksi sapu ka, kandag taik ka. konsep kija
      misti ada kija…… ada upah, dapat pitih. kalu hampa dua ekog buat tu kalu tidak berjudi……. menipulah jawabnya.

      konsep penegaan yang adik 2 ekog buat tu tadak menaikan ekonomi negarapun……. menjahanam adalah. dok diam……. tapi nak suh pitih masuk.

      he he he
      abang kelabu bergurau sambil nasihat


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: